Jaro_G Opublikowano 7 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2010 Szanowni, Dzisiaj po tygodniowym postoju wybrałem sie OBKiem do roboty i po około 45 minutach jazdy w wiekszych lub mniejszych korkach poczułem w kabinie zapach jakby palonej gumy lub może olejum w pierwszej chwuli pomyslałem, że to przede mna jakiś strucel jedzie więc włączyłem obieg wewntrzny i przestałao. Jednak nie dawało mi to spokoju i po zaparkowaniu otworzyłem maske i poczułem ten smrodek :x . Kiedy 30 minut póżniej znowy jechałem otworzyłem wolny obieg powietrza i ustaliłem, że zapach pojawia się w interwałach powiedzmy kilkuminutowych co by wskazywało na kapanie oleju, płynu jakiegoś? Czy ktoś z Was miał może do czynienia z czyms takim czy trafiło mi sie cos nowego?... Pozdrawiam Jaro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Legacy96 Opublikowano 7 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2010 Sprawdz elastyczne przewody olejowe wspomagania przy maglownicy, lubia sie rozszczelnic i potem kapie po kropelce na wydech... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 7 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2010 Albo spod pokrywy zaworów ucieka na wydech. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niumen Opublikowano 7 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2010 Sprawdź również osłonę przegubu, bo jeśli jest pęknięta to smar może wyrzucać na gorący wydech. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaro_G Opublikowano 7 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2010 Hm... no to widzę, że doświadczenie spore. Dobrze, że jutro sobota to sobie na spokojnie pozaglądam tam gdzie dam radę :-), Mam oczywiście nadzieję, że to nić poważnego....bo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaro_G Opublikowano 9 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2010 Sprawdź również osłonę przegubu, bo jeśli jest pęknięta to smar może wyrzucać na gorący wydech. Kolega miał rację, dokładnie padła wewnętrzna manszeta prawej przedniej półosi i smar wyrzuciło również na katalizator i dobrze bo szybko zareagowałem i już wymieniona bez większych strat. Pozdrawiam Jaro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ALEX Opublikowano 20 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2010 Sprawdź również osłonę przegubu, bo jeśli jest pęknięta to smar może wyrzucać na gorący wydech. Kolega miał rację, dokładnie padła wewnętrzna manszeta prawej przedniej półosi i smar wyrzuciło również na katalizator i dobrze bo szybko zareagowałem i już wymieniona bez większych strat. Pozdrawiam Jaro Miałem to samo. Niestety nawaliło dużo na katalizator i nadal śmierdzi....już prawie rok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaro_G Opublikowano 21 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2010 Miałem to samo. Niestety nawaliło dużo na katalizator i nadal śmierdzi....już prawie rok U mnie Panowie cąłkiem dobrze wyczyścili zabryzgane smarem okolice i juz coraz mniej śmierdzi :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ALEX Opublikowano 21 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2010 A pogoniłeś mocniej auto? Jadąc wolno nie czuję tej woni, ale jak go troche dogrzeję :wink: .... okropnie. Dwa razy to sprawdzałem, czy nie jest to wina jakiegoś wycieku oleju, ale diagnoza była jednoznaczna - wypala sie smar nabryzgany na katalizator. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kasia Zawada Opublikowano 10 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2010 Nam smierdzial outback palona guma dym szedl z silnika, a okazalo sie, ze to sprzeglo. Naprawa (2 tys). Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.