Skocz do zawartości

WRX'05 G-Techem


Saval

Rekomendowane odpowiedzi

Szanowni,

 

Wlasniezmierzylem ww. ustrjstwem swoj samochod i wyszlo srednio ca. 198 KM na kolach.

Jedyna rzecz nie standardowa to catback bez srodkowego tlumika.

 

Jako, ze wszedzie podaje sie pomiary z hamowni pokazujace parametry silnika, prosze zorientowanych o opinie i skomentowanie moich wynikow.

 

Dzieki z gory.

 

PS. Przymierzam sie do PPP wiec chce wiedziec na ile dzisiejsze pomiary sa wiarygodne.

 

Pozdawiam,

 

Saval

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

Kiedys pisales, ze wybierasz sie do Poznania. Gdybys chcial zweryfikowac wyniki z G-Techa (ktore czesto budza wiele kontrowersji) to skontaktuj sie z Wojtrekiem.

On ma "hamownie" zakladana na kolo, ktorej dzialanie bylo kilka razy porownywane z normalna hamownia - wyniki pomiarow byly bardzo zblizone.

Koszt pomiaru bardzo niski w porownaniu do hamowni 4x4.

 

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Scooby, bylem juz w Kocarze. Sorka, ze sie nie kontaktowalem, a bardzo sie chcialem z wami spotkac ale czas nie pozwolil.

 

Poczekam moze inni forumowicze maja jakies doswiadczenia z G-Techem lub beda mogli choc skomentwc moje wyniki.

 

Pozdrawiam,

 

Saval

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A sprawdziłeś przy okazji jak wyglądają przyśpieszenia 0-100km/h (0-96km/h)??

Jak robiłem testy w warunkach zimowych w temp 2-3st C przy wilgotnej nawierzchni miałem powtarzalne wyniki 6,9-7,1s, natomiast przy ładnej pogodzie, temperaturze zewnętrznej około 15-20st. C, czas miałem około 5,4-6s. W warunkach zimowych Gtech Pro Competitoin pokazywał moc 208KM, w letnich warunkach nie sprawdzałem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Krzysiek, dzieki za odpowiedz.

Nie, nie mierzylem przyspieszenia bo mialem malo czasu. Poza tym nie najlepiej mi to wciaz wychodzi, a strzelac ze sprzegla nie chce.

 

Temp. byla +17 stopni.

 

 

Pierwszy pomiar mialem 212 KM ale powtarzalny byl 198 KM.

 

Pozdrawiam,

 

Saval

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli co?

Za 225 KM zaplacilem a dostalem 198 KM?

 

Rozumiem roznice ale az taaaakie? :shock:

 

Saval

 

Niemierz na Gtechu zmierz na hamowni, gtech nie jest w stanie ci podac dokladnej mocy(roznice sa mniej wiecej +- 20%)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Krzysiek, dzizas, 4/5 twojej wypowiedzi nie zrozymialem. Jak mi gosc powiedzial to jest najprostrzy G-Tech.

 

Nie ciagnalem do odciecia, bo po co? Na drodze czuje ze powyzej 6000 rpm nic ciekawego sie nie dzieje.

Startowalem od zera i nie mam w zwyczaju/ochoty/zamiaru strzelac ze sprzegla. Podobno do pomiaru mocy to nic nie wnosi.

 

Hmm, ogolnie widze, ze pomiary tym G-Techem to takie sobie sa...

I mam teraz spory balagan w glowie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To tak, wiadomo że Impreza nie jedzie poniżej pewnych obrotów, czyli jeśli wystartowałeś z 2000obrotów to zanim napędziła się turbina, pozmieniałeś biegi itd..... Gtech na podstawie przeciążeń jakie miał i czasu pracy coś tam sobie obliczył i wyszło mu że masz 198KM. Gdybyś start zrobił z 4-4,5 tys i lekkim strzałem ze sprzęgła, przyśpieszenie będzie lepsze, a przeciążenie większe czyli wartość mocy którą by pokazał Gtech była by wyższa.

Drugi przypadek o który się pytałem (taką opcję posiada najdroższy Gtech). Ze startu zatrzymanego ropędzasz się na długiej prostej do odcięcia na 4 biegu. Potem przy pomocy kabla możesz zgrać sobie dane na kompa i w specjalnym programie obejżeć przebieg momentu i mocy w autku, czyli otrzymał byś coś takiego (to jest przykład z Hondy S2000)

 

hondaspeed9ft.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz to, you're my man.

I to by sie baardzo zgadzalo bo pierwszy pomiar (wyszlo 212 KM) faktycznie przylozylem sie do startu. Moze nie strzelilem ze sprzegla ale "Troszeczke obroty" podkrecilem przed startem.

Tak, jak mowisz gosc potwierdzil, ze zamiaruje kupic "wypasionego" G-Techa i dokladnie powtorzyles jego slowa.

 

Dzieki za cierpliwosc/wyrozumialosc i klarowne wytlumaczenie.

 

PS. Chyba faktycznie trza sie wybrac na hamownie.

 

Saval

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja często mierzę auta G techem i powiem,że wyniki mam powtarzalne ale jeśli chodzi o przypieszenia.Raczej mocy bym na tej podstawie nie szacował.

Wydaje mi się ,że powinieneś mieć czas od 0 60 mil poniżej 5,7 sek i czas na 400 metrów

w granicy 14,10.Co prawda Subaru Australia(warunki specyficzne= benzyna,kierowca testowy,nieseryjny tylny tłumik) podje nieco lepsze wartości ale ,mój ma takie jak powyższe i to wydaje mi się bliskie prawdy.

Oczywiście 1 osoba ,niemal pusty bak, temp ,15 st.,auto powyżej 20 000 przebigu,nowe filtry etc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Saval, zapomnij o rzetelnym pomiarze G-Techem... w sumie to samo sie tyczy wiekszosci polskich hamowni... O ile G-Tech to zabawka to na hamowni mozesz zrobic pomiar, ktory wksaze Ci XXX KM... po modyfikacjach robisz pomiar YYY KM i YYY-XXX daje Ci przyrost dzieki modyfikacjom... ale nie sugeruj sie tym ile ma XXX i YYY :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dodam jeszce ze na hamowni zobaczysz swoj air/fuel ratio, co moze byc dosyc pomocne.

Zobaczysz jak Ci wsadza sonde :wink: , a wcale nie musza jej miec (chociaz kazda liczaca hamownia powinna).

Na ulicy tez sobie mozesz zmierzyc.

mozesz mi np mierzy non stop(aem ems..a raczej bedzie mierzyl w lipcu, jak zaloze lol), ale w hamowni dostajesz ladny wydrukowany wykres...

Ja ten z mojej s2000(moc na kolach ofcourse)

dyno2000.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mozesz mi np mierzy non stop(aem ems..a raczej bedzie mierzyl w lipcu, jak zaloze lol), ale w hamowni dostajesz ladny wydrukowany wykres...

Domyslam sie, ze ten EMS bierze sygnal z normalnej lambdy... :roll: ?

Ja mowie o szerokopasmowej caly czas.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mozesz mi np mierzy non stop(aem ems..a raczej bedzie mierzyl w lipcu, jak zaloze lol), ale w hamowni dostajesz ladny wydrukowany wykres...

Domyslam sie, ze ten EMS bierze sygnal z lambdy... :roll: ?

Ja mowie o szerokopasmowej caly czas.

 

Wideband UEGO sensor...jak po polsku to niestety nie jestem pewien,ale szerokopasmowe jest...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...