Skocz do zawartości

PPP


Niuniek

Rekomendowane odpowiedzi

Szanowna Dyrekcjo, Forumowicze i Goście...

 

Na dzień dzisiejszy mam parę pytań do Szanownej Dyrekcji.

 

1. Jaki jest koszt na dzień dzisiejszy PPP do Imprezy STi?

2. Czy po zakupie jest możliwa sprzedaż, co z gwarancją?

3. Co Subaru Import Polska gwarantuje po zamontowaniu w samochodzie PPP?

4. Czy jest jakaś moc gwarantowana, którą samochód po zestrojeniu ma osiągnąć?

5. Jak wygląda gwarancja, nie chodzi mi o silnik tylko o "soft"?

 

Za odpowiedź na powyższe pytania dziękuje

 

 

PS: Może forumowicze znają odpowiedzi :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 249
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Szanowna Dyrekcjo, Forumowicze i Goście...

 

Na dzień dzisiejszy mam parę pytań do Szanownej Dyrekcji.

 

1. Jaki jest koszt na dzień dzisiejszy PPP do Imprezy STi?

2. Czy po zakupie jest możliwa sprzedaż, co z gwarancją?

3. Co Subaru Import Polska gwarantuje po zamontowaniu w samochodzie PPP?

4. Czy jest jakaś moc gwarantowana, którą samochód po zestrojeniu ma osiągnąć?

5. Jak wygląda gwarancja, nie chodzi mi o silnik tylko o "soft"?

 

Za odpowiedź na powyższe pytania dziękuje

 

 

PS: Może forumowicze znają odpowiedzi :roll:

Czyżby Twój problem z doładowaniem wynikał z PPP? :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj spotkalem sie z Niunkiem na jedynie slysznej myjni 8) z tego co mi opowiedzial to tak - problem tkwi w kompie a dokladniej w jego zaprogramowaniu... Podobno kazdy egzemplarz Subaru jest indywidualny i powinno sie stroic tak czy siak, a program ktory ma wgrany byl poprostu "z tasmy"...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak to indywidualny? Przeciez wszystkie modele ida z tasmy jak leci i fabryka ich nie stroi osobno tylko laduje jeden program do wszystkich. Komp jest tak zrobiony ze ma pewiem stopien mozliwosci adaptacji do warunkow, paliwa i stylu jazdy klienta. Ten problem z doladowaniem to na czym konkretnie polega? Za male, za duze?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak mi opowiedzial Niuniek... ze niektore bardziej sie grzeja, inne mniej... i ten program wariuje bo dostaje informacje, ze jest za cieplo i zmniejsza doladowanie...

 

Efekt jest taki, ze laduje max 1,1 bar i to na chwileczke tylko... Niuniek Ci dokladnie opisze to jak przyjdzie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ojciec Założyciel

1. Cena nie była zmieniana

2. Nie

3. Nie rozumiem pytania - prosze o sprecyzowanie.

4. 300 KM

5. Prawdopodobieństwo, ze cos jest "nie tak" z software jest prawie żadne.

 

Proponuję się skontaktowac z naszym Działem Technicznym

 

Pozdrowienia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ćiśnienie na PPP powinno być 1,3 a mi ładuje czasem tylko 0,6. Narazie czekam na odpowiedzi na pytania. Więc prosiłbym aby nie rozwijać wątku innymi tematami. Chodzi mi wyłącznie o PPP, softa i gwarancję.

 

Niuniek, rozumiem, ze hardware masz zgodny z wytycznymi Prodriva, tj. wymienione tylko te elementy ktore przychodza w paczce z Prodriva a reszt to seria.

Ja jestem wlasnie po perturbacjach zakladania PPP do zwyklego WRXa i doswiadczylem jak duze ma to znaczenie.

 

Pozdrawiam,

 

Saval

 

PS. Jakby co sluze kopiami mojej korespondencji z Prodrivem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuje bardzo za udzielenie odpowiedzi na moje pytania i równocześnie prosiłbym o kolejne odpowiedzi.

 

2. Nie

 

Rozumiem że po zakupie jest zabronione sprzedawanie PPP.

 

3. Nie rozumiem pytania - prosze o sprecyzowanie.

 

Moje pytanie dotyczyło przebiegu krzywej momentu obr. i mocy. Czyli gwarantowania przez Prodrive pewnych wielkości ( NM i KM )

 

4. 300 KM

 

Co w przypadku kiedy samochód nie ma gwarantowanej ilości koników :?:

 

5. Prawdopodobieństwo, ze cos jest "nie tak" z software jest prawie żadne.

 

Też tak sądziłem do czasu wymienienia części które mogły by powodować usterkę.

 

Proponuję się skontaktowac z naszym Działem Technicznym

 

Odbyłem jazdę z Serwisantem ASO z ul. 29 listopada. Na wskazaniach pokazywało ładowanie 0,5 a na 3 biegu nie przekraczało 0,9. Z tego co się orientuję ładowanie w PPP powinno oscylować w okolicach 1,3. Seria posiada 1,1.

Od tego czasu kontakt z działem technicznym się "urwał" :roll: a usterka pozostała :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prosze bardzo. :mrgreen:

 

Od nowosci mialem wymieniony cat-back, 2,5 calowa rura i koncowy tlumik.

Prodrive mowi wyraznie, zeby wymienic tylko te rzeczy, ktorych zamienniki oni dostarczaja, tj. intake hose, metalowy (wyglada jak rura) cat, i koncowy tlumik = program oczywiscie*.

Magicy, eghm... znaczy mechanicy wymienili wszystko z wyjatkiem srdkowej rury, tzn zamiast zamontowac spowrotem oryginalna, zostalili przelot 2,5 cala. Efekt byl taki ze na dlugo jak mnie zobaczono na 100% mnie juz slyszano. Oprocz efektow dzwiekowych jakos nie zauwazylem przyrostu Nm i KM. Aby sie upewnic zrobilem spota z Wogutem i probowalem mu po prostu uciec... co sie nie stalo. Z piana na ustach dzwonie do partaczy... znaczy mechanikow a oni po konsultacji doszli do wniosku, ze faktycznie z nieseryjna rura srodkowa nie bedzie efektu (poza dzwiekowym ofkoz). Pojechalem, wymienili mi przelot-rure na seryjna middle pipe i ... jak reka odjal. Brzmi cywilizowanie i jest odczuwalna poprawa parametrow, ktora mam zamiar potwierdzic w przyszly weekend na spocie z Wogutem.

 

Dlatego tez pytalem Niunka czy hardware ma zgodnie z wytycznymi Prodriva. Bo co innego strojenie pod okreslony uklad wydechowy a co innego "korespondencyjny" tuning a'la PPP.

 

PS. Komp potrzebuje ca. 30-50 km aby sie zresetowac i dostosowac parametry nowego softu.

 

* nie wiem z czego sie sklada PPP do STI ale jest drozszy i wydaje mi sie ze wymieniaja tez pompe paliwowa badz wtryski. Nie pamietam.

 

Uff.

 

Pozdrawiam,

 

Saval

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dlatego tez pytalem Niunka czy hardware ma zgodnie z wytycznymi Prodriva. Bo co innego strojenie pod okreslony uklad wydechowy a co innego "korespondencyjny" tuning a'la PPP.

 

Wszystko jest tak jak w wytycznych. Auto śmiga jak szalone w temperaturach Skandynawskich :mrgreen: Natomiast problem pojawia się jak jest cieplej czyli temperatura koło 26 stopni, wtedy ładowanie od startu zatrzymanego czy jazdy do 3 biegu ze zmiennymi prędkościami lub staniem na światłach, odejmuje ładowanie i auto z 1,3 ładuje maksymalnie 0,9 a przy ruszaniu na 1 biegu dochodzi do 0,5. Silnik słychać a mocy nie widać :?

 

PS. Komp potrzebuje ca. 30-50 km aby sie zresetowac i dostosowac parametry

nowego softu.

 

Rozumiem ale ja już zrobiłem 12 kkm więc powinien się ułożyć. Nie wiem czy problem też nie wynika z tego że soft nie był wgrywany w samochodzie i układany zaraz po tym a na biurku na którym leżał mój komputer z samochodu :roll: Nie znam się na elektronice i metodach wgrywania softu więc nie wiem czy to źle czy dobrze :roll:

 

nie wiem z czego sie sklada PPP do STI ale jest drozszy i wydaje mi sie ze wymieniaja tez pompe paliwowa badz wtryski. Nie pamietam.

 

wymieniana jest pompa paliwowa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Wszystko jest tak jak w wytycznych. Auto śmiga jak szalone w temperaturach Skandynawskich :mrgreen: Natomiast problem pojawia się jak jest cieplej czyli temperatura koło 26 stopni, wtedy ładowanie od startu zatrzymanego czy jazdy do 3 biegu ze zmiennymi prędkościami lub staniem na światłach, odejmuje ładowanie i auto z 1,3 ładuje maksymalnie 0,9 a przy ruszaniu na 1 biegu dochodzi do 0,5. Silnik słychać a mocy nie widać :?

 

Ja tego nie doswiadczylem (jeszcze) ale z tego co mi pisal Prodrive (kopia dostepna) ich soft "dba" o silnik bardzie niz oryginalny, np. gdy zbyt duza temp. powietrza w dolocie, zimny silnik itd. Na moje to wyglada tak masz deklarowana moc i moment (w moim przypadku 265KM i 350 NM) w warunkach moze nie idealnych ale bardzo sprzyjajacych. Stad tez mimo znacznego podniesienia mocy i momentu na standardowych bebechach zachowujemy gwarancje.

Takie jest moje rozumienie sprawy.

 

Na szczescie temp. w Holandii jest stosunkowo niska wiec autko przyjemnie smiga.

 

Pozdrawiam,

 

Saval

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozumiem ale ja już zrobiłem 12 kkm więc powinien się ułożyć. Nie wiem czy problem też nie wynika z tego że soft nie był wgrywany w samochodzie i układany zaraz po tym a na biurku na którym leżał mój komputer z samochodu :roll: Nie znam się na elektronice i metodach wgrywania softu więc nie wiem czy to źle czy dobrze :roll:

 

Moj komp tez byl wymontowywany i na biurku flashowany. Co wiecej przejechalem ok. 500 km z nie takim wydechem jak powinien byc - komp pewnie wariowal.

Niemniej jednak po zalozeniu wlasciwej rury po 30-50 km sie (najwidoczniej) zresetowal bo wszystko bangla.

 

Saval

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na moje to wyglada tak masz deklarowana moc i moment (w moim przypadku 265KM i 350 NM) w warunkach moze nie idealnych ale bardzo sprzyjajacych. Stad tez mimo znacznego podniesienia mocy i momentu na standardowych bebechach zachowujemy gwarancje.

Takie jest moje rozumienie sprawy.

 

JA się z tobą zgadzam i uważałbym że wszystko jest ok gdyby to samo działo się na innych PPP też. A tak nie jest :( Moim zdaniem nie może być tak że będąc w Polsce w marcu mam ładowanie 1,3 takie jak w PPP a gdy temperatur osiągnie 28 stopni to ładowanie mam 0,5 i seryjny WRX siedzi mi na ogonie cały czas. No chyba że modele '05 mają pod 300 koni seryjnie :roll:

 

Co do temperatur silnika to wydaje mi się, choć nie wiem jak postępujesz ty, że dbam bardziej od Ciebie albo tak samo i lepiej się już nie da :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do temperatur silnika to wydaje mi się, choć nie wiem jak postępujesz ty, że dbam bardziej od Ciebie albo tak samo i lepiej się już nie da :roll:

 

Hmm, chyba sie nie zrozumielismy. Ja tylko cytowalem Prodriva, ktory uwaza ze ich PROGRAM bardziej DBA/czuwa nad bezpiecznymi parametrami silnika/turbiny i calej reszty niz seryjny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niuniek,

jak wiesz cisnienie doladowania powinno sie sprawdzc pod duzym obciazeniem na 4-5 biegu.

wtedy wyskoczy blyskawicznie maks jaki jest ustawiony/zestrojony.

uzyskanie takiego cisnienia doladowania na pierwszym biegu wymaga wiekszego przylozenia sie do tematu :twisted: :wink: .

jezeli nie masz jakiejs durnej awarii typu przewodzik, o czym ci pisalem, to pozostaje

(jak napisales) soft. nie wiem na ile to klopotliwe (ja mam pewnien problem), ale proponuje

znajdz innego uzytkownika z ppp. postaw mu dobry 6-pak i jedzcie do autoryzowanej stacji.

niech panowie podmienia na chwile ecu i sprawdzisz na 100% w czym problem.

 

pozdr

 

 

ps. saval gwarancje masz jak seria sztuka, czy warunki ulegly zmianie :idea:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w marcu mam ładowanie 1,3 takie jak w PPP a gdy temperatur osiągnie 28 stopni to ładowanie mam 0,5 i seryjny WRX siedzi mi na ogonie cały czas. No chyba że modele '05 mają pod 300 koni seryjnie :roll:

 

Ja nawet wiem czyj jest ten 300 konny WRX :twisted::twisted::twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...