okeyten Opublikowano 14 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2010 Witam, Panie i Panowie, silnik wolnosący 2.0 - 101 kW, MY'2005, wkrótce stuknie 100kkm, i czeka mnie rozrząd czy wraz z nim robić regulację luzów ? Generalnie jest gdzieś zapisane co ile km robi się regulację ? Dużo zachodu przy tym silniku ? muss go wyciągać ? Proszę o wszelkie wskazówki. Z góry dzięki. Pozdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drZ Opublikowano 14 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2010 Silnik niestety trzeba wyjąć do regulacji luzów... a rozrząd to chyba przy 105? Nie jestem pewien ale chyba co 80 albo właśnie co 100 tys wypadałoby taką regulację przeprowadzic- proszę o poprawki w razie co a jak na lpg sie jeździ to co 40 tys! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
okeyten Opublikowano 14 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2010 tak, rozrząd przy 105, ale chyba nie warto jeździć co do kilometra z adrenalinką paskową więc już się powoli zbieram Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drZ Opublikowano 15 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2010 Ja wymieniłem przy 106 i podobno nie wyglądał na zużyty ale też ciśnienie miałem bo wiedziałem że już przeholowałem z terminem! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
007lawyer Opublikowano 28 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2010 Witam, Panie i Panowie, silnik wolnosący 2.0 - 101 kW, MY'2005, wkrótce stuknie 100kkm, i czeka mnie rozrząd czy wraz z nim robić regulację luzów ? Generalnie jest gdzieś zapisane co ile km robi się regulację ? Dużo zachodu przy tym silniku ? muss go wyciągać ? Proszę o wszelkie wskazówki. Z góry dzięki. Pozdr. Witam Kolegę. Mój Legacy 2.0 MY 2004, rozrząd przy 105 oraz regulacja luzów. Przy tym przebiegu, jak stwierdził mechanik, zawory wydechowe były podparte. Po regulacji luzów inny samochód. Polecam i pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
okeyten Opublikowano 28 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2010 007lawyer, przy regulacji luzów silnik robi out z fury ?, te roczniki miały SOHC i gdzieś doczytałem, że nie trzaba go wyciągać ale prawda to ili fałsz :?: ma to oczywiście zapewne duże znaczenie dla ceny usługi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 28 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2010 Będąc ostatnio w zaprzyjaźnionym warsztacie słyszałem, że jak dysponuje się odpowiednimi narzędziami, to można regulację przeprowadzić bez podnoszenia silnika, jest ciasno - ale da się. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pmlody Opublikowano 28 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2010 Będąc ostatnio w zaprzyjaźnionym warsztacie słyszałem, że jak dysponuje się odpowiednimi narzędziami, to można regulację przeprowadzić bez podnoszenia silnika, jest ciasno - ale da się. mi chlopaki z najlepszego niezaleznego warsztatu w lublinie robili regulacje luzow razem z wymiana rozrzadu. Silnika nie wyciagali ale z tego co pamietam to zawory 4tego cylindra nie sa najatwiejsze do regulacji jak silnik w aucie siedzi... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luksp Opublikowano 30 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2010 007lawyer gdzie w Wawie to robiles? jakies namiary mozesz podeslac na PW? wyciagali motor? jakie koszty? pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Juras K Opublikowano 30 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2010 Zaciekawił mnie temat regulacji zaworów bo mam przejechane 160 tyś i nie wiem czy ktoś niż go kupiłem to robił . Zadzwoniłem do serwisu Subaru w swoim rejonie i powiedzieli mi że jak nie wywala błędu to lepiej tego nie ruszać.Dodam że na podstawie numeru WIN nie umieją stwierdzić jaki tam jest silnik i jaka regulacja !!! Jak płytkowa to 1800 zł Jak szklanki to 5-6 tyś Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lanek Opublikowano 30 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2010 Jak szklanki to 5-6 tyś :shock: :shock: :shock: W lubelskim ASO 1200zł + materiały Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
okeyten Opublikowano 30 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2010 Zaciekawił mnie temat regulacji zaworów bo mam przejechane 160 tyś i nie wiem czy ktoś niż go kupiłem to robił ...ano temat ciekawy ale jawi się dość tajemniczo :roll: , karta przeglądów serwisowych /przynajmniej dla mojego modelu/ naszych rodzimych ASO nie przewiduje do 120kkm regulacji luzów, nieco więcej można znaleźć w US spec gdzie przy 105kmil /a więc około 168kkm/ regulacja taka jest przewidziana. Równie tajemniczo przedstawiaja się ceny usługi owej regulacji /bardzo duże rozbieżności cenowe/ oraz sposób jej przeprowadzenia w zależności od rodzaju silnika. Troszkę brakuje mi takiego kompedium wiedzy: rodzaj silnika, rodzaj regulacji /szklanki, płytki / , demontaż silnika /tak-nie /, objawy konieczności regulacji itp... Może ktoś dałby radę zrobić takie małe ABC regulacji luzów :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luksp Opublikowano 1 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2010 ciekaw jestem jaki ma blad pokazywac jesli powinno wykonac sie regulacje okeyten popieram przydaloby sie krotkie ABC Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Juras K Opublikowano 1 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2010 ciekaw jestem jaki ma blad pokazywac jesli powinno wykonac sie regulacje okeyten popieram przydaloby sie krotkie ABC Mówił mi mechanik z serwisu że jak wyskakują błędy od wypadania zapłonu kod- od 300 do 304 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lapcok Opublikowano 6 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2010 Czy możecie się zapytać waszego mechaniora który robił regulację zaworów jaki luz mają mieć poszczególne zawory ?? I czy czasem regulacja zaworów nie zniweluje lekkiego bujania silnika.. bo przyznam troche mnie denerwuje to bujanie i doczytalem na forum ze regulacja zaworów może pomóc. forek wolnyssak. 2.0 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Juras K Opublikowano 6 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2010 Na przedniej masce pod spodem jest naklejka i tam są wartości do regulacji podane tylko nie w naszym języku !!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się