wirach Opublikowano 7 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2010 Witam! W jaki sposób regulowane są luzy zaworowe w silniku 2.5 litra 156KM w Legacy z lat 2000-2003 (wersja europejska)? Z góry dzięki za pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
okeyten Opublikowano 8 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2010 Zapraszam do lekturki : REGULACJA LUZÓW dotyczy rocznika 2003 ,silników 2.0 oraz 2.5 nie turbo SOHC /czyli Twojego/. Na stronie 31 podana procedura regulacji. Strona 4 specyfikacja silnika. Pozdrawiam 1 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 8 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2010 jaki sposób regulowane są luzy zaworowe ręcznie , latwy dostęp , uszczelki dekla warto kupic przed..... :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
okeyten Opublikowano 8 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2010 jaki sposób regulowane są luzy zaworowe ręcznie , latwy dostęp , uszczelki dekla warto kupic przed..... :wink: Panie Andrzeju, ja tego nie napisałem a uszczelki zawsze warto kupić Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 8 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2010 Panie Andrzeju, ja tego nie napisałem to prawda... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wirach Opublikowano 8 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Października 2010 Dzięki za odpowiedz! Czyli regulacja "na śrubkę" jak w 2.0 125KM? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 8 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2010 Czyli regulacja "na śrubkę" jak w 2.0 125KM? dokładnie.... :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sherif Opublikowano 8 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2010 To i ja podepne pod temat co prawda dot to 2.5 165KM, ale w 156KMmoze byc podobnie. Czy istnieje mozliwosc stwierdzenia poprzez podpiecie pod examiner czy zawory wymagaja regulacji ? Podobno jest parametr (korekcja ?) ktory to sugeruje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niXon Opublikowano 7 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2012 dodam luzy : 0,20 i 0,25 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się