boju21 Opublikowano 24 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2010 witam koledzy dzis ukonczyłem swoje subaru GT I mam straszny problem przy nagłym przyspieszaniu przy 3 tys obrotów strasznie szarpnie z dwa razy ze przez przednia szybe mozna wypasc:( a pózniej ciagnie do konca juz bez problemu-prosze pomózcie bo byłem na komputerze i wszystko jest oki przepływka także,a tak byc nie moze.pozdrawiam.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kashmere Opublikowano 24 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2010 witam koledzy dzis ukonczyłem swoje subaru GT co to znaczy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harvester Opublikowano 25 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2010 przyczyn tego problemu może być z miliard, podjedź do jakiegoś warsztatu najlepiej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Simon Opublikowano 25 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2010 No i watek do technicznego lepiej, nie na ogolnym. Zdrowka. 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ravo Opublikowano 25 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2010 a nie jest to boost cut ? masz zegary napisz coś więcej bo przyczyn jak koledzy może być wiele Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 25 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2010 tak jak napisał Harvester, powodów może być dużo, np sprawdź doładowanie, jak już napisał ravo, sprawdź ciśnienie paliwa (może pompka nie daje rady)... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boju21 Opublikowano 25 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2010 znaczy sie ukonczyłem-było po kolizji i juz jezdzi ,własnie ze zegarów nie mam,tak wszystko jest oki nie faluje na obrotach ,silnik pieknie chodzi ,na postoju gdy sie gazuje wszystko jest oki,natomiast podczas jazdy gdy sie wcisnie gazd do dechy to szarpnie przy 3 tys ale naprawde mocno.a pozniej idzie dalej na obroty,gdzies wyczytałem ze to moga byc swiece i kable ale czy to prawda??na komputerze było wszystko oki,zero błedów czyli sam juz nie wiem do kogo z tym jechac bo jestem z okolic poznania znaczy sie z wągrowca a tak naprawde tu nikt nie ma pojecia o takim aucie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 25 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2010 boju21 - jedz do Kocaru EDIT: wycialem reszte bzdetow, bo sie na drugim forum pogubilem z nickami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elvisGT Opublikowano 13 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2010 Ja bym sprawdził czujnik położenia wału korbowego, ewentualnie kable, świece. Pozdro. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się