cypis Opublikowano 23 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2010 Witam Temat sam mi sie przypomnial, jako ze mój stary dyfer ciekł kiedyś w wizycie pewnym aso zapytalem o wymianę uszczelnień i zakres prac i cene... i jakos o temacie zapomniałem :? :? :? Dyfer umarł i zmieniałem na kolejny i postanowilem zrobić mu serwis przed montażem. Kupilem oleje komplet uszczelnień i zabrałem sie za prace..... I w tym momęcie przypomniało mi sie co powiedziano mi w aso Wymiana uszczelniaczy półosi wymaga sie zdjęcia dyfra rozebrania go zmiany uszczelniaczy do kosztów należy doliczyć koszt blaszek regulacyjnych uszczelek i regulacje dyfra cena wyszla jaka wyszła.......... Jak sam rozebrałem wymienilem pouszczelniałem wszystko w 30min...... Moje pytanie jest następujace- Po co ktoś chce mnie naciągnąc na koszta po co rozbierać dyfer który nie ma luzów i dawać nowe blaszki regulacyjne co jest totalnie zbędna operacja bo nie ma takowej potrzeby przy wymianie zimerów na półosiach !!!!!!!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 23 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2010 Witam Temat sam mi sie przypomnial, jako ze mój stary dyfer ciekł kiedyś w wizycie pewnym aso zapytalem o wymianę uszczelnień i zakres prac i cene... i jakos o temacie zapomniałem :? :? :? Dyfer umarł i zmieniałem na kolejny i postanowilem zrobić mu serwis przed montażem. Kupilem oleje komplet uszczelnień i zabrałem sie za prace..... I w tym momęcie przypomniało mi sie co powiedziano mi w aso Wymiana uszczelniaczy półosi wymaga sie zdjęcia dyfra rozebrania go zmiany uszczelniaczy do kosztów należy doliczyć koszt blaszek regulacyjnych uszczelek i regulacje dyfra cena wyszla jaka wyszła.......... Jak sam rozebrałem wymienilem pouszczelniałem wszystko w 30min...... Moje pytanie jest następujace- Po co ktoś chce mnie naciągnąc na koszta po co rozbierać dyfer który nie ma luzów i dawać nowe blaszki regulacyjne co jest totalnie zbędna operacja bo nie ma takowej potrzeby przy wymianie zimerów na półosiach !!!!!!!!! mam nastepujące pytanie, jak i czym mierzyłeś luzy po rozebraniu dyfra :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siekla Opublikowano 24 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2010 mam nastepujące pytanie, jak i czym mierzyłeś luzy po rozebraniu dyfra :?: No wszedł mały palec i jeszcze kawałek serdecznego, a potem już tylko mały palec Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cypis Opublikowano 24 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2010 carfit do wymiany uszczelniaczy nie trzeba robierać dyfra w drobny mak... Wymienialem Uszczelniacze półosi 2szt Uszczelka tylniego dekla Do tego czyszczenie i zalalnie nowym olejem.... Dyfer nie ma luzu na ataku i łożyskach satelitek (zreszta tego nie chcaielem robic) sprawdzane organoleptycznie Uszczelniacze wychodza bez wyciągania dekli bieżni wiec po co to robić??? Zaznaczam mnie interesowala usługa pt wymiana uszczelnien półosi nie prawie remont gemeralny dyfra!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się