grzywaczewski Opublikowano 30 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2010 Znalazlem cos takiego DROSSELKLAPEN REINIGER PRO-LINE http://alejahandlowa.pl/tr/produkt/dros ... 90232.html Ktos z Was to uzywal? Da rade tym wyczysciec przepustnice? Dotrze do wtryskow i zaworow i tez je troche oczysci? Macie lepsze propozycje? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 30 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2010 Drosselklape jak sama nazwa wskazuje - to przepustnica...sądzę, że dalej, poza nią nic się specjalnie nie wyczyści....a przepustnicę można wyczyścić zdecydowanie taniej - beznzyna ekstrakcyjna albo Bremsenreiniger... :grin: płacić 5 dych za to, że to niby specjalny środek.....moim zdaniem zbędna rozpusta... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wlyszkow Opublikowano 30 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2010 Dla Maniaków.. :wink: http://www.endwrench.com/oepropdf/chemicals.pdf SOA868V9170 Subaru Throttle Plate Cleaner 4 oz. w US od SOA - ok. 4usd ta butelka, do tego koszty przesyłki oczywiście ale jeśli ktoś bardzo chce to przecież wszystko można.. Ja miałem - wyczyściłem i jest cool. BTW: ile w ASO może ten specyfik kosztować jeśli w ogóle dostępny :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 30 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2010 Znalazlem cos takiego DROSSELKLAPEN REINIGER PRO-LINE http://alejahandlowa.pl/tr/produkt/dros ... 90232.html Ktos z Was to uzywal? Da rade tym wyczysciec przepustnice? ... Mam pytanie - jak najlepiej w ogóle ją wyczyścić? Ja robiłem to przez gniazdo silnika krokowego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzywaczewski Opublikowano 30 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2010 Moze chomikiem? Najlepiej angorka http://p.animalia.pl/galeria/syla92/127 ... 857763.jpg [ Dodano: Wto Mar 30, 2010 4:40 pm ] wlyszkow, a miales sie podzielic ta pianka... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wlyszkow Opublikowano 30 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2010 grzywaczewski, no... za tego pomuka to chyba nie mam wyjścia.. :arrow: PW Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 30 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2010 DROSSELKLAPEN Tylko pamiętaj, że jeśli droselklapa będzie tandetnie zablindowana po tym czyszczeniu i będzie ryksztosować, to nie pozostanie Ci nic innego, niż roztrajbowanie ferszlusu. Pamiętaj też o kajli na uberlaufie - bo jeśli trychter jest zrobiony na szoner, nie zaś krajcowany, to bez holajzy w żaden sposób nie uda się zakryptować lochbajtla w celu udychtowania pufra i dania mu szprajcy przez lochowanie tendra. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 31 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2010 Moze chomikiem? Najlepiej angorka http://p.animalia.pl/galeria/syla92/127 ... 857763.jpg ... Bardzo śmieszne, może miast sarkazmu pouprawiał byś trochę rzeczowej pomocy? :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bol Opublikowano 1 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2010 jak dzisiaj zobaczyłem przepustnicę oraz jej gardziel to teraz będę myć przy każdej wymianie oleju.Z demontażem trwało to może godzinę a efekt zdumiewający :shock: Czysciwo do przepustnicy Subaru okazało się za delikatne , nitro okazał się nalepszy. Teraz kolej na kolektor ssący wraz z przepustnicami i do tego czyszczenie ultradżwiękowe wtryskiwaczy. Będzie demontaż kolektora ,doĸładne czyszczenie.Chyba tak będzie lepiej niż karmienie silnika tymi osadami z kolektora po użyciu preparatów rozpuszczających osady,pewnie też dokładniej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wlyszkow Opublikowano 1 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2010 Czysciwo do przepustnicy Subaru okazało się za delikatne , nitro okazał się nalepszy. nooooo, Kolego, to tam był niezły klocek.. u mnie wystarczyło w zupełności. :wink: Teraz kolej na kolektor ssący wraz z przepustnicami i do tego czyszczenie ultradżwiękowe wtryskiwaczy. Będzie demontaż kolektora ,doĸładne czyszczenie.Chyba tak będzie lepiej niż karmienie silnika tymi osadami z kolektora po użyciu preparatów rozpuszczających osady,pewnie też dokładniej. fakt, ale ile roboty... zamiast: psik, psik i gaz do dechy Z demontażem trwało to może godzinę a efekt zdumiewający tzn, co - poza oślepiającym blaskiem :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bol Opublikowano 1 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2010 sporo tego było na przepustnicy i gardzieli a ile jeszcze jest w kolektorze :?: Efekt to płynne przyśpieszanie od wolnych obrotów, moja Pani rusza bez dodawania gazu :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wlyszkow Opublikowano 1 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2010 moja Pani rusza bez dodawania gazu moja na D również.. Efekt to płynne przyśpieszanie od wolnych obrotów pewnie i spalanie spadnie jeszcze bardziej skoro już bez gazu jeździ.. :wink: pogratulować... :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się