Robgas44 Opublikowano 14 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2011 Dołożyłem jeszcze nowe końcówki wydechów ostatnio, po tym co wyczytałem na sf.org i całkiem interesująco wszystko wyszło. Srebrne końcówki wydechu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
guess2good Opublikowano 14 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2011 Dołożyłem jeszcze nowe końcówki wydechów ostatnio, po tym co wyczytałem na sf.org i całkiem interesująco wszystko wyszło. Srebrne końcówki wydechu? Zgadza się. Znowu pogrzebałem na sf.org i ktoś zapodał przykład jak ponizej (uwaga: to nie sa moje fotki, tylko podlinkowane z ich forum): Znalazłem na Amazon: http://www.amazon.com/gp/product/B000CRAV3M. Kupiłem trochę w ciemno na podstawie tych zdjeć. Wysyłka do Polski prze Polamer. Trochę się okazały duże ale w sumie juz się przyzwyczaiłem. Jak zrobie swoje fotki to wrzuce do wątku o końcówkach wydechu w foresterze, który ktos ostatnio chyba odgrzebał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nietoperz77 Opublikowano 11 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2012 jaka farba malowałeś i jak to wygląda po sezonie zimowym? u mnie w październiku w aso pomaliowali srebrnym i po zimie caly wydech pokrył się rudym... może na czarnym będzie mniej widać... proszę o jakieś foty, dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Robgas44 Opublikowano 11 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2012 Jeśli chodzi o sreberko na wydechu, to ładniej i trwalej malują w Radomiu u MIchalczawskiego niż w Łodzi w Subaru Point. A rzeczywiście ciekawe, jak tam doświadczenie z czarną? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
guess2good Opublikowano 12 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2012 jaka farba malowałeś i jak to wygląda po sezonie zimowym?u mnie w październiku w aso pomaliowali srebrnym i po zimie caly wydech pokrył się rudym... może na czarnym będzie mniej widać... proszę o jakieś foty, dzięki Do malowania użyto farby VHT FlameProof Coating (http://www.vhtpaint.com/products/flameproof/). Kupiłem na allegro za jakies 55 zł puszka. Na pomalowanie obu tłumików poszły 2 puszki. To się kładzie w 2 warstwach - po położeniu pierwszej trzeba zapiec i potem nałozyć kolejną warstwę. Mam gdzieś chyba nawet przetłumaczoną instrukcje malowania. Fotki puszczę trochę póżniej - muszę umyć auto Nie widziałem, żeby cos odpadło, ale zerkne jak to wygląda. pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mrupik Opublikowano 12 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2012 No witam.... po jakimś czasie od malowania znów to samo. Odpuszczam - niech tam gnije dziadostwo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
guess2good Opublikowano 22 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2012 Zrobiłem parę fotek. Niestety jakies drobne rdzawe placki wyłażą powoli spod farby. Na szczęście na czarnym tłumiku tego nie widać tak bardzo jak na srebrnym. Przynajmniej tyle. Jak umyje auto to się lepiej temu przyjrzę. pozdrawiam http://bayimg.com/IaNKHaAdH http://bayimg.com/iaNkIAADh http://bayimg.com/iankjAadH http://bayimg.com/iankKAADH coś mi forum nie pokazuje podklejonych zdjec więc dołaczam linki do zewnętrznego serwisu gdzie to wisi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ten_Typ_tak_ma Opublikowano 16 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2012 Eeech, stare czasy mrocznej komuny mi się przypomniały... Dorabiałem sobie w spółdzielni studenckiej malując m.in wysokie metalowe kominy. Dostawałem importowaną farbę silikonową termoodporną, która była tak chodliwa w warsztatach samochodowych, że za jeden duży słoik mogłem załatwić od ręki praktycznie każdą część zamienną do swego fiacika 126p (co kiedyś przy powszechnych niedoborach było sztuką) i bez kolejki ją wstawić. Ponieważ po sezonie farby zostawało 20-30 l, to jeszcze i parę grosza wpadