Skocz do zawartości

Initial D


Kuba

Rekomendowane odpowiedzi

11 minut temu, Matiz napisał:

Z sezonu 4 moim ulubionym kawałkiem jest gdy takimi włącza światła a na obrotomierzu jest 12 000rpm . Mistrzostwo. Super scena, tak jak cały wyścig jest średni, tak ten twist troche go uratował

Blind attack!

Dla mnie seria Initial D była wejściem w świat JDM...niedawno obejrzał całość mój syn, tak sam z siebie...też lubi japońskie fury ;)

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Matiz napisał:

Z sezonu 4 moim ulubionym kawałkiem jest gdy takimi włącza światła a na obrotomierzu jest 12 000rpm . Mistrzostwo. Super scena, tak jak cały wyścig jest średni, tak ten twist troche go uratował.
480?cb=20210628103121

 

https://static.wikia.nocookie.net/initiald/images/2/2e/Takumi_blows_up_his_engine_(Final_Stage).gif/revision/latest/scale-to-width-down/480?cb=20210628103121

 

"Fire away, adrenaline..."

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To Hachi z demo silnika Unreal to nie Hachi Takumiego ino jakaś replika. Kiera się nie zgadza. W całej serii nigdy nie miał oryginalnego wolantu. Na początku (1st - 3rd Stage) to był Italvolanti Admiral, czarna skóra, czerwony akcent na crash-padzie. Potem chyba w 4th Stage wstawili mu coś rajdowo-wyścigowego.

 

Co do Wangan MidNight - Akuma no Zetto był "oficjalnie" rozbity 4, góra 5 razy. ;)

Z rzeczy, które mógłbym zarzucić WM to kwestia ścieżki dźwiękowej anime. Za bardzo zdryfowało to wg. mnie w stronę Initial D i trochę casualaowej muzyki z kawiarni. Seria gier WM Maximum Tune przyzwyczaiła mnie i wielu innych wyznawców tej serii do mocnych, rytmicznych kawałków trancowych. W grach za OST odpowiadał Yuzo Koshiro, w te klimaty doskonale wpisuje się Paul van Dyk, Tiesto (stary ;) ), Armin van Burren, 4 Strins, ATB.

 

O pewnej absurdalności samej historii też można dyskutować. W początkowej fazie Aku ma ~650KM i jako samochód średnio nadaje się do dysponowania taką mocą, a mimo to zamiata pod dywan Testarosse w wersji Konig Specials - silnik Ferrari Flat12 z dołożonymi dwiema turbinami, masywne poszerzenia i tak już szerokiego nadwozia i opony 335/35/17 na tyle. Moc zależnie od wersji od 700 do ~1000KM. I to supersamochodzie z 1985r. wycenianym wówczas na ponad 1 000 000 Marek niemieckich. I teraz wyobraźcie sobie być na miejscu Ishidy (kierowca białej Testy) jak pędzicie sobie po Shuto 250-300 kmh, a tu nagle jakiś chłopaczek w gruzowatym Nissanie Z was wyprzedza jak gdyby nigdy nic... :o

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...