DJK Opublikowano 30 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2010 Cześć, Jako świeży posiadacz STI US spec `07 - bezskutecznie poszukuję specyfikacji technicznych. Przejrzałem już całą instrukcję obsługi, godziny spędzone na necie w poszukiwaniu danych technicznych, poddaję się. Owszem, jest sporo informacji na temat EU spec, przyspieszenia, v-max itp itd ale do US to chyba jakaś tajemnica. Jeśli ktoś z forumowiczów byłby uprzejmy podać realne dane STI US spec `07 pod kątem przyspieszenia od 0-100, v-max czy też choćby mocy (wprawdzie wszędzie jest 300KM ale gdzieś znalazłem 293KM dla rocznika 2007) Będę bardzo zobowiązany - w szczególności interesuje mnie czy jest jakaś różnica w przyspieszeniu pomiędzy wersją EU a US z tego rocznika. Bardzo dziękuję i z góry bardzo przepraszam jeśli temat był już gdzieś poruszany. Pozdrawiam DJK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubryk Opublikowano 30 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2010 Z tego co wiem (szukałem kiedyś info dla mojego WRX'a z tegoż roku) od 2006 pomiędzy US spec a EU spec nie było żadnych różnic technicznych. Jedynie kosmetyka. BTW: Przywitaj się też tutaj Pozdrawiam, Kubryk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 30 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2010 od 2006 pomiędzy US spec a EU spec nie było żadnych różnic technicznych. Jedynie kosmetyka. Nie do końca, nie do końca... ( :arrow: wtryski side-feed vs. top-feed w 2006) Ale jeśli chodzi o kwestie poruszane przez DJK tj. przyspieszenie, Vmax, moc, to różnicy praktycznie nie ma, choć oczywiście piszą wszędzie, że US ma 300 koni, EU 280 koni - należy jednak pamiętać, że to są inne konie . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DJK Opublikowano 30 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2010 hmm...no właśnie te 300KM vs 280KM w spec EU. W dowodzie rejestracyjnym mam wpisane 215 kW co by dało w przeliczeniu 293KM, może faktycznie cóś tam jest na korzyść US spec. ale żeby żadnych broszur, informacji, totalnym zaskoczeniem jest instrukcja obsługi amerykańska, 50 stron o zapinaniu pasów i mocowaniu fotelika dziecięcego ale tak nieistotne w przypadku tych samochodów dane jak v-max czy przyspieszenie zostały pominięte :sad: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubryk Opublikowano 30 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2010 Nie do końca, nie do końca... ( :arrow: wtryski side-feed vs. top-feed w 2006) Fakt, te US są na "złe" paliwo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 30 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2010 215 kW co by dało w przeliczeniu 293KM, może faktycznie cóś tam jest na korzyść US spec Nie liczyłbym na to, choć faktycznie ja mam wpisane 206 Kw w swoim EU-spec. dane jak v-max czy przyspieszenie zostały pominięte Co do V-max i tak jest ogranicznik do 250 km/h , a przyspieszenie jest to samo - więcej tu zależy od konkretnej sztuki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubryk Opublikowano 30 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2010 Co prawda dotyczy to Australii, ale chociaż jest trochę sensowych danych: http://www.subaru-impreza.org/downloads/2006_Technical_Paper.pdf Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DJK Opublikowano 30 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2010 kilka pożytecznych przeliczników metryczny koń mechaniczny (KM, PS, CV) koń parowy (HP, BHP)KM (PS, CV) 1 KM = 75 kGm/s = 735,498 W = 1PS (niemiecki) = 1CV (francuski). Anglosaski koń mechaniczny (horse power, HP, BHP) równy jest 550 funtów razy stopa na sekundę = 745,699 W = 1,0139 KM. 1kW = 1,3596216 KM (metrycznie).DIN 1kW =1.341 HP (SAE) 1kW =1.379 BHP 1 KM=0,7355 kW. 1 KM=0,9863 HP 1 HP=1,0139 KM teraz każdy może przeliczyć swoje HP i KM, spec US ma w roczniku `07 podane 293 HP, czyli wychodziłoby z powyższego wyliczenia 297 KM... ehh... jadę na hamownię za 1,5 tyg, wkleję wynik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 30 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2010 czyli wychodziłoby z powyższego wyliczenia 297 KM... Dokładnie tak. Pytanie tylko, po co cała ta matematyka, jak w necie automatycznych konwerterów miar jest... cała miara . http://zxz-rally.110mb.com/art/wartosci/converter.htm Podejrzewam, że powodem, dla którego w US nie podają oficjalnie przyspieszenia i V-max jest to, że jak by komuś na hamowni wyszedł 1HP mniej, to by puścił SoA z torbami . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRAF Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Co do V-max i tak jest ogranicznik do 250 km/h , a przyspieszenie jest to samo - więcej tu zależy od konkretnej sztuki. US spece maja ogranicznik na ok 240km/h przynajmniej tak bylo w moim nowym STI07 us, poza tym mial tragiczna reakcje na gaz (strasznie ospaly) do konca niewiadomo czemu, moc w serii 293 amerykanskie konie, teraz mam STI06 us ktory ma miec seryjnie 305 amerykanskich koni i jest przepasc na korzysc rocznika 06 8) Jesli chodzi o przyspieszenie 0-100 czy 0-160 to wszystko zalezy od kierowcy i sposobu wystartowania bo roznice pomiedzy us czy eu i 06 vs 07 sa minimalne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Tu jest troche danych: http://www.cars101.com/subaru/impreza/wrxsti2007.html 2007 ma mniej HP ale osiagi sa takie same. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się