Skocz do zawartości

legacy 2.0 turbo 1994.r


loco734

Rekomendowane odpowiedzi

Ten silnik jest bardzo "idiotoodporny" i dość ciężko go zepsuć.

Aby dojść to tej mocy musisz mieć , przede wszystkim, sprawny swój silnik.

W legacy wystarczą elektroniczne modyfikacje, bez wymiany elementów silnika.

Ale to temat do "nielegala" bardziej...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten silnik jest bardzo "idiotoodporny" i dość ciężko go zepsuć.

Aby dojść to tej mocy musisz mieć , przede wszystkim, sprawny swój silnik.

W legacy wystarczą elektroniczne modyfikacje, bez wymiany elementów silnika.

Ale to temat do "nielegala" bardziej...

jestes z radomia?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zawias i wydech, ja mam w szufladzie chip VOSa ale czekam na zrobienie wydechu. Nie mam jakoś przekonania czy seria to obsłuży. Z resztą wydech to chyba podstawa

a cisnienie doładowania na 1.2 ps podobno standard program sobie radzi?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zawias i wydech, ja mam w szufladzie chip VOSa ale czekam na zrobienie wydechu. Nie mam jakoś przekonania czy seria to obsłuży. Z resztą wydech to chyba podstawa

a cisnienie doładowania na 1.2 ps podobno standard program sobie radzi?

 

Do boost cut'a liczy paliwo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zawias i wydech, ja mam w szufladzie chip VOSa ale czekam na zrobienie wydechu. Nie mam jakoś przekonania czy seria to obsłuży. Z resztą wydech to chyba podstawa

a cisnienie doładowania na 1.2 ps podobno standard program sobie radzi?

 

Do boost cut'a liczy paliwo.

a po polsku to jak bedzie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zawias i wydech, ja mam w szufladzie chip VOSa ale czekam na zrobienie wydechu. Nie mam jakoś przekonania czy seria to obsłuży. Z resztą wydech to chyba podstawa

a cisnienie doładowania na 1.2 ps podobno standard program sobie radzi?

 

Do boost cut'a liczy paliwo.

a po polsku to jak bedzie

 

Do (chyba) 1,18 bara. Potem ECU odcina paliwo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zawias i wydech, ja mam w szufladzie chip VOSa ale czekam na zrobienie wydechu. Nie mam jakoś przekonania czy seria to obsłuży. Z resztą wydech to chyba podstawa

a cisnienie doładowania na 1.2 ps podobno standard program sobie radzi?

 

Do boost cut'a liczy paliwo.

a po polsku to jak bedzie

 

Do (chyba) 1,18 bara. Potem ECU odcina paliwo.

o 0,02 nie bedziemy sie bic masz zielona impreze????????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

masz zielona impreze????????

 

Nie

myslałem ze sie znamy mozesz mi cos powiedziec o kosztach?

 

Ale konkretnie: koszty czego?

chip vosa i podniesienie na turbinie

 

 

Odnośnie Vosa Ci nie powiem, bo nie mam pojęcia.

"Podkręcić" na turbinie możesz nawet kranikiem ale bezpieczniej jakimś elektronicznym kontrolerem doładowania. Ja używam Apexi Avcr. I jestem nawet zadowolony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

VOS to koszt rzędu 950-1000pln zależy jak ściągać (samemu, na spółę no i od kursu). Tajne pokrętło Wiktora to chyba jakieś 800pln ale nie jestem pewnien natomiast wiadomo że Wiktor to dobrze poustawia. Z VOSem mogą być problemy jak masz stukające popychacze - potrzafi się podobno zawiesić na 0.5bar - tak sie dzieje u Mikkiego - zobaczymy jak będzie u mnie bo mi też puka. No ale są już na to sposoby więc będziemy testować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...