giepa Opublikowano 10 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2012 Kiedy ranne wstają zorze to mi outbackiem trzęsie jak w traktorze... -zaczyna się poranna trzęsiawka! jeszcze nikt tego tematu nie wyniuchał? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 10 Września 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Września 2012 przy wolnym ruszaniu ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
giepa Opublikowano 10 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2012 również Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 10 Września 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Września 2012 Troszkę więcej gazu. W okolicach 1300obr. nie ma już tego efektu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tata Opublikowano 10 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2012 Kiedy ranne wstają zorze to mi outbackiem trzęsie jak w traktorze... Zgłosiłem w ASO, mimo chęci szczerych trzęsie nadal - do cholery Znalezione w sieci: http://www.www.forum.subaru.pl/viewtopic.php?f=22&t=127074 http://forum.octaviaclub.pl/printview.php?t=32722&start=0&sid=8d06fce5b30409aa4904342a77cdc312 http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?t=58900 itd. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gryzli Opublikowano 11 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2012 Czy wejdzie mi felga 19' i jesli tak to chcialbym oponki 245/50x19 czy wtedy felga musi byc minusowa? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 11 Września 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Września 2012 raczej bez szans. max to 235/45/18. Z tego co pamiętam. Żeby się upewnić musiałbym zerknąć w homologację. Po za tym 245 będzie wystawać poza obrys i można dowód stracić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gryzli Opublikowano 11 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2012 Jesli tak to kiepsko... A czy 16' wejdzie na zaciski? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 12 Września 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Września 2012 nie wszystkie. Trzeba sprawdzić jakie ET powinny być. Tarcza ma 295mm i dość spory zacisk. Sorki u Ciebie będzie chyba 310mm. W każdym razie większa niż w moim. Poszukaj 16stek wchodzących na czterotłoczek od WRX'a. Powinny wejść ale znaleźć takowe nie jest lekko. Ja szukałem pół roku....ale znalazłem takie : http://foto.onet.pl//5i0cv,6h6r7tcgayoy ... html#u0m2g Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gryzli Opublikowano 12 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2012 Ladne... Ja szukam narazie szukam opon AT w rozmiarze na obecne felgi ale ciezko cos wybrac 225/65x17 juz predzej ale nie wiem czy nie beda trzec... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 12 Września 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Września 2012 lepiej 235/55. Większy wybór no i jest w tym rozmiarze chyba najlepsza z możliwych ER300 . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dobi1972 Opublikowano 12 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2012 lepiej 235/55. Większy wybór no i jest w tym rozmiarze chyba najlepsza z możliwych ER300 . ER300 (jeśli chodzi o Bridgestone) to nie jest opona AT. -- 12 wrz 2012, o 16:20 -- Ladne...Ja szukam narazie szukam opon AT w rozmiarze na obecne felgi ale ciezko cos wybrac 225/65x17 juz predzej ale nie wiem czy nie beda trzec... Ta zmiana opon to na stałe czy tylko na wycieczki w plener? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TyrTyr Opublikowano 12 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2012 Ladne...Ja szukam narazie szukam opon AT w rozmiarze na obecne felgi ale ciezko cos wybrac 225/65x17 juz predzej ale nie wiem czy nie beda trzec... A czemu 65? Orginalnie masz chyba 60. Yokohama ma jakies A/T 225/60x17 i 65 tez (bardzo agresywnie nie wygladaja) Pirelli ma ATR 225/65x17 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 12 Września 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Września 2012 przeoczyłem ten "drobny" szczegół Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dobi1972 Opublikowano 12 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2012 Ladne...Ja szukam narazie szukam opon AT w rozmiarze na obecne felgi ale ciezko cos wybrac 225/65x17 juz predzej ale nie wiem czy nie beda trzec... A czemu 65? Orginalnie masz chyba 60. Yokohama ma jakies A/T 225/60x17 i 65 tez (bardzo agresywnie nie wygladaja) Pirelli ma ATR 225/65x17 W sumie OBK to nie samochód terenowy: Yokohama GEOLANDAR A/T-S G012 na forach 4x4 chwalone. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gryzli Opublikowano 12 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2012 Wlasnie z profilem 60 jest malo na rynku, a 65 nie jestem pewny czy z przodu nie beda obcierac... Jak zaloze AT to raczej na stale , bo sa bardzo wytrzymale jesli chodzi o dziury w jezdni i krawezniki... A mi juz przeszla szybka jazda , wiec takich do 200 nie potrzebuje bo i tak tyle nie bede jezdzil :wink: -- Śr wrz 12, 2012 7:59 pm -- Na poczatku mialem plana na 19' ale skoro sie nienadaja to plan "b" :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TyrTyr Opublikowano 13 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2012 Wlasnie z profilem 60 jest malo na rynku, a 65 nie jestem pewny czy z przodu nie beda obcierac... Nie sadze. 99.9% ze nie beda. "balon" w 65 jest tylko odrobine wiekszy. Zaledwie 0.445 cala wiekszy promien. No i bedziesz odrobine szybciej jechal niz wskaznie na liczniku. PS. Moim zdaniem to i nawet z 70 nie powinno byc problemu. Tylko 0.885 wiekszy promien. Yokohama ma agresywnie wygladajace gumy w tym rozmiarze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dobi1972 Opublikowano 13 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2012 Wlasnie z profilem 60 jest malo na rynku, a 65 nie jestem pewny czy z przodu nie beda obcierac... Jak zaloze AT to raczej na stale , bo sa bardzo wytrzymale jesli chodzi o dziury w jezdni i krawezniki... A mi juz przeszla szybka jazda , wiec takich do 200 nie potrzebuje bo i tak tyle nie bede jezdzil :wink: AT z racji bieżnika bardziej pasują na bezdroża (błoto itp), na asfalcie spisują się średnio (hałas, mniejsza przyczepność), na drogi utwardzone to może coś z opon drogowych np. Yokohama Geolandar H/T-S byłoby lepsze - wytrzymałość podobna, a na asfalcie lepiej się jeździ. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gryzli Opublikowano 13 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2012 Na Jeepie mam teraz Cooper Discoverer ATR 60% road 40% off... sa wyjatkowo ciche na asfalcie w porownaniu np. do General Grubber AT czy BF goodrich AT2... A w terenie robia tylko nieznacznie gorzej... -- Cz wrz 13, 2012 12:32 pm -- Takie: http://www.coopertire.co.uk/content/discoverer-atr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 13 Września 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Września 2012 gdzie Ty jeździsz OBK, że takie opony potrzebujesz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gryzli Opublikowano 13 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2012 Generalnie lubie miec poczucie, ze wjade tam gdzie inni nie 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 13 Września 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Września 2012 Jeszcze mi się nie zdarzyło żeby opony zawiodły tam gdzie prześwit pozwalał wjechać. No ale ja amator jestem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dobi1972 Opublikowano 13 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2012 Zależy jakie błotko, bywa że prześwit jest wystarczający a problemy są: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gryzli Opublikowano 13 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2012 Dobi1972, Bardzo pouczajacy filmik :wink: Kiedys nie moglem wjechac jeepem na podworko z powodu sniegu i kiepskich wytartych juz opon - pomimo blokad w mostach i reduktorze Zaczepilem oslona reduktora o zaspe i tak mielil czterema w miejscu - na szczescie dwie mlodki sie znalazly, ktore mnie popchnely Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dobi1972 Opublikowano 14 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2012 Dobi1972, Bardzo pouczajacy filmik :wink: Kiedys nie moglem wjechac jeepem na podworko z powodu sniegu i kiepskich wytartych juz opon - pomimo blokad w mostach i reduktorze Zaczepilem oslona reduktora o zaspe i tak mielil czterema w miejscu - na szczescie dwie mlodki sie znalazly, ktore mnie popchnely Dokładnie tak, nawet zaawansowany napęd nie da rady jak nie ma przyczepności dlatego dobra (dobrana do warunków) opona to podstawa :-) Inny przykład tym razem BMW X6 (nieco dalej jest wersja zimowa): Seryjna G95 w OBK daje radę na błotku, ale jakoś ekstremalnie nie testowałem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się