Jump to content

Diody-stop-naleśnik

elmo

Recommended Posts

Posted

Nie działają mi 2 diody w stopie w naleśniku. Po zewnętrznych oględzinach stwierdziłem, że stopa z naleśnika można zdemontować. Pytanie, czy diody da się wymienić, a jeżeli tak to na jakie, oraz czy istnieje ryzyko zepsucia czegoś przy tej operacji ?

Posted

Nikt nie pali się do odpowiedzi więc napiszę, że na pewno da się wymienić. Zepsuć raczej nic nie zepsujesz. Diody przypuszczalnie są na wcisk w takiej listwie. Zresztą jak zdejmiesz tą osłonkę to będziesz widział jak są zamocowane, zwykle takie kwestie są intuicyjne :) Wyciągasz zużytą, idziesz do elektrycznego i mówisz, że chcesz taką samą, z tą tylko różnicą, że sprawną. Przynajmniej ja bym tak zrobił bo prądu nie lubię i nie kumam :wink: ("nie wiem, nie znam się, nie orientuje się, zarobiony jestem" :mrgreen: )

Posted

Pewnie rozebrać łatwo. Chyba jest płyta mocowana na dwóch śrubkach. Jedno ważne pamiętaj jak wkładasz diody, (zawsze jest anoda i katoda) Tak że popatrz żeby włożyć tak samo. Diody jeżeli są okrągłe są z jednej strony spiłowane, lub mają jedną nóżkę dłuższa. Inne wyjście założyć tak samo jak inne czyli przyjrzeć się blaszką(jedna mniejsza druga większa) w środku muszą iść tak same jak stare.

Posted

Ile masz diod w naleśniku i które z nich nie świecą? ;p

Bo możliwe, że nie ma tam diod, a są zwykłe pchełki.

Posted
Bo możliwe, że nie ma tam diod, a są zwykłe pchełki.

Ja to sobie wypraszam, mój Subarak jest czysty i żadnych pcheł nie ma, chociaz czasem liże sie po genitaliach :?: :P:mrgreen:

Ile masz diod w naleśniku i które z nich nie świecą? ;p

Diod jest za duzo by liczy, a padły mi 1, 3 i 4 od prawej strony :cry:

zoowty :mrgreen:

• 2 weeks later...
Posted

tam raczej nie ma diod tyklko są takie małe żarówki bynajmniej ja tak miałem i pewnie tylko elektryk samochodowy je posiada,ja akurat miałem od innego spojlera :lol:

Posted