Jump to content

TY754VB1CA


HULK
 Share

Recommended Posts

Witam.

Stalem sie szczęśliwym posiadaczem takiej skrzyni: TY754VB1CA i dyfra :D wiem ze ta skrzynia "powinna" posiadać DCCD i chyba R180 z tylu, jednak bylo ona przebudowywana w

Zen Performance i min. wstawiana dłuższa 5ka ale nie wiem czy pozostał w niej DCCD.

Czy można przed montażem sprawdzić czy jest tam jeszcze DCCD i czy sa jakies oznaczenia na dyfsze sugerujace jego rozmiar ?

 

Pozdrawiam.

Link to comment
Share on other sites

Witam.

Stalem sie szczęśliwym posiadaczem takiej skrzyni: TY754VB1CA i dyfra :D wiem ze ta skrzynia "powinna" posiadać DCCD i chyba R180 z tylu, jednak bylo ona przebudowywana w

Zen Performance i min. wstawiana dłuższa 5ka ale nie wiem czy pozostał w niej DCCD.

Czy można przed montażem sprawdzić czy jest tam jeszcze DCCD i czy sa jakies oznaczenia na dyfsze sugerujace jego rozmiar ?

 

Pozdrawiam.

 

mozna sprawdzic, powinny byc dodatkowe kabelki poza czujnikami, ktore sa normalnie w skrzyni

Link to comment
Share on other sites

To znaczy ile powinno byc tych kabelków, czujników ?

u mnie jest jeden (mechaniczny, skrzynka jeździła w MY96) od prędkości chyba i po drogiej stronie dwa "czujniki" razem cztery kable.

 

 

Juz chyba ustaliłem, w tej "klapce" na gorze skrzyni powinny byc kabelki, u mnie nie ma. Znaczy sie ze DCCD usunięto ? jeśli tak to diabeł wie co tam teraz siedzi.

Spotkał się już ktoś z takim zabiegiem ?

Link to comment
Share on other sites

tak to nie jest trudne do wykonania, skrzynei sie dzieli na pol i tyle, mozesz zawsze kupic taki DCCD osobno, nawet mam taki w garazu.

ale jesli robisz konwersje z GT to lepiej dla Ciebie bez DCCD bo nie masz kontrolera.

tak tylny dyfer normalnie powinien byc R180 z mocniejsza szpera, niestety nie ma zadnych oznaczen na tych dyfrach :(,

jakbys cokolwiek zajechal daj znac mam pare czesci, kilka dyfrow i bebechy do takiej skrzyni.

skrzynka jest zajebista najlepsza z 5MT, wiec baw sie dobrze ale pamietaj ze tez latwo ja zajechac :(,

Link to comment
Share on other sites

Dzieki Iskier, ciekawe dlaczego wyjęli i co włożyli, dyfer to chyba 160 jest tak przynajmniej sadze po rozmiarze bo jednak 180 chyba większa jest.

Jutro porównam z tym co jest teraz i będę miał pewność.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Odswieze temat, jeszcze sprawa tego dinksa od prędkości co jest w skrzyni, teraz jest mechaniczny bo skrzynka jezdzila w my96 chyba, u mnie jest juz ekektro i teraz pytanie można to tak

porostu przełożyć ?

Wykrecilem ten dinks z tej skrzyni i to jest tylko taka "blaszka" jedna w druga i sie kręcą :D ale opis !, nie wiem natomiast jak to wygląda z tym elektrycznym.

Link to comment
Share on other sites

Dyfer R160, dzis z mechanikiem zamontowaliśmy wszystko, z moja aktywna pomocą zajęło to nam 5 godzin :D , wszystko pasowało P&P.

Na razie z uwagi na awaryjne wtryski które mam założone i ECU przełączone w związku z tym na mapę 0.9 bara nie moglem sobie na za wiele pozwolić ale już jest

kosmos różnica, 1-4 rakieta, 5 zmieniona na UK 3,2rpm i 100kmh. Silnik znacznie szybciej sie wkręca i lag przez to wydaje sie znacznie mniejszy.

Juz nie mogę sie doczekać nowych wtrysków i powrotu do 1.45 bara :evil:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...