Saval Opublikowano 21 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2005 Szanowni, Wlasniezmierzylem ww. ustrjstwem swoj samochod i wyszlo srednio ca. 198 KM na kolach. Jedyna rzecz nie standardowa to catback bez srodkowego tlumika. Jako, ze wszedzie podaje sie pomiary z hamowni pokazujace parametry silnika, prosze zorientowanych o opinie i skomentowanie moich wynikow. Dzieki z gory. PS. Przymierzam sie do PPP wiec chce wiedziec na ile dzisiejsze pomiary sa wiarygodne. Pozdawiam, Saval Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Scooby Opublikowano 21 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2005 Witam, Kiedys pisales, ze wybierasz sie do Poznania. Gdybys chcial zweryfikowac wyniki z G-Techa (ktore czesto budza wiele kontrowersji) to skontaktuj sie z Wojtrekiem. On ma "hamownie" zakladana na kolo, ktorej dzialanie bylo kilka razy porownywane z normalna hamownia - wyniki pomiarow byly bardzo zblizone. Koszt pomiaru bardzo niski w porownaniu do hamowni 4x4. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gr1zly Opublikowano 21 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2005 w krk V-tech tez nie jest do konca wiarygodny ;/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saval Opublikowano 21 Maja 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2005 Scooby, bylem juz w Kocarze. Sorka, ze sie nie kontaktowalem, a bardzo sie chcialem z wami spotkac ale czas nie pozwolil. Poczekam moze inni forumowicze maja jakies doswiadczenia z G-Techem lub beda mogli choc skomentwc moje wyniki. Pozdrawiam, Saval Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysiek_WAWA Opublikowano 21 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2005 A sprawdziłeś przy okazji jak wyglądają przyśpieszenia 0-100km/h (0-96km/h)?? Jak robiłem testy w warunkach zimowych w temp 2-3st C przy wilgotnej nawierzchni miałem powtarzalne wyniki 6,9-7,1s, natomiast przy ładnej pogodzie, temperaturze zewnętrznej około 15-20st. C, czas miałem około 5,4-6s. W warunkach zimowych Gtech Pro Competitoin pokazywał moc 208KM, w letnich warunkach nie sprawdzałem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saval Opublikowano 21 Maja 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2005 Krzysiek, dzieki za odpowiedz. Nie, nie mierzylem przyspieszenia bo mialem malo czasu. Poza tym nie najlepiej mi to wciaz wychodzi, a strzelac ze sprzegla nie chce. Temp. byla +17 stopni. Pierwszy pomiar mialem 212 KM ale powtarzalny byl 198 KM. Pozdrawiam, Saval Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RadRSTI Opublikowano 21 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2005 ciut duzo na kolach, wyniki z hamowni(przynajmniej tutaj) na wrx pokazywaly w okolicach 158-165, to bylo na dynoday i zostalo zmierzonych 14 aut. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saval Opublikowano 21 Maja 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2005 No wlasnie bo jak czytam poprawnie wykres Michala SE to jednak strata na kolach jest duza. Dlatego tez pytam. Dzieki za wszystkie opinie. Saval Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysiek_WAWA Opublikowano 21 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2005 GTech bardziej pokaza moc na silniku, a nie na kołach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saval Opublikowano 21 Maja 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2005 Czyli co? Za 225 KM zaplacilem a dostalem 198 KM? Rozumiem roznice ale az taaaakie? :shock: Saval Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysiek_WAWA Opublikowano 21 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2005 Z jakich obrotów robiłeś pomiary??, Czy robiłeś start od 0km/h do iluś tam czy robiłeś przedział 4 bieg, i od 2000obr do odcięcia...... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RadRSTI Opublikowano 21 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2005 Czyli co?Za 225 KM zaplacilem a dostalem 198 KM? Rozumiem roznice ale az taaaakie? :shock: Saval Niemierz na Gtechu zmierz na hamowni, gtech nie jest w stanie ci podac dokladnej mocy(roznice sa mniej wiecej +- 20%) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saval Opublikowano 21 Maja 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2005 Krzysiek, dzizas, 4/5 twojej wypowiedzi nie zrozymialem. Jak mi gosc powiedzial to jest najprostrzy G-Tech. Nie ciagnalem do odciecia, bo po co? Na drodze czuje ze powyzej 6000 rpm nic ciekawego sie nie dzieje. Startowalem od zera i nie mam w zwyczaju/ochoty/zamiaru strzelac ze sprzegla. Podobno do pomiaru mocy to nic nie wnosi. Hmm, ogolnie widze, ze pomiary tym G-Techem to takie sobie sa... I mam teraz spory balagan w glowie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysiek_WAWA Opublikowano 21 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2005 To tak, wiadomo że Impreza nie jedzie poniżej pewnych obrotów, czyli jeśli wystartowałeś z 2000obrotów to zanim napędziła się turbina, pozmieniałeś biegi itd..... Gtech na podstawie przeciążeń jakie miał i czasu pracy coś tam sobie