Jump to content

Turbo wirnik - prosze o opinie


AMI
 Share

Recommended Posts

Witam,

 

w zwiazku z pewnymi watpliwosciami poprosilbym uzytkownikow o opinie - niestety nie mam mozliwosci fizycznie pomacac turbo - czy to wyglada Wam na syf na lopatkach, czy podniszczone lopatki?

 

Jesli podniszczone lopatki - jak duze mialyby znaczenie tego typu zniszczenia krawedzi lopatek? Jest sie czym przejmowac?

 

I fotki:

wirnik1.jpg

 

wirnik2.jpg

 

Pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

to sa slady po zwezce

 

Te na lopatkach wirnika? Bo otwory w -nazwijmy to - kolnierzu to domyslam sie,ze od mocowania zwezki.

Jesli masz na mysli wirnik - to czy nalezy sie tym przejmowac?

 

the.wolf - to nie moje turbo - mam nadzieje, ze przez seryjny filtr tyle syfu nie naleci.

Link to comment
Share on other sites

niekoniecznie, znam takich co jezdza ze zwezka na codzien bo twierdza ze turbo wczesniej wstaje

 

Bardzo możliwe, ale czemu tak dziwnie powiercone. Masz może jakieś zdjęcie takiej zwężki?

 

Pozdrawiam,

Link to comment
Share on other sites

Tak jak juz pisalem w drugim watku - cisnienie paliwa wyglada ok - 3.2 bara tak jak ustawialem przed remapem.

Walbro chyba tez nie powinno sie po 2 latach skonczyc. Chociaz w zyciu bywa roznie.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...