emotorsport Opublikowano 22 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2010 zawsze było w zbiorniku 98, i na takim był STI strojony, a co siedzi w GT, nie wiem, pod plombą Prodrive czają się jakieś tajemnice, ale podejrzewam, że stroili na jakimś dobrym paliwie, na 98 jakoś chodzi, nie mogę narzekać....rozrywa skrzynię po skrzyni.... znaczy POTENCJAŁ jest..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 22 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2010 Zaryzykowałbym stwierdzenie, że jeśli pojazd jest wystrojony na 98, to zalanie 100 okt. paliwa niekoniecznie poprawi osiągi (ECU nie wykorzysta potencjału w paliwie i nie zmieni zapłonu). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adi0303 Opublikowano 22 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2010 AMI jaki nerwus Mnie chodziło o moją opinię na temat dodatków do paliw. Paliwa się w Polsce poprawiły przez ostatnie 10 lat więc przestałem lać cleanery Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 22 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2010 Bo czuje spisek Co do paliw - ludzie wszedzie pewnie narzekaja, ze paliwa zle u nich. Siedze w Irlandii i tez jecza, ze paliwa u nich niedobre itp. itd. - choc jakos nie zauwazylem osobiscie zadnych problemow. Moze z wyjatkiem jednego - w republice dostepne sa w zasadzie paliwa tylko 95 oktanow - nie liczac e5 sprzedawanego na stacjach Maxola, ktory deklaruje 99 oktanow. A w umyslach ludzi wciaz pokutuje dodatkowo przekonanie, ze jakosc paliwa zalezy od ilosci oktanow. I w takim kraju, zwlaszcza jak sie przywozi samochody z Japonii - octane boostery jako dodatki do paliw maja pewien sens, o ile sa to dobre boostery, o sprawdzonym dzialaniu. Ale tez na dluzsza mete problemu nie rozwiazuja - glownie za sprawa swojej ceny, a jednoczesnie ilosci, ktora trzebaby wlac, zeby osiagnac realnie dobry skutek, czyli podciagnac caly bak benzyny z tych 95 oktanow przynajmiej do tych 98 - nie zmieniajac jednoczesnie za bardzo pozostalych cech tak zmiksowanego paliwa. Pozdrawiam -- niedziela, 22 sie 2010, 22:36 -- A nawiasem mowiac - bo temat powraca w sumie jak bumerang - zainteresowanym polecilbym calkiem ciekawa i dosc przystepnym jezykiem napisana ksiazke: http://www.wkl.com.pl/paliwa-do-silniko ... ym,1,1,369 Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hogi Opublikowano 22 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2010 Denaturat dwa razy do roku. Albo chociaż raz przed zimą. 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 22 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2010 Denaturat dwa razy do roku. Albo chociaż raz przed zimą. 8) Ale przez chleb :!: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 23 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2010 Denaturat dwa razy do roku. Albo chociaż raz przed zimą. 8) w końcu zdradziłeś podstawowy skład swojej tajemnej nalewki... -- 23 sie 2010, o 07:30 -- Denaturat dwa razy do roku. Albo chociaż raz przed zimą. 8) w końcu zdradziłeś podstawowy skład swojej tajemnej nalewki... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się