Jump to content

Wałek rozrządu-problem po zakupie w ASO


nomad
 Share

Recommended Posts

Witam,

 

W związku z uszkodzeniem wałka rozrządu wydechowego prawej głowicy zamówiłem nowy w ASO. Dzisiaj po odbiorze okazało się, że wałek, który otrzymałem jest do głowicy lewej. Jestem pewny na 100%,że zamawiałem właściwy ( na prawą stronę ). W rozmowie sprzedawca stwierdza, że musiałem mu wskazać niewłaściwą część na rysunku technicznym co doprowadziło do błędnego zamówienia ( pomimo tego, że ciągle rozmawialiśmy o prawej głowicy ). Co w takiej sytuacji mogę zrobić? Czy całą odpowiedzialność finansowa za błędne zamówienie spoczywa na mnie, gdzie w mojej opinii z mojej strony wszystko było ok. Czy mam prawo zwrotu towaru i zwrot kosztów? Dodam,że w opisie towaru na FV ( faktura na zaliczkę na zamówiony wałek ) nie jest napisane czy to ma być wałek prawy czy lewy, ta informacja pojawia się dopiero na FV korygującej, którą otrzymałem dzisiaj w momencie odbioru części.

Link to comment
Share on other sites

W rozmowie sprzedawca stwierdza, że musiałem mu wskazać niewłaściwą część na rysunku technicznym co doprowadziło do błędnego zamówienia ( pomimo tego, że ciągle rozmawialiśmy o prawej głowicy )

 

Sprzedawca powinien sobie sam odszukać wałek wydechowy prawej głowicy, od tego chyba jest...takie jest moje zdanie. Żeby klient sam szukał części... :roll:...w ASO...

Link to comment
Share on other sites

nomad - jezeli poszedles do ASO - i chciales zamowic walek prawej glowicy - to na panu przed komputerem /jako profesjonaliscie/ spoczywa obowiazek zamowienia wlasciwego asortymentu zgodnie z oczekiwaniem klienta. Wskazujac na rysunku walek - to sprzedawca ma obowiazek upewnic sie ze zamawia czesc wlasciwa. Swoja droga powinienes w ASO dostac specyfikacje zamowienia - numer czesci ktory zamowiles. Na Twoim miejscu udalbym sie do ASO - i zadal wymiany walka na wlasciwy, a Panu sprzedawcy kazal swoje opowiesci miedzy bajki wlozyc, bo winien byl dochowac nalezytej starannosci przyjmujac zamowienie.

Link to comment
Share on other sites

Też tak rozumuję, dlatego argumentacja w stylu: źle Pan pokazał na rysunku powoduję, że się gotuję. Podałem VIN, powiedziałem co mi potrzebne i tylko tyle do mnie należy. Dodam, że przed wizytą w ASO pojechałem do mechanika wziąłem głowicę z uszkodzonym wałkiem do rąk i sprawdziłem oznaczenia. Na prawej jest to RH na lewej LH, żeby mieć 100% pewność, że mechanik przekazał mi właściwą informację co do strony. Odnośnie zamówienia to nie dostałem tak owego. Dostałem tylko fakturę na wpłaconą przeze mnie zaliczkę gdzie w opisie jest tylko: " wałek rozrządu wydechowy do STI", nie pisze czy strona prawa czy lewa :shock: , nie ma też symbolu zamawianej części. W/w symbol znajduje się dopiero na fakturze, którą otrzymałem w momencie odbioru części, czuli po ponad 3tygodniach ( tak na marginesie miało być 10 dni ). Oczywiście jest to symbol złego wałka, nie tego, którego potrzebuję :evil: Jutro planuję porozmawiać z kierownikiem tego ASO ew. właścicielem. O rezultatach na pewno poinformuję.

Link to comment
Share on other sites

Jaki numer wałka dostałeś?

 

 

13052AA421

 

Dodam, że na wałku jest symbol LEX lub LE, co pewnie oznacza left exhaust. Szkoda, że sprawdziłem to po uregulowaniu płatności :wink:

Link to comment
Share on other sites

Panowie z ASO kilka dni temu skontaktowali się ze mną telefonicznie, niejako przyznali się do błędu. Dzisiaj zwróciłem zły wałek, otrzymałem zwrot gotówki. Sprawa zamknięta. BTW Szkoda, że to tak długo trwało, zanim zrozumieli, że pomieszali strony silnika. Niestety byłem zmuszony kupić wałek używany a tak chciałem dać zarobić ASO :wink:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...