Skocz do zawartości

Doważanie kół na samochodzie


sebachon

Rekomendowane odpowiedzi

Polecam wszystkim Forumowiczom, którzy (jak np ja...) wielokrotnie poprawiali bezskutecznie wyważenie kół i przeklinali drgania na kierownicy przy magicznych 130-140 km/h, doważenie kół zamontowanych już na aucie. Po takiej korekcji - jazda jak po stole. Jeżeli nie robi tego Wasza ASO, w Warszawie jest jeden znakomity warsztat, który ma już doświadczenie z Subaru i w ogóle 4x4 - ewentualnie mogę przesłać kontakt na PW.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Potwierdzam - robiłem takie doważanie w ośce. Pomagało zawsze w sytuacjach, kiedy gumiarze rozkładali ręce po kolejnej próbie klasycznego wyważenia kół.

 

Jak to technicznie wygląda w Subaru? Cały samochód jest uniesiony do góry tak aby wszystkie koła mogły się swobodnie obracać?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Można też podjechać do warsztatu z wyważarką np. Hunter, która nie dość, że potrafi optymalizować oponę do felgi to jeszcze sprawdza zmontowane już koło pod zadanym obciążeniem (specjalna rolka, która dociska oponę tak jakby ona jechała po drodze). Dodatkowo wskazuje jeszcze mechanikowi czy gdzie dane koło ma pracować na aucie. Od lat tak wyważam i też nie mam problemu.

 

Większość warsztatów nie legalizuje okresowo urządzeń wyważających stąd częste problemy z tak naprawdę nie wyważonymi kołami w naszych autach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...