Skocz do zawartości

TY754VB1CA


HULK

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Stalem sie szczęśliwym posiadaczem takiej skrzyni: TY754VB1CA i dyfra :D wiem ze ta skrzynia "powinna" posiadać DCCD i chyba R180 z tylu, jednak bylo ona przebudowywana w

Zen Performance i min. wstawiana dłuższa 5ka ale nie wiem czy pozostał w niej DCCD.

Czy można przed montażem sprawdzić czy jest tam jeszcze DCCD i czy sa jakies oznaczenia na dyfsze sugerujace jego rozmiar ?

 

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Stalem sie szczęśliwym posiadaczem takiej skrzyni: TY754VB1CA i dyfra :D wiem ze ta skrzynia "powinna" posiadać DCCD i chyba R180 z tylu, jednak bylo ona przebudowywana w

Zen Performance i min. wstawiana dłuższa 5ka ale nie wiem czy pozostał w niej DCCD.

Czy można przed montażem sprawdzić czy jest tam jeszcze DCCD i czy sa jakies oznaczenia na dyfsze sugerujace jego rozmiar ?

 

Pozdrawiam.

 

mozna sprawdzic, powinny byc dodatkowe kabelki poza czujnikami, ktore sa normalnie w skrzyni

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To znaczy ile powinno byc tych kabelków, czujników ?

u mnie jest jeden (mechaniczny, skrzynka jeździła w MY96) od prędkości chyba i po drogiej stronie dwa "czujniki" razem cztery kable.

 

 

Juz chyba ustaliłem, w tej "klapce" na gorze skrzyni powinny byc kabelki, u mnie nie ma. Znaczy sie ze DCCD usunięto ? jeśli tak to diabeł wie co tam teraz siedzi.

Spotkał się już ktoś z takim zabiegiem ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak to nie jest trudne do wykonania, skrzynei sie dzieli na pol i tyle, mozesz zawsze kupic taki DCCD osobno, nawet mam taki w garazu.

ale jesli robisz konwersje z GT to lepiej dla Ciebie bez DCCD bo nie masz kontrolera.

tak tylny dyfer normalnie powinien byc R180 z mocniejsza szpera, niestety nie ma zadnych oznaczen na tych dyfrach :(,

jakbys cokolwiek zajechal daj znac mam pare czesci, kilka dyfrow i bebechy do takiej skrzyni.

skrzynka jest zajebista najlepsza z 5MT, wiec baw sie dobrze ale pamietaj ze tez latwo ja zajechac :(,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Odswieze temat, jeszcze sprawa tego dinksa od prędkości co jest w skrzyni, teraz jest mechaniczny bo skrzynka jezdzila w my96 chyba, u mnie jest juz ekektro i teraz pytanie można to tak

porostu przełożyć ?

Wykrecilem ten dinks z tej skrzyni i to jest tylko taka "blaszka" jedna w druga i sie kręcą :D ale opis !, nie wiem natomiast jak to wygląda z tym elektrycznym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dyfer R160, dzis z mechanikiem zamontowaliśmy wszystko, z moja aktywna pomocą zajęło to nam 5 godzin :D , wszystko pasowało P&P.

Na razie z uwagi na awaryjne wtryski które mam założone i ECU przełączone w związku z tym na mapę 0.9 bara nie moglem sobie na za wiele pozwolić ale już jest

kosmos różnica, 1-4 rakieta, 5 zmieniona na UK 3,2rpm i 100kmh. Silnik znacznie szybciej sie wkręca i lag przez to wydaje sie znacznie mniejszy.

Juz nie mogę sie doczekać nowych wtrysków i powrotu do 1.45 bara :evil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...