sebachon Opublikowano 24 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2010 Polecam wszystkim Forumowiczom, którzy (jak np ja...) wielokrotnie poprawiali bezskutecznie wyważenie kół i przeklinali drgania na kierownicy przy magicznych 130-140 km/h, doważenie kół zamontowanych już na aucie. Po takiej korekcji - jazda jak po stole. Jeżeli nie robi tego Wasza ASO, w Warszawie jest jeden znakomity warsztat, który ma już doświadczenie z Subaru i w ogóle 4x4 - ewentualnie mogę przesłać kontakt na PW. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spawalniczy Opublikowano 25 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2010 Potwierdzam - robiłem takie doważanie w ośce. Pomagało zawsze w sytuacjach, kiedy gumiarze rozkładali ręce po kolejnej próbie klasycznego wyważenia kół. Jak to technicznie wygląda w Subaru? Cały samochód jest uniesiony do góry tak aby wszystkie koła mogły się swobodnie obracać? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crem Opublikowano 25 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2010 Można też podjechać do warsztatu z wyważarką np. Hunter, która nie dość, że potrafi optymalizować oponę do felgi to jeszcze sprawdza zmontowane już koło pod zadanym obciążeniem (specjalna rolka, która dociska oponę tak jakby ona jechała po drodze). Dodatkowo wskazuje jeszcze mechanikowi czy gdzie dane koło ma pracować na aucie. Od lat tak wyważam i też nie mam problemu. Większość warsztatów nie legalizuje okresowo urządzeń wyważających stąd częste problemy z tak naprawdę nie wyważonymi kołami w naszych autach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ape Opublikowano 26 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2010 Jak to technicznie wygląda w Subaru? Cały samochód jest uniesiony do góry tak aby wszystkie koła mogły się swobodnie obracać? No właśnie, jak to robią czterołapu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kubeusz Opublikowano 26 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2010 Jak to technicznie wygląda w Subaru? Cały samochód jest uniesiony do góry tak aby wszystkie koła mogły się swobodnie obracać? No właśnie, jak to robią czterołapu? W wolnym ssaku oba koła na jednej osi do góry. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrzej79 Opublikowano 26 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2010 Dają na podnośnik, 4 koła w powietrzu, skrzynia na luzie i kręcą po kolei każdym kołem... pzdr, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się