obliczył i wyszło mu że masz 198KM. Gdybyś start zrobił z 4-4,5 tys i lekkim strzałem ze sprzęgła, przyśpieszenie będzie lepsze, a przeciążenie większe czyli wartość mocy którą by pokazał Gtech była by wyższa. Drugi przypadek o który się pytałem (taką opcję posiada najdroższy Gtech). Ze startu zatrzymanego ropędzasz się na długiej prostej do odcięcia na 4 biegu. Potem przy pomocy kabla możesz zgrać sobie dane na kompa i w specjalnym programie obejżeć przebieg momentu i mocy w autku, czyli otrzymał byś coś takiego (to jest przykład z Hondy S2000) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saval Opublikowano 21 Maja 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2005 Teraz to, you're my man. I to by sie baardzo zgadzalo bo pierwszy pomiar (wyszlo 212 KM) faktycznie przylozylem sie do startu. Moze nie strzelilem ze sprzegla ale "Troszeczke obroty" podkrecilem przed startem. Tak, jak mowisz gosc potwierdzil, ze zamiaruje kupic "wypasionego" G-Techa i dokladnie powtorzyles jego slowa. Dzieki za cierpliwosc/wyrozumialosc i klarowne wytlumaczenie. PS. Chyba faktycznie trza sie wybrac na hamownie. Saval Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JurekM Opublikowano 21 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2005 Ja często mierzę auta G techem i powiem,że wyniki mam powtarzalne ale jeśli chodzi o przypieszenia.Raczej mocy bym na tej podstawie nie szacował. Wydaje mi się ,że powinieneś mieć czas od 0 60 mil poniżej 5,7 sek i czas na 400 metrów w granicy 14,10.Co prawda Subaru Australia(warunki specyficzne= benzyna,kierowca testowy,nieseryjny tylny tłumik) podje nieco lepsze wartości ale ,mój ma takie jak powyższe i to wydaje mi się bliskie prawdy. Oczywiście 1 osoba ,niemal pusty bak, temp ,15 st.,auto powyżej 20 000 przebigu,nowe filtry etc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ogs Opublikowano 22 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2005 Saval, zapomnij o rzetelnym pomiarze G-Techem... w sumie to samo sie tyczy wiekszosci polskich hamowni... O ile G-Tech to zabawka to na hamowni mozesz zrobic pomiar, ktory wksaze Ci XXX KM... po modyfikacjach robisz pomiar YYY KM i YYY-XXX daje Ci przyrost dzieki modyfikacjom... ale nie sugeruj sie tym ile ma XXX i YYY :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RadRSTI Opublikowano 22 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2005 dodam jeszce ze na hamowni zobaczysz swoj air/fuel ratio, co moze byc dosyc pomocne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Scooby Opublikowano 22 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2005 dodam jeszce ze na hamowni zobaczysz swoj air/fuel ratio, co moze byc dosyc pomocne. Zobaczysz jak Ci wsadza sonde :wink: , a wcale nie musza jej miec (chociaz kazda liczaca hamownia powinna). Na ulicy tez sobie mozesz zmierzyc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RadRSTI Opublikowano 22 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2005 dodam jeszce ze na hamowni zobaczysz swoj air/fuel ratio, co moze byc dosyc pomocne. Zobaczysz jak Ci wsadza sonde :wink: , a wcale nie musza jej miec (chociaz kazda liczaca hamownia powinna). Na ulicy tez sobie mozesz zmierzyc. mozesz mi np mierzy non stop(aem ems..a raczej bedzie mierzyl w lipcu, jak zaloze lol), ale w hamowni dostajesz ladny wydrukowany wykres... Ja ten z mojej s2000(moc na kolach ofcourse) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Scooby Opublikowano 22 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2005 mozesz mi np mierzy non stop(aem ems..a raczej bedzie mierzyl w lipcu, jak zaloze lol), ale w hamowni dostajesz ladny wydrukowany wykres... Domyslam sie, ze ten EMS bierze sygnal z normalnej lambdy... :roll: ? Ja mowie o szerokopasmowej caly czas. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RadRSTI Opublikowano 22 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2005 mozesz mi np mierzy non stop(aem ems..a raczej bedzie mierzyl w lipcu, jak zaloze lol), ale w hamowni dostajesz ladny wydrukowany wykres... Domyslam sie, ze ten EMS bierze sygnal z lambdy... :roll: ? Ja mowie o szerokopasmowej caly czas. Wideband UEGO sensor...jak po polsku to niestety nie jestem pewien,ale szerokopasmowe jest... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Scooby Opublikowano 22 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2005 Wideband UEGO sensor Fajne toto! Wlasnie poczytalem na stronie AEM. I rzeczywiscie szerokopasmowa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 22 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2005 Szerokopasmowa cały czas może być o tyle słaba że ma dość krótki czas życia :-/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vampeer Opublikowano 23 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2005 Szerokopasmowa cały czas może być o tyle słaba że ma dość krótki czas życia :-/ z tego co wiem w sti seryjnie jest szerokopasmowa. w niektorych audi 1.8T tez jest szerokopasmowa. to chyba sa dlugowieczne WB? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się