Skocz do zawartości

Outback 2.0D MY10 pierwsze kilometry.


Adam12

Rekomendowane odpowiedzi

Kiedy ranne wstają zorze to mi outbackiem trzęsie jak w traktorze...

Zgłosiłem w ASO,

mimo chęci szczerych trzęsie nadal - do cholery :D

 

Znalezione w sieci:

http://www.www.forum.subaru.pl/viewtopic.php?f=22&t=127074

http://forum.octaviaclub.pl/printview.php?t=32722&start=0&sid=8d06fce5b30409aa4904342a77cdc312

http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?t=58900

itd.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wszystkie. Trzeba sprawdzić jakie ET powinny być. Tarcza ma 295mm i dość spory zacisk.

Sorki u Ciebie będzie chyba 310mm. W każdym razie większa niż w moim. Poszukaj 16stek wchodzących na czterotłoczek od WRX'a. Powinny wejść ale znaleźć takowe nie jest lekko. Ja szukałem pół roku....ale znalazłem takie :

http://foto.onet.pl//5i0cv,6h6r7tcgayoy ... html#u0m2g

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

lepiej 235/55. Większy wybór no i jest w tym rozmiarze chyba najlepsza z możliwych ER300 .

 

ER300 (jeśli chodzi o Bridgestone) to nie jest opona AT.

 

-- 12 wrz 2012, o 16:20 --

 

Ladne...

Ja szukam narazie szukam opon AT w rozmiarze na obecne felgi ale ciezko cos wybrac 225/65x17 juz predzej ale nie wiem czy nie beda trzec...

 

Ta zmiana opon to na stałe czy tylko na wycieczki w plener?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ladne...

Ja szukam narazie szukam opon AT w rozmiarze na obecne felgi ale ciezko cos wybrac 225/65x17 juz predzej ale nie wiem czy nie beda trzec...

 

A czemu 65? Orginalnie masz chyba 60.

Yokohama ma jakies A/T 225/60x17 i 65 tez (bardzo agresywnie nie wygladaja)

Pirelli ma ATR 225/65x17

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ladne...

Ja szukam narazie szukam opon AT w rozmiarze na obecne felgi ale ciezko cos wybrac 225/65x17 juz predzej ale nie wiem czy nie beda trzec...

 

A czemu 65? Orginalnie masz chyba 60.

Yokohama ma jakies A/T 225/60x17 i 65 tez (bardzo agresywnie nie wygladaja)

Pirelli ma ATR 225/65x17

 

W sumie OBK to nie samochód terenowy: Yokohama GEOLANDAR A/T-S G012 na forach 4x4 chwalone.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wlasnie z profilem 60 jest malo na rynku, a 65 nie jestem pewny czy z przodu nie beda obcierac...

Jak zaloze AT to raczej na stale , bo sa bardzo wytrzymale jesli chodzi o dziury w jezdni i krawezniki... A mi juz przeszla szybka jazda , wiec takich do 200 nie potrzebuje bo i tak tyle nie bede jezdzil :wink:

 

-- Śr wrz 12, 2012 7:59 pm --

 

Na poczatku mialem plana na 19' ale skoro sie nienadaja to plan "b" :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wlasnie z profilem 60 jest malo na rynku, a 65 nie jestem pewny czy z przodu nie beda obcierac...

 

Nie sadze. 99.9% ze nie beda.

"balon" w 65 jest tylko odrobine wiekszy.

Zaledwie 0.445 cala wiekszy promien.

 

No i bedziesz odrobine szybciej jechal niz wskaznie na liczniku.

 

PS. Moim zdaniem to i nawet z 70 nie powinno byc problemu. Tylko 0.885 wiekszy promien.

Yokohama ma agresywnie wygladajace gumy w tym rozmiarze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wlasnie z profilem 60 jest malo na rynku, a 65 nie jestem pewny czy z przodu nie beda obcierac...

Jak zaloze AT to raczej na stale , bo sa bardzo wytrzymale jesli chodzi o dziury w jezdni i krawezniki... A mi juz przeszla szybka jazda , wiec takich do 200 nie potrzebuje bo i tak tyle nie bede jezdzil :wink:

 

AT z racji bieżnika bardziej pasują na bezdroża (błoto itp), na asfalcie spisują się średnio (hałas, mniejsza przyczepność), na drogi utwardzone to może coś z opon drogowych np. Yokohama Geolandar H/T-S byłoby lepsze - wytrzymałość podobna, a na asfalcie lepiej się jeździ.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na Jeepie mam teraz Cooper Discoverer ATR 60% road 40% off... sa wyjatkowo ciche na asfalcie w porownaniu np. do General Grubber AT czy BF goodrich AT2... A w terenie robia tylko nieznacznie gorzej...

 

-- Cz wrz 13, 2012 12:32 pm --

 

Takie:

http://www.coopertire.co.uk/content/discoverer-atr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobi1972, Bardzo pouczajacy filmik :wink:

Kiedys nie moglem wjechac jeepem na podworko z powodu sniegu i kiepskich wytartych juz opon - pomimo blokad w mostach i reduktorze :lol:

Zaczepilem oslona reduktora o zaspe i tak mielil czterema w miejscu - na szczescie dwie mlodki sie znalazly, ktore mnie popchnely :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobi1972, Bardzo pouczajacy filmik :wink:

Kiedys nie moglem wjechac jeepem na podworko z powodu sniegu i kiepskich wytartych juz opon - pomimo blokad w mostach i reduktorze :lol:

Zaczepilem oslona reduktora o zaspe i tak mielil czterema w miejscu - na szczescie dwie mlodki sie znalazly, ktore mnie popchnely :mrgreen:

 

Dokładnie tak, nawet zaawansowany napęd nie da rady jak nie ma przyczepności dlatego dobra (dobrana do warunków) opona to podstawa :-)

 

Inny przykład tym razem BMW X6 (nieco dalej jest wersja zimowa):

 

 

Seryjna G95 w OBK daje radę na błotku, ale jakoś ekstremalnie nie testowałem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...