kancelista1 Opublikowano 16 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2010 Ostatnimi czasy przy maksymalnym skręceniu kierownicy ( a tym samym kół) słyszę przy manewrowaniu na parkingu jakieś stuki. No może ze dwa. Obojętnie w którą stronę manewruję. Może miałem to wcześniej, nie pamiętam. Auto ma 64 000 km. Zacząłem się zastanawiać, czy to nie jest kwestia szerokości opony, choć jest to fabryczne 205:). Kiedy miałbym precyzyjnie określić, jak to słyszę, to jednak powiedziałbym, że jest to puk. puk:). Czy ktoś może spotkał się z czymś takim? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Igi_666 Opublikowano 16 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2010 A te stuki to przód czy tył, a może środek? ;p Prawdopodobnie któryś przegub się odzywa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kancelista1 Opublikowano 16 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Października 2010 Prawdę powiedziawszy głównie przód, ale dwa dni temu córka twierdzi, że słyszała tył, pod spodem:). Tylko, czy aż cztery przeguby by poszły???. To byłoby dziwne:). Poza tym auto ma dwa lata i tylko 64 tysiące:) -- 16 paź 2010, o 12:18 -- I jednego jeszcze nie rozumiem:). Rzecz w tym, że przeguby stukają na zakrętach przy normalnej jeździe. Natomiast tutaj mamy do czynienia z sytuacją, w której słychać to (nie zawsze) przy manewrowaniu, czyli przy bardzo niskiej prędkości:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Knurek1111 Opublikowano 16 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2010 Mam to samo. Wytłumaczenie ASO: stuka przekładnia kierownicza i jest to normalne. Kiedyś ponoć reklamowali ale FHI się zbiesiło, że rzekomo tylko w Polsce są z tym problemy. Wiec przestali. Pozdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kancelista1 Opublikowano 16 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Października 2010 Bardzo dziękuję za podpowiedź, bo w tym momencie na pewno to zareklamuję. Żałuję, że mam przegląd za 11 000 km, bo zrobiłbym to podczas pobytu w serwisie. W tej sytuacji będę musiał specjalnie podjechać. Ciekawe, czy zrobią to za darmo... Oczywiście powinni, bo to nie jest element eksploatacyjny. Panie Andrzeju (słowa te kieruję do Pana Andrzej Kopera), co Pan na to? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Knurek1111 Opublikowano 17 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2010 Ciekawe, czy zrobią to za darmo... Oczywiście powinni, bo to nie jest element eksploatacyjny. Panie Andrzeju (słowa te kieruję do Pana Andrzej Kopera), co Pan na to? Też jestem ciekaw. U mnie stukało w zasadzie od nowości (przebieg poniżej 1000km.). Podejrzenie jednak padało na gumy stabilizatora. Po wymianie gum (pół roku temu) stuka nadal, głównie na zimnym silniku, a raczej na zimnej przekładni i ostatnio (przebieg 53kkm) chyba się nasiliło. Pozdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
capricorn Opublikowano 17 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2010 Kiedyś ponoć reklamowali ale FHI się zbiesiło, Z tego co pamiętam to były zupełnie inne przekładnie bo w tym momencie na pewno to zareklamuję Jeszcze nie wiesz co Ci stuka a już chcesz reklamować :roll: , ciekawe podejście. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kancelista1 Opublikowano 17 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Października 2010 No właśnie dlatego, że nie wiem co mi stuka (a przeszkadza mi to), chcę reklamować Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się