michal71 Opublikowano 24 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2010 Witam, Pękła mi osłona przegubu wewnętrznego przedniej lewej półosi. Jutro mam mieć graty i moje pytanie czy duzo z tym roboty? Lepiej wyjąć półośkę ze zwrotnicą czy zostawic zwrotnicę przykreconą do wachacza i odkręcać nakretke na półosi? Łatwo wyłazi półośka ze skrzyni? Duzo oleju wyleci ze skrzyni? Jakie moge napotkac problemy jeszcze? Pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Giechu Opublikowano 24 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2010 Robiłem to kiedyś, a właściwie warsztat robił.Jak pamiętam to wyciągali zwrotnicę z wahacza i już było pole manewru na wyciągnięcie półosi. Nie było wtedy z niczym większych problemów. Oprócz tego że nowa osłona nie pasowała . Olej też nie wycieknie. Jednak jeżeli nie masz swojego warsztatu to chyba lepiej udać się do jakiegokolwiek mechanika bo: podnośnik jednak mocno ułatwia sprawę, do wyciągnięcia zwrotnicy z wahacza potrzebny jest specjalny ściągacz, no i za taką robotę weźmie grosze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yezus Opublikowano 24 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2010 Witam, Pękła mi osłona przegubu wewnętrznego przedniej lewej półosi. Jutro mam mieć graty i moje pytanie czy duzo z tym roboty? Lepiej wyjąć półośkę ze zwrotnicą czy zostawic zwrotnicę przykreconą do wachacza i odkręcać nakretke na półosi? Łatwo wyłazi półośka ze skrzyni? Duzo oleju wyleci ze skrzyni? Jakie moge napotkac problemy jeszcze? Pzdr Robiłem to u siebie w GT-ku. 15 min dla wprawnego mechanika. 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciek-info Opublikowano 24 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2010 Przeczytaj sobie ten temat. viewtopic.php?f=21&t=132754 Tam powinno być wszystko opisane. Moim zdaniem lepiej odkręcić nakrętkę na półosi niż wyjmować z całą zwrotnicą (dochodzi rozbieranie hamulców). Półoś wychodzi bez problemu, trzeba tylko wybić klin. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal71 Opublikowano 24 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2010 Dzieki za podpowiedzi. Własnego warsztatu nie mam ale myślę że dam rade sam Tyle że się przeziębiłem i naprawę bedzie trzeba przełozyć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ravo Opublikowano 24 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2010 ja też właśnie zobaczyłem, że mi poszła osłona ehh i nie wiem czy wymieniać gumę czy poprostu jak padnie kupić jakąś używkę guma do my00 to pewnie w sklepie mówić, że do WRXa ? bo pewnie znów coś będzie nie pasowało jak długo wytrzyma półoś ( jest pęknięta w jednym miejscu - rozdzieliła się na 2 części ) ? czy nawet już teraz za późno ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 24 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2010 guma do my00 to pewnie w sklepie mówić, że do WRXa ? bo pewnie znów coś będzie nie pasowało Powiedz, że do Subaru Baja :arrow: na pewno będzie pasowało. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal71 Opublikowano 25 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2010 Ja zamówiłem graty w ASO Subaru. Oczywiście na miejscu nie mieli ale pozytywnie zaskoczyła mnie cena - 45 zł plus opaski i nakretka na półoś. jak długo wytrzyma półoś ( jest pęknięta w jednym miejscu - rozdzieliła się na 2 części ) ? czy nawet już teraz za późno ? imo lepiej wymieniać pękniętą osłone jak najszybciej, chyba że już długo jeździsz bez osłony i przegub już szlak trafił Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yezus Opublikowano 25 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2010 Ja zamówiłem graty w ASO Subaru. Oczywiście na miejscu nie mieli Rzadko które ASO trzyma części do ponad 10 letnich samochodów na półce (choć jedno takie ASO znam 8) ). już szlak trafił Jaki kolor tego szlaku? :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yezus Opublikowano 25 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2010 ja też właśnie zobaczyłem, że mi poszła osłona ehh i nie wiem czy wymieniać gumę czy poprostu jak padnie kupić jakąś używkę guma do my00 to pewnie w sklepie mówić, że do WRXa ? bo pewnie znów coś będzie nie pasowało jak długo wytrzyma półoś ( jest pęknięta w jednym miejscu - rozdzieliła się na 2 części ) ? czy nawet już teraz za późno ? Ravo :arrow: PW. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal71 Opublikowano 2 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2010 Wczoraj wymieniłem osłone. Po odkręceniu nakrętki półosi poszło z górki (podczas walki poległa przedłużka 1/2 cala). Generalnie 1-1,5 h spokojnej roboty na płaskim podjeździe - bez kanału. Z kanałem/podnośnikem było by prędzej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się