Skocz do zawartości

Mam Accorda chce Outbacka


AWIK

Rekomendowane odpowiedzi

Pytanie, czy 25k zł to Twój cały budżet, czy chcesz 25k zł przeznaczyć na auto (które oczywiście przed zakupem prześwietlisz w ASO lub z wprawnym kolegą mechanikiem), a na różne "popierdółki" masz/możesz mieć/jesteś gotowy przeznaczyć jeszcze z 5-10k zł luzem, "gdyby coś wyszło" (rozrząd, zawias, hamulce) - w końcu auto za tą cenę miałoby z 7-8 lat, więc "cośtam" może z czasem wyjść. I liczysz się, że nawet jeśli nie zrobisz tego teraz, to np w przyszłym roku trzeba by zrobić luzy zaworowe, bo pewnie poprzedni właściciel tego nie zrobił.

 

Normalna sprawa ze w kolejnych latach użytkowania trzeba doinwestowywać auto tylko czy np kupno OTB za 25kzł pozwoliłoby na w miarę spokojne użytkowanie go do następnej wiosny/przejechanie 20kkm jakiś większy serwis i doprowadzenie go do stanu tiptop i dokładanie przez każdy kolejny rok z 1-2kzł na same części mechaniczne i serwisowanie rzeczy których sam nie zrobię, pomijam tu opony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy np kupno OTB za 25kzł pozwoliłoby na w miarę spokojne użytkowanie go do następnej wiosny/przejechanie 20kkm

 

Założenie, że pierwsze wydatki na remonty i eksploatację pojawią się 20kkm po zakupie, jest moim zdaniem mocno optymistyczne.

 

Byłbym pesymistą, i wolałbym przyjąć założenie, że większy serwis trzeba zrobić od razu po zakupie, a nie za 20kkm.

 

A 1-2 kpln na części rocznie (mając na celu doprowadzenie auta do stanu tip-top, jak napisałeś) to też trochę... niedoszacowana prognoza. Chociaż oczywiście to jest zależne od stanu auta, jakie byś kupił. Ja tam wolę mieć zapas grosza, żeby mnie to i owo nie zaskoczyło.

 

 

Moderatora proszę o przeniesienie np. do Ogólnego, jeśli to taki problem, by wątek o zakupie OBK i jego eksploatacji był w wątku technicznym o OBK.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przeglądam wasze forum od kilku dni i rzuciło mi się w oczy dwie nieprzyjemne sprawy:

- wydmuchana uszczelka pod głowicą i zatarte silniki

 

:shock:

 

Ja przeglądam od sześciu lat i żadne zatarte silniki nie rzuciły mi się w oczy :mrgreen:.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

- wydmuchana uszczelka pod głowicą

 

fakt w 2.0 NA wydymało mnie uszczelkę, przy 94kkm...widać się zdarza..ale w 125p też mi się zdarzyło... :twisted:

 

żadne zatarte silniki nie rzuciły mi się w oczy .

mimo mniejszego stażu, również nie odnotowałem ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...