krawwwcu Posted September 2, 2010 Share Posted September 2, 2010 przez przypadek stalem sie posiadaczem wrxa z 2002 roku z wyjaca skrzynia ,a dokladniej lekko wyje drugi bieg a trojka wyje jak szalona .skrzynie rozebralem i wyglada ze wszyskie tryby sa w dobrym stanie .podejzewam ze padlo ktores lozysko ale nie mam pojecia kttore a nie chce3 mi sie wymieniac claej skrzyni bo samochod nie jest tego warty.moze ktos wie ktore to moze byc lozysko albo jak to sprawdzic .z gory dzieki za wskazowki Link to comment Share on other sites More sharing options...
wlyszkow Posted September 3, 2010 Share Posted September 3, 2010 a próbowałeś wymienić olej może jeszcze OEM jest i w agonalnym stanie.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
krawwwcu Posted September 3, 2010 Author Share Posted September 3, 2010 olej byl wymieniany wiec to raczej nie jest przyczyna ,ale wczoraj przygladalem sie tym trybom i zauwazylem ze na walku sprzeglowym 2 i 3 obcieraja sie o siebie i widac ze tryb od 2 biegu wytarl slad na trybie od 3 a na tym drugim walku miedzy 2 i 3 jest milimetrowa przerwa .wydaje mi sie ze brakuje tam jakiegos dystansu wiem ze skrzynia byla wczesniej rozbierana ,moze ktos z forumowiczow ma rozebrana skrzynie i mogl by dla mnie sprawdzic czy miedzy 2 a trojka na walku sprzeglawym powinna byc przerwa czy nie dzieki Link to comment Share on other sites More sharing options...
l_ewy Posted September 3, 2010 Share Posted September 3, 2010 Zerknij tutaj http://opposedforces.com/parts/impreza/ ... nsmission/ Nie zagłębiałem się, ale na wałkach są montowane pierścienie dystansowe i być może któregoś nie masz. Pooglądaj obrazki na pewno znajdziesz podobieństwa czy różnice. Powodzenia Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now