respect Opublikowano 6 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2010 slonex, uważaj z tym zdejmowaniem kabla.Nie chciałem Ci tego radzić,choc metoda skuteczna,ale trzeba świecę z kablem trzymac pewnie przy masie przez jakiś drewniany uchwyt lub grubo owiniętą suchą szmatę przez pomocnika.Przy oderwaniu świecy mozna uszkodzić ECU. Co do usterki;może być jeszcze perfidnie poluzowane któreś koło pasowe na wpuście-nawet chyba ktoś to miał tu na forum.Trza to sprawdzić namacalnie po zdjęciu osłon rozrządu. Napisz co jest. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slonex Opublikowano 7 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2010 Panowie chyba dorwalem dziada. dzis nie zapalil, podlaczylem kabel diagnostyczny i mam bleda P0335 poradzicie cos??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
junasz Opublikowano 8 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2010 P0335 - błąd w obwodzie czujnika położenia wału korbowego. I na tym moja "mądrość" się kończy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
respect Opublikowano 8 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2010 slonex, no to sprawdź 1-połączenia czujnika(wtyczka,kabel do ECU 2-czystość czujnika i jego kółka sygnałowego 3-zamocowanie czujnika 4-ew. luzy na wpustach jak pisałem poprzednio. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slonex Opublikowano 8 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2010 respect a powiedz mi gdzie to ustrojstwo znalezc?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
respect Opublikowano 8 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2010 Za chłodnicą pomiędzy kołami pasowymi i paskami, mniej więcej pod alternatorem na środku . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomasz_555 Opublikowano 8 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2010 Może to być np.: błąd czujnika położenia wału. A nie mówiłem ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
respect Opublikowano 9 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2010 slonex, możesz sprawdzić tez sam czujnik po rozpięciu wtyczki omomierzem wpinając do jego 2 pinów. Wartości dotyczą GT, ale w forku pewnie to samo,choć ktoś od forka może sprawdzi; 2.04 kilooma +-200 omów.Gdyby szukać coś w manualach to nazywa się: crankshaft position sensor. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slonex Opublikowano 11 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2010 Czujnik zamowiony , jak wymienie i pojezdze, to dam znac czy pomoglo, oby!!! A co ciekawe od niedzieli auto pali bez pierdniecia :roll: chyba sie boi , bo od niedzieli jezdze z laptopem;p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomasz_555 Opublikowano 11 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2010 chyba sie boi , bo od niedzieli jezdze z laptopem;p Rozumiem, że masz kabelek i program na kompie do obsługi Subaru ?? Możesz zdradzić ile dałes za kabel i gdzie można takowy zakupić ?? I skąd oprogramowanie na kompa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slonex Opublikowano 11 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2010 kabel diagnostyczny z przesylka 69pln, oprogramowanie PCMSCAN sciagniete z netu, do kabla jest plyta ze sterownikami plus tez kilka programow free Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
respect Opublikowano 11 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2010 Sprawdziłeś czujnik omomierzem ? Zdejmij wtyczkę ilka razy-może styki brudne, ew. jakiś cudowny spray i być może wystarczy. Ile kosztuje czujnik ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slonex Opublikowano 18 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2010 Panowie czujnik wymieniony - ASO Mikolow 600pln +robocizna stary czujnik sprawdzam teraz omomierzem, wychodzi mi 3kOhm autko caly dzien jezdzi, pali na dotyk, oby to bylo to bo juz wymiekalem. No i problem falujacych i niskich obrotow znikl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomasz_555 Opublikowano 18 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2010 autko caly dzien jezdzi, pali na dotyk, oby to bylo to bo juz wymiekalem.No i problem falujacych i niskich obrotow znikl Wszystko zatem wskazuje, że to właśnie owy czujnik był powodem. Błąd czujnika położenia wału powinien unieruchamiać silnik. Ten czujnik daje jeden z najważniejszych parametrów do wyliczenia czasu otwarcia wtryskiwaczy, a także kąta wyprzedzenia zapłonu. Niestety ale nie ma jak w tym wypadku opracować procedury awaryjnej więc awaria czujnika całkowicie unieruchamia silnik. Twój prawdopodobnie dopiero zaczynał niedomagać dlatego samochód raz palił, a raz nie. Czujniki reluktancyjne są bardzo trwałe ale charakterystyka sygnału ma pewne wady. Czujnik Halla podaje sygnał o bardzo korzystnej charakterystyce, jednak okupione jest to mniejszą trwałością z racji zasady działania i jego budowy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
respect Opublikowano 19 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2010 Szkoda, ze nie miałeś okazji zmierzyć nowego.Dalej pozostaje wątpliwość ,czy nie było to zabrudzenie wtyczki lub miejsca pod czujnikiem(skąd zbiera sygnał).przy wymianie te rzeczy ulegają zmianie.Ważne ,że OK.pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się