kenross Opublikowano 27 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2010 Witam. Muszę zrobić remont silnika w mojej Subarynie (Panewka zaczęła stukać ) Prosił bym was o polecenie mi jakiegoś dobrego warsztatu i taniego. Żeby wszystko zostało wykonane jak należy. I tak okazyjnie jaki to koszt ??? Pewnie będę musiał wymienić wał na nowy i jeszcze parę "zabawek" w środku. Możecie podać przedział kosztowy remontu silnika ??? Od najtańszej wersji (mało części do wymiany) do najdroższej (większość części w silniku do wymiany na nowe). Chodzi o remont silnika 2.0 GT Turbo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 27 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2010 Ciezko wrozyc, ale pewnie z 10tys. peknie. Gdzie? - w ASO oczywiscie sa jeszcze inne warsztaty, ale dobrze by bylo jakbys napisal, skad jestes. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kenross Opublikowano 27 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2010 Przepraszam... Zapomniałem napisać że chodzi o Warszawę ... I 10 tys. to ta górna granica ??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 27 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2010 Zapomniałem napisać że chodzi o Warszawę ... no to masz tam parę warsztatów... I 10 tys. to ta górna granica ??? środkowa, warto być przygotowanym jeśli to tylko panewka i wał nie musi być wymieniany / osiowany, głowice tylko splanowane, nie będzie masakry na tłokach i cylindrach, to spokojnie powinno starczyć te 10k. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kenross Opublikowano 27 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2010 No ok to już jakiś pogląd na sytuację mam .... A czy ktoś był by tak miły i wymienił te parę warsztatów w Warszawie godnych polecenia ??? To bym jutro podzwonił czy poodwiedzał te warsztaty. Po za ASO słyszałem jeszcze o "nie-ASO" czy "nie-ASO" i jak one się mają cenowo i jakościowo ??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jako Opublikowano 28 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2010 Ostatnio budowałem silnik do mojego antyka i 5tys zł poszło w pierwszych trzech dniach od podjęcia decyzji budowy. Potem przestałem liczyć ale ok 12tyś mnie to kosztowało mimo że kilka istotnych gratów nazbierałem wcześniej. Nie żałuję jednak bo wiem co mam, silnik pracuje idealnie. Na razie docieranie ale już z wykorzystaniem częściowym dmuchawki i widać, że będzie miał potencjał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kropkowicz Opublikowano 28 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2010 mam słabe opinie od jednego forumowicza na temat 'fantazji', która przejawiała się głównie na rachunkach. polecanie nie-ASO nie jest dobrze widziane na tym forum Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aras Opublikowano 28 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2010 ASO MTS w Dzierżoniowie (wiem, że nie Warszawa, ale tam robię swoją furę, mimo, że mam inne ASO pod ręką). Uważam, że rozpiętość kosztów naprawy może się mieścić w przedziale od 6k do 15k PLN. Przy najniższej kwocie masz szczęście, bo robiona jest tylko panewka, może też lekko liźnięty wał (MTS robi nawet na 0,05 mm). W tej kwocie są części, które przy rozpoławianiu silnika i tak są wymieniane, czyli uszczelki, podkładki, itp. Jeśli obrażenia są poważniejsze, to za 8-10k masz poza panewką wymieniony wał, pierścienie i inne drobiazgi, które robi się wówczas z urzędu, lub też odbudowujesz jednostkę na używanym bloku. Idąc na grubo i kładąc 15k, masz nowy shortblock, wyszykowane głowice ( jeśli się nadają), nowy rozrząd, pompę oleju, pompę wody i....masz de facto nowy motor. To tylko zapis moich doświadczeń z remontem silnika, bo takie wersje miałem do wyboru, jak motor został otwarty. Oczywiście, miałem też propozycję zdiagnozowania u tzw. pana Czesia "parę kilometrów stąd", który za tysiaka wyjąłby i włożył silnik oraz podmienił blok, na taki, w sumie tani dość, w którym panewa jeszcze nie klepie....z tym że nie wiadomo jak długo, bo nikt nie wie ile to ma przelatane. Jak to mówi Maras, wszystko zależy od tego co Pan chce z tym autem zrobić. Bo jak chce Pan tym autem się cieszyć i nie drżeć, że za chwilę znów gruba robota, to trzeba wyłożyć monetę i cieszyć się wyszykowanym sercem. A tanio i dobrze....tanie i dobre to kiedyś były Panie wina i trabanty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 28 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2010 A tanio i dobrze....tanie i dobre to kiedyś były Panie wina i trabanty........ I jeszcze zagraniczne przydrożne panienki obyczajów niespecjalnie ciężkich... ale można się zarazić jakąś zagraniczną zarazą...i wtedy już nie jest ani dobrze ani tanio... Jak już porządny remont i co najmniej dycha do wydania, warto od razu postarać się o półzamknięty czy zamkniety blok, kute tłoki, panewki ACL Race, mocniejsze śruby itd, bo wydawać -naście tysięcy żeby zrobić taki sam motor jaki był w oryginale, to trochę nie halo...moim zdaniem szkoda kasy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aras Opublikowano 28 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2010 Jak już porządny remont i co najmniej dycha do wydania, warto od razu postarać się o półzamknięty czy zamkniety blok, kute tłoki, panewki ACL Race, mocniejsze śruby itd, bo wydawać -naście tysięcy żeby zrobić taki sam motor jaki był w oryginale, to trochę nie halo...moim zdaniem szkoda kasy... Elek, zgadza się - zawsze jak już grubo to grubo. Zależy ile w walizce monety oraz czy kucizna ma uzasadnienie - mam na myśli cel posiadania Subaru. Jak jest tzw. okazja, to oczywista, że brać. Tak, czy siak, najpierw trzeba resekcję zorganizować i to u ogarniającego temat, a nie władcy drutów i wtedy decydować, po jakiej grubości będzie działane. Bo jak tylko (OBY!!!) kosmetyka, to ACLe w sumie pasztetowy wydatek wówczas . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kropkowicz Opublikowano 28 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2010 A tanio i dobrze....tanie i dobre to kiedyś były Panie wina i trabanty........ I jeszcze zagraniczne przydrożne panienki obyczajów niespecjalnie ciężkich... ale można się zarazić jakąś zagraniczną zarazą...i wtedy już nie jest ani dobrze ani tanio... Jak już porządny remont i co najmniej dycha do wydania, warto od razu postarać się o półzamknięty czy zamkniety blok, kute tłoki, panewki ACL Race, mocniejsze śruby itd, bo wydawać -naście tysięcy żeby zrobić taki sam motor jaki był w oryginale, to trochę nie halo...moim zdaniem szkoda kasy... podpowiedz gdzie dorwać blok (pół)zamknięty nieszlifowany, może wala się komuś w garażu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 28 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2010 u mnie walają się ze dwa albo trzy, a co? chcesz fotkę ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kropkowicz Opublikowano 28 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2010 bardziej cenę, bo przecież na tej fotce będzie widać, że jest w świetnym stanie no i info od czego pochodzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 28 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2010 ale ja nie sprzedaję moich bloków...więc nie mają ceny.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kropkowicz Opublikowano 28 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2010 czyli są dobre Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 28 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2010 prawie....oba raczej do szlifu po nadtopionych tłokach ;-( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 28 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2010 Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kropkowicz Opublikowano 28 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2010 faktycznie jakieś takie nie teges to nie chcę :| Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 28 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2010 przestraszyłeś się fryzury ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kropkowicz Opublikowano 28 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2010 zaraz przestraszyłeś, prysło moje zainteresowanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 28 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2010 a co mi prysło, jak zdjąłem głowice.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kropkowicz Opublikowano 28 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2010 tylko domyślam się. szlif + tłoki z pierścieniami = wakacje nad m. Śródziemnym...... solo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 28 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2010 albo i w stereo... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kenross Opublikowano 2 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2010 Wielkie "Dziękuję" za podpowiedzi/odpowiedzi/porady/wyceny... Także osobą które się do mnie odezwały na PW w sprawie remontu. Naprawdę bardzo mi pomogliście. Teraz pozostaje wybrać gdzie oddam moją ślicznotkę i czekać aż znowu będzie śmigać jak szalona @edit: Moje kochanie odwiedziło nie-ASO i już śmiga jak szalona wymieniony rozrząd, hamulce przód, tył (klocki i tarcze) i trochę uszczelek Po za tym koło pasowe i półosie na odpowiednie (z pierścieniami ABS-u bo miałem założone bez z jakiegoś innego Subaru) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się