AMI Opublikowano 8 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2010 Witam, w zwiazku z pewnymi watpliwosciami poprosilbym uzytkownikow o opinie - niestety nie mam mozliwosci fizycznie pomacac turbo - czy to wyglada Wam na syf na lopatkach, czy podniszczone lopatki? Jesli podniszczone lopatki - jak duze mialyby znaczenie tego typu zniszczenia krawedzi lopatek? Jest sie czym przejmowac? I fotki: Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jako Opublikowano 8 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2010 AMI, raczej syf. Czemu ten dolot muszli jest tak powiercony? Pozdrawiam, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
the.wolf Opublikowano 9 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2010 pewnie porting był btw sporo masz syfu w dolocie. Luzy jakies ma ta sprezarka? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam. Opublikowano 9 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2010 to sa slady po zwezce Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 9 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2010 to sa slady po zwezce Te na lopatkach wirnika? Bo otwory w -nazwijmy to - kolnierzu to domyslam sie,ze od mocowania zwezki. Jesli masz na mysli wirnik - to czy nalezy sie tym przejmowac? the.wolf - to nie moje turbo - mam nadzieje, ze przez seryjny filtr tyle syfu nie naleci. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam. Opublikowano 9 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2010 pisalem o otworach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 9 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2010 Eee. otwory to pikus Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jako Opublikowano 9 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2010 to sa slady po zwezce Znaczy używana w sporcie. Czemu otwory tak dziwnie odwiercone są na jednej połowie obwodu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam. Opublikowano 9 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2010 niekoniecznie, znam takich co jezdza ze zwezka na codzien bo twierdza ze turbo wczesniej wstaje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jako Opublikowano 9 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2010 niekoniecznie, znam takich co jezdza ze zwezka na codzien bo twierdza ze turbo wczesniej wstaje Bardzo możliwe, ale czemu tak dziwnie powiercone. Masz może jakieś zdjęcie takiej zwężki? Pozdrawiam, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam. Opublikowano 9 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2010 tak, jutro wkleje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Trochę przysyfiała turbina i tyle...nitro, pędzel i będzie jak nowa wirnik dobrze jak jest czysty, bo to masa wirująca i każdy miligram ma znaczenie.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Na razie i tak sie poddalem, bo turbo watpliwe, a chwilowo i tak mam wieksze problemy na glowie z silnikiem, ale o tym w innym watku. pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 13 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2010 Jacku, sprawdź benzinną pompę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 13 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2010 Tak jak juz pisalem w drugim watku - cisnienie paliwa wyglada ok - 3.2 bara tak jak ustawialem przed remapem. Walbro chyba tez nie powinno sie po 2 latach skonczyc. Chociaz w zyciu bywa roznie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się