Skocz do zawartości

Diody-stop-naleśnik


elmo

Rekomendowane odpowiedzi

Nikt nie pali się do odpowiedzi więc napiszę, że na pewno da się wymienić. Zepsuć raczej nic nie zepsujesz. Diody przypuszczalnie są na wcisk w takiej listwie. Zresztą jak zdejmiesz tą osłonkę to będziesz widział jak są zamocowane, zwykle takie kwestie są intuicyjne :) Wyciągasz zużytą, idziesz do elektrycznego i mówisz, że chcesz taką samą, z tą tylko różnicą, że sprawną. Przynajmniej ja bym tak zrobił bo prądu nie lubię i nie kumam :wink: ("nie wiem, nie znam się, nie orientuje się, zarobiony jestem" :mrgreen: )

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pewnie rozebrać łatwo. Chyba jest płyta mocowana na dwóch śrubkach. Jedno ważne pamiętaj jak wkładasz diody, (zawsze jest anoda i katoda) Tak że popatrz żeby włożyć tak samo. Diody jeżeli są okrągłe są z jednej strony spiłowane, lub mają jedną nóżkę dłuższa. Inne wyjście założyć tak samo jak inne czyli przyjrzeć się blaszką(jedna mniejsza druga większa) w środku muszą iść tak same jak stare.

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bo możliwe, że nie ma tam diod, a są zwykłe pchełki.

Ja to sobie wypraszam, mój Subarak jest czysty i żadnych pcheł nie ma, chociaz czasem liże sie po genitaliach :?: :P:mrgreen:

 

Ile masz diod w naleśniku i które z nich nie świecą? ;p

 

Diod jest za duzo by liczy, a padły mi 1, 3 i 4 od prawej strony :cry:

 

zoowty :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 5 miesięcy temu...

Odgrzewam kotleta. Dzis zdemontowałem lampe w nalesniku. Była na 4 wkretach przymocowana, więc poszło łatwo. Niestety obudowa lampy wydaje się byc nierozbieralna, bo jej dwa elementy są klejone. Natomiast, co do diodek/pchełek to wyglądają na wlutowane do listwy, więc naprawa nie jest p&p. Zobacze ile elektryk mi krzyknie, jak za duzo to kupie drugiego nalesnika i lampe przełoże.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach