pedro Opublikowano 20 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2010 Witam, ostatnio zauważyłem wyciek z silnika. Olej cieknie sobie bo przedniej ścianie bloku silnika, bliżej lewej strony (stojąc frontem do samochodu). Która w waszej ocenie uszczelka puściła i jakie mogą być orientacyjne koszta naprawy? Przegląd za 2 tygodnie... pewnie zaboli. P. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 20 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2010 Olej rozpełza się pod wpływem pędu powietrza, wetylatorów i innych dziwnych zawirowań, dlatego ciężko jest zdiagnozować wyciek, do tego wirtualnie....zacznij od dokładnego umycia myjką ciśnieniową całego motoru i wtedy zacznij obserwować gdzie zaczyna się pocić, będziesz bliżej celu...a co do kosztów, powie Ci dopiero mechanik który ustali dokładnie gdzie cieknie....teraz to pytanie brzmi mniejwięcej: auto sie zepsuło, ile będzie kosztowała naprawa....? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pedro Opublikowano 20 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2010 Wiem wiem.. Liczyłem raczej na odpowiedź w stylu: od strony wału jest uszczelka x, której wymiana kosztuje yyy. Ale masz rację - detali dowiem się zapewne dopiero w ASO. Jedno jest w 99% pewne, nie cieknie z okolic zaworów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SLEPSON Opublikowano 21 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2010 Może to ci coś przybliży: u mnie jest lekki wyciek z tylnego dyfra i na spodzie silnika, w miejscu wału (uszczelka) też wisi kropla. Pan mechanik (nie w ASO) wycenił robotę na jakieś 700zł.... bo "trochę tam coś trzeba bardziej rozebrać i potem złożyć.." No, niestety trzeba się nastawić na konkretniejszy wydatek.. Subaru to nie Lanos. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pedro Opublikowano 24 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2010 Już po przeglądzie... generalnie serwis silnik wymył i kazał pojeździć. Dopiero wtedy zobaczymy, która to uszczelka. Podobno daje radę wymienić bez wyciągania silnika, więc nie będzie tak strasznie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się