Skocz do zawartości

Czy warto KUPIĆ OUTBACKA MY'10


jeys81

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, chciałbym dowiedzieć się czy warto kupić Outbacka w wersji 2.5 UA CVT 123 kW CVT (na co trzeba zwrócić uwagę podczas kupna i kto by mógł by coś więcej powiedzieć o zwykłej eksploatacji tego auta)

?!

pozdrawiam

jeys81 :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poczytaj sobie ten wątek:

viewtopic.php?f=1&t=118964

 

jest co prawda o nowym Legacy ale Outback to tak naprawdę jego podwyższona wersja. Umów się na jazdy próbne w ASO. Raczej sam będziesz przecierał ślady bo to nowy model, który zrywa ze swoim poprzednikiem. I tak naprawdę niewielu z nas miało nawet okazję się nim przejechać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czym więcej myślę na ten temat tym mam większy mętlik, może faktycznie w ASO trzeba będzie przetrzeć szlaki ;), chociaż nie powiem że fajnie by było sięgnąć porad jakiegoś użytkownika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, chciałbym dowiedzieć się czy warto kupić Outbacka w wersji 2.5 UA CVT 123 kW CVT (na co trzeba zwrócić uwagę podczas kupna i kto by mógł by coś więcej powiedzieć o zwykłej eksploatacji tego auta)

?!

pozdrawiam

jeys81 :twisted:

 

Daj spokój , nie kupuj !!! Brzydkie, niezawodne, duże, odporne na polskie drogi z super ręcznym hamulcem

Na co komu takie auto ! Mało ich na drogach !!! Nie modne, lepiej forda albo opla

:twisted::twisted::twisted:

 

Może warto sobie zadać pytanie jaki samochód jest mi potrzebny ???? Do czego ma służyć ???

Cenisz komfort i wygodę czy precyzję i pewność prowadzeni a???

 

NA takie pytania łatwiej nam tu odpowiedzieć bo na pytanie czy warto ... NIE WARTO !!!

8) :twisted::mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jezeli chcesz zwinne auto to nie kupuj. Mialem OBK 2,5 MT oraz jezdzilem 2,5 CVT i nowy OBK to jest statek do podrozowania, nie daje juz tyle frajdy z jazda co stary MY05. Mam teraz Legacy 2 D i jestem zadowolony ale to juz inne auto to juz nie taki gokart raczej beemer. W moim 2,5 czesto brakowalo mi mocy i w 2,5 CVT nie jest inaczej.

W legacy 2 D jest w sam raz w przedziale 0-200 cicho i spokojnie przspiesza jakby go ktos w d.. kopnal hez halasu i nagle :twisted: Jedyne co to trzymanie boczne siedzenia do poprawy (w dupie ... w barkach jest OK)

Outback 2D podejrzewam jest za miekki ale nie mialem okazji jezdzic. Na nasze trasy (Germany) Legacy mi lezy jak w sam raz bo jest porownywalnie twardy jak OBK MY05 ale lepiej wybiera dziury (nie wali tak) oba na 17".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jako ze jest to podstawowy silnik, to osiagow nie nalezy sie spodziewac rewelacyjnych. Za to jest bardzo oszczedny, srednie spalanie ze zbiornika ksztaltuje sie na poziomie 8l/100km przy trybie 50:50 miasto trasa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...