Jaro_G Posted May 7, 2010 Share Posted May 7, 2010 Szanowni, Dzisiaj po tygodniowym postoju wybrałem sie OBKiem do roboty i po około 45 minutach jazdy w wiekszych lub mniejszych korkach poczułem w kabinie zapach jakby palonej gumy lub może olejum w pierwszej chwuli pomyslałem, że to przede mna jakiś strucel jedzie więc włączyłem obieg wewntrzny i przestałao. Jednak nie dawało mi to spokoju i po zaparkowaniu otworzyłem maske i poczułem ten smrodek :x . Kiedy 30 minut póżniej znowy jechałem otworzyłem wolny obieg powietrza i ustaliłem, że zapach pojawia się w interwałach powiedzmy kilkuminutowych co by wskazywało na kapanie oleju, płynu jakiegoś? Czy ktoś z Was miał może do czynienia z czyms takim czy trafiło mi sie cos nowego?... Pozdrawiam Jaro Link to comment Share on other sites More sharing options...
Legacy96 Posted May 7, 2010 Share Posted May 7, 2010 Sprawdz elastyczne przewody olejowe wspomagania przy maglownicy, lubia sie rozszczelnic i potem kapie po kropelce na wydech... Link to comment Share on other sites More sharing options...
szczur75 Posted May 7, 2010 Share Posted May 7, 2010 Albo spod pokrywy zaworów ucieka na wydech. Link to comment Share on other sites More sharing options...
niumen Posted May 7, 2010 Share Posted May 7, 2010 Sprawdź również osłonę przegubu, bo jeśli jest pęknięta to smar może wyrzucać na gorący wydech. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jaro_G Posted May 7, 2010 Author Share Posted May 7, 2010 Hm... no to widzę, że doświadczenie spore. Dobrze, że jutro sobota to sobie na spokojnie pozaglądam tam gdzie dam radę :-), Mam oczywiście nadzieję, że to nić poważnego....bo Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jaro_G Posted May 9, 2010 Author Share Posted May 9, 2010 Sprawdź również osłonę przegubu, bo jeśli jest pęknięta to smar może wyrzucać na gorący wydech. Kolega miał rację, dokładnie padła wewnętrzna manszeta prawej przedniej półosi i smar wyrzuciło również na katalizator i dobrze bo szybko zareagowałem i już wymieniona bez większych strat. Pozdrawiam Jaro Link to comment Share on other sites More sharing options...
ALEX Posted May 20, 2010 Share Posted May 20, 2010 Sprawdź również osłonę przegubu, bo jeśli jest pęknięta to smar może wyrzucać na gorący wydech. Kolega miał rację, dokładnie padła wewnętrzna manszeta prawej przedniej półosi i smar wyrzuciło również na katalizator i dobrze bo szybko zareagowałem i już wymieniona bez większych strat. Pozdrawiam Jaro Miałem to samo. Niestety nawaliło dużo na katalizator i nadal śmierdzi....już prawie rok Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jaro_G Posted May 21, 2010 Author Share Posted May 21, 2010 Miałem to samo. Niestety nawaliło dużo na katalizator i nadal śmierdzi....już prawie rok U mnie Panowie cąłkiem dobrze wyczyścili zabryzgane smarem okolice i juz coraz mniej śmierdzi :-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
ALEX Posted May 21, 2010 Share Posted May 21, 2010 A pogoniłeś mocniej auto? Jadąc wolno nie czuję tej woni, ale jak go troche dogrzeję :wink: .... okropnie. Dwa razy to sprawdzałem, czy nie jest to wina jakiegoś wycieku oleju, ale diagnoza była jednoznaczna - wypala sie smar nabryzgany na katalizator. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Kasia Zawada Posted June 10, 2010 Share Posted June 10, 2010 Nam smierdzial outback palona guma dym szedl z silnika, a okazalo sie, ze to sprzeglo. Naprawa (2 tys). Pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now