Jump to content

Legacy 2.0 D


kancelista1

Recommended Posts

Ostatnimi czasy przy maksymalnym skręceniu kierownicy ( a tym samym kół) słyszę przy manewrowaniu na parkingu jakieś stuki. No może ze dwa. Obojętnie w którą stronę manewruję. Może miałem to wcześniej, nie pamiętam. Auto ma 64 000 km. Zacząłem się zastanawiać, czy to nie jest kwestia szerokości opony, choć jest to fabryczne 205:). Kiedy miałbym precyzyjnie określić, jak to słyszę, to jednak powiedziałbym, że jest to puk. puk:):). Czy ktoś może spotkał się z czymś takim?:)

Link to comment
Share on other sites

Prawdę powiedziawszy głównie przód, ale dwa dni temu córka twierdzi, że słyszała tył, pod spodem:). Tylko, czy aż cztery przeguby by poszły???:). To byłoby dziwne:). Poza tym auto ma dwa lata i tylko 64 tysiące:)

 

-- 16 paź 2010, o 12:18 --

 

I jednego jeszcze nie rozumiem:). Rzecz w tym, że przeguby stukają na zakrętach przy normalnej jeździe. Natomiast tutaj mamy do czynienia z sytuacją, w której słychać to (nie zawsze) przy manewrowaniu, czyli przy bardzo niskiej prędkości:)

Link to comment
Share on other sites

Mam to samo. Wytłumaczenie ASO: stuka przekładnia kierownicza i jest to normalne. Kiedyś ponoć reklamowali ale FHI się zbiesiło, że rzekomo tylko w Polsce są z tym problemy. Wiec przestali.

 

Pozdr.

Link to comment
Share on other sites

Bardzo dziękuję za podpowiedź, bo w tym momencie na pewno to zareklamuję. Żałuję, że mam przegląd za 11 000 km, bo zrobiłbym to podczas pobytu w serwisie. W tej sytuacji będę musiał specjalnie podjechać. Ciekawe, czy zrobią to za darmo... Oczywiście powinni, bo to nie jest element eksploatacyjny. Panie Andrzeju (słowa te kieruję do Pana Andrzej Kopera), co Pan na to?:)

Link to comment
Share on other sites

Ciekawe, czy zrobią to za darmo... Oczywiście powinni, bo to nie jest element eksploatacyjny. Panie Andrzeju (słowa te kieruję do Pana Andrzej Kopera), co Pan na to?:)

Też jestem ciekaw. U mnie stukało w zasadzie od nowości (przebieg poniżej 1000km.). Podejrzenie jednak padało na gumy stabilizatora. Po wymianie gum (pół roku temu) stuka nadal, głównie na zimnym silniku, a raczej na zimnej przekładni i ostatnio (przebieg 53kkm) chyba się nasiliło.

 

Pozdr.

Link to comment
Share on other sites

Kiedyś ponoć reklamowali ale FHI się zbiesiło,

Z tego co pamiętam to były zupełnie inne przekładnie

 

bo w tym momencie na pewno to zareklamuję

Jeszcze nie wiesz co Ci stuka a już chcesz reklamować :roll: , ciekawe podejście.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...