Skocz do zawartości

wymiana uszczelnien dyferencłu


cypis

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

Temat sam mi sie przypomnial, jako ze mój stary dyfer ciekł kiedyś w wizycie pewnym aso zapytalem o wymianę uszczelnień i zakres prac i cene... i jakos o temacie zapomniałem :? :? :?

 

Dyfer umarł i zmieniałem na kolejny i postanowilem zrobić mu serwis przed montażem.

Kupilem oleje komplet uszczelnień i zabrałem sie za prace.....

 

I w tym momęcie przypomniało mi sie co powiedziano mi w aso

 

Wymiana uszczelniaczy półosi wymaga sie zdjęcia dyfra rozebrania go zmiany uszczelniaczy do kosztów należy doliczyć koszt blaszek regulacyjnych uszczelek i regulacje dyfra cena wyszla jaka wyszła..........

 

Jak sam rozebrałem wymienilem pouszczelniałem wszystko w 30min......

 

Moje pytanie jest następujace-

 

Po co ktoś chce mnie naciągnąc na koszta po co rozbierać dyfer który nie ma luzów i dawać nowe blaszki regulacyjne co jest totalnie zbędna operacja bo nie ma takowej potrzeby przy wymianie zimerów na półosiach !!!!!!!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Temat sam mi sie przypomnial, jako ze mój stary dyfer ciekł kiedyś w wizycie pewnym aso zapytalem o wymianę uszczelnień i zakres prac i cene... i jakos o temacie zapomniałem :? :? :?

 

Dyfer umarł i zmieniałem na kolejny i postanowilem zrobić mu serwis przed montażem.

Kupilem oleje komplet uszczelnień i zabrałem sie za prace.....

 

I w tym momęcie przypomniało mi sie co powiedziano mi w aso

 

Wymiana uszczelniaczy półosi wymaga sie zdjęcia dyfra rozebrania go zmiany uszczelniaczy do kosztów należy doliczyć koszt blaszek regulacyjnych uszczelek i regulacje dyfra cena wyszla jaka wyszła..........

 

Jak sam rozebrałem wymienilem pouszczelniałem wszystko w 30min......

 

Moje pytanie jest następujace-

 

Po co ktoś chce mnie naciągnąc na koszta po co rozbierać dyfer który nie ma luzów i dawać nowe blaszki regulacyjne co jest totalnie zbędna operacja bo nie ma takowej potrzeby przy wymianie zimerów na półosiach !!!!!!!!!

 

 

mam nastepujące pytanie, jak i czym mierzyłeś luzy po rozebraniu dyfra :?:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

carfit do wymiany uszczelniaczy nie trzeba robierać dyfra w drobny mak...

Wymienialem

Uszczelniacze półosi 2szt

Uszczelka tylniego dekla

Do tego czyszczenie i zalalnie nowym olejem....

Dyfer nie ma luzu na ataku i łożyskach satelitek (zreszta tego nie chcaielem robic) sprawdzane organoleptycznie

 

Uszczelniacze wychodza bez wyciągania dekli bieżni wiec po co to robić???

 

Zaznaczam mnie interesowala usługa pt wymiana uszczelnien półosi nie prawie remont gemeralny dyfra!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...