Jump to content

szum szyba pasażera forek MY 04


raff75

Recommended Posts

Z góry sorry jeżeli temat gdzieś jest a ja nie potrafię znaleźć.

Przy szybkości powyżej 120 od strony pasażera dobiega nieprzyjemny szum - wygląda jakby nieszczelność w domknięciu szyby. czy ktoś miał, ma podobnie?

Jakieś pomysły jak się tego pozbyć?

Dzięki.

Link to comment
Share on other sites

Trzeba rozebrać boczek , podregulować ustawienie szyby i nasmarować prowadnice . Po takiej operacji trzeba posmarować uszczelki takim silikonem w sprayu . Po prostu silniczek nie może docisnąć szyby do końca .

Link to comment
Share on other sites

kąt pochylenia szyby jest regulowany, trzeba bardziej docisnąć szybę do uszczelki, ewentualnie podkręcić odboje szyby, żeby poszła wyżej i doszłaszczelniej do uszczelki, robi sie to poprzez regulację prowadnic szyby oraz tego trójkąta, do którego mocowane jest lusterko. śruby dostepne po zdjęciu tapicerki drzwiowej. sprawdź też czy dolna część uszczelki, w okolicy lusterka, dobrze leży, czy nic się nie przesunęło, tam Foreś lubi gwizdać...

Link to comment
Share on other sites

To też będę musiał zastosować się do tych rad bo szumi mi szyba po stronie kierowcy. A mam jeszcze takie pytanie jest jakiś patent na naprawę tej gumy przy szybie, bo chyba poprzedni właściciel coś przekombinował i chyba szyba poszła za wysoko i ją rozerwała.

Link to comment
Share on other sites

Chyba się doktoryzuję: wiem gdzie, co znaleźć :mrgreen: Ponieważ lubię cytować autorytety, przypomnę, co

po zdjeciu tapicerki masz na poziomie górnej krawędzi drzwi dwie blaszki na których zaczepiasz tapicerkę, pod nimi w strone szyby są takie szmaciane szczoteczki, mocowane ta sama śrubą co blaszki, odsuwasz je na maxa w strone szyby. trójkąt spod lusterka regulujesz na jego najnizszym miejscu, kręcąc śrubą która oddala lub przbliża trójkąt do uszczelki, w tm przypadku go przybliżasz. i teraz najważniejsze: prowadnice szyby, odpowiedzialne za docisk szyby do uszczelki w górnej części maja takie specjalne sruby regulacyjne, odkręcasz kontrę (klucz 12) krecisz srubokretem sama śrubę, zeby szyba wędrowała w kieruku nadwozia i kontrujesz. przednia i tylna prowadnica - tak samo. no i sama szyba - w przedniej części drzwi jest śruba regulacyjna takiego małego ogranicznika wysokosci podniesienia szyby, (klucz 10) można lekko podnieść szybę zeby lepiej przylegała do gumy. na dole jest taka krótka (15cm) pozioma prowadnica szyby, ma też jedną srubę w owalnym otworze, i mozna nia podnieść lekko szybę. ostatnia rzecz - czy przypadkiem nie opadły Ci całe drzwi? jeżeli tak, podnosisz zaczep zamka na słupku (są zaznaczone wytłoczonymi kreskami na słupku i zaczepie właścicwe pozycje) i chwytasz drzwi od dołu i ciągniesz go góry w pozycji lekko (30cm) otwartej. jak podejda do góry, automatycznie się uszczelnią. obejrzyj uszczelkę w okolicy trójkąta, często się wysuwa i tak świszczy...

jeżeli cokolwiek pomogłem, wiesz co zrobić....

 

Znajdziesz to w tym wątku:

http://www.forum.subaru.pl/viewtopic.php?p= ... c84#939235

 

A tu rozpiska z obrazkami:

https://docs.google.com/fileview?id=0B- ... MTI0&hl=pl

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...