Skocz do zawartości

Legacy 2.0 D


kancelista1

Rekomendowane odpowiedzi

Ostatnimi czasy przy maksymalnym skręceniu kierownicy ( a tym samym kół) słyszę przy manewrowaniu na parkingu jakieś stuki. No może ze dwa. Obojętnie w którą stronę manewruję. Może miałem to wcześniej, nie pamiętam. Auto ma 64 000 km. Zacząłem się zastanawiać, czy to nie jest kwestia szerokości opony, choć jest to fabryczne 205:). Kiedy miałbym precyzyjnie określić, jak to słyszę, to jednak powiedziałbym, że jest to puk. puk:):). Czy ktoś może spotkał się z czymś takim?:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prawdę powiedziawszy głównie przód, ale dwa dni temu córka twierdzi, że słyszała tył, pod spodem:). Tylko, czy aż cztery przeguby by poszły???:). To byłoby dziwne:). Poza tym auto ma dwa lata i tylko 64 tysiące:)

 

-- 16 paź 2010, o 12:18 --

 

I jednego jeszcze nie rozumiem:). Rzecz w tym, że przeguby stukają na zakrętach przy normalnej jeździe. Natomiast tutaj mamy do czynienia z sytuacją, w której słychać to (nie zawsze) przy manewrowaniu, czyli przy bardzo niskiej prędkości:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam to samo. Wytłumaczenie ASO: stuka przekładnia kierownicza i jest to normalne. Kiedyś ponoć reklamowali ale FHI się zbiesiło, że rzekomo tylko w Polsce są z tym problemy. Wiec przestali.

 

Pozdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo dziękuję za podpowiedź, bo w tym momencie na pewno to zareklamuję. Żałuję, że mam przegląd za 11 000 km, bo zrobiłbym to podczas pobytu w serwisie. W tej sytuacji będę musiał specjalnie podjechać. Ciekawe, czy zrobią to za darmo... Oczywiście powinni, bo to nie jest element eksploatacyjny. Panie Andrzeju (słowa te kieruję do Pana Andrzej Kopera), co Pan na to?:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciekawe, czy zrobią to za darmo... Oczywiście powinni, bo to nie jest element eksploatacyjny. Panie Andrzeju (słowa te kieruję do Pana Andrzej Kopera), co Pan na to?:)

Też jestem ciekaw. U mnie stukało w zasadzie od nowości (przebieg poniżej 1000km.). Podejrzenie jednak padało na gumy stabilizatora. Po wymianie gum (pół roku temu) stuka nadal, głównie na zimnym silniku, a raczej na zimnej przekładni i ostatnio (przebieg 53kkm) chyba się nasiliło.

 

Pozdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...