Jump to content

wymiana uszczelnien dyferencłu


cypis
 Share

Recommended Posts

Witam

 

Temat sam mi sie przypomnial, jako ze mój stary dyfer ciekł kiedyś w wizycie pewnym aso zapytalem o wymianę uszczelnień i zakres prac i cene... i jakos o temacie zapomniałem :? :? :?

 

Dyfer umarł i zmieniałem na kolejny i postanowilem zrobić mu serwis przed montażem.

Kupilem oleje komplet uszczelnień i zabrałem sie za prace.....

 

I w tym momęcie przypomniało mi sie co powiedziano mi w aso

 

Wymiana uszczelniaczy półosi wymaga sie zdjęcia dyfra rozebrania go zmiany uszczelniaczy do kosztów należy doliczyć koszt blaszek regulacyjnych uszczelek i regulacje dyfra cena wyszla jaka wyszła..........

 

Jak sam rozebrałem wymienilem pouszczelniałem wszystko w 30min......

 

Moje pytanie jest następujace-

 

Po co ktoś chce mnie naciągnąc na koszta po co rozbierać dyfer który nie ma luzów i dawać nowe blaszki regulacyjne co jest totalnie zbędna operacja bo nie ma takowej potrzeby przy wymianie zimerów na półosiach !!!!!!!!!

Link to comment
Share on other sites

Witam

 

Temat sam mi sie przypomnial, jako ze mój stary dyfer ciekł kiedyś w wizycie pewnym aso zapytalem o wymianę uszczelnień i zakres prac i cene... i jakos o temacie zapomniałem :? :? :?

 

Dyfer umarł i zmieniałem na kolejny i postanowilem zrobić mu serwis przed montażem.

Kupilem oleje komplet uszczelnień i zabrałem sie za prace.....

 

I w tym momęcie przypomniało mi sie co powiedziano mi w aso

 

Wymiana uszczelniaczy półosi wymaga sie zdjęcia dyfra rozebrania go zmiany uszczelniaczy do kosztów należy doliczyć koszt blaszek regulacyjnych uszczelek i regulacje dyfra cena wyszla jaka wyszła..........

 

Jak sam rozebrałem wymienilem pouszczelniałem wszystko w 30min......

 

Moje pytanie jest następujace-

 

Po co ktoś chce mnie naciągnąc na koszta po co rozbierać dyfer który nie ma luzów i dawać nowe blaszki regulacyjne co jest totalnie zbędna operacja bo nie ma takowej potrzeby przy wymianie zimerów na półosiach !!!!!!!!!

 

 

mam nastepujące pytanie, jak i czym mierzyłeś luzy po rozebraniu dyfra :?:

Link to comment
Share on other sites

carfit do wymiany uszczelniaczy nie trzeba robierać dyfra w drobny mak...

Wymienialem

Uszczelniacze półosi 2szt

Uszczelka tylniego dekla

Do tego czyszczenie i zalalnie nowym olejem....

Dyfer nie ma luzu na ataku i łożyskach satelitek (zreszta tego nie chcaielem robic) sprawdzane organoleptycznie

 

Uszczelniacze wychodza bez wyciągania dekli bieżni wiec po co to robić???

 

Zaznaczam mnie interesowala usługa pt wymiana uszczelnien półosi nie prawie remont gemeralny dyfra!!!

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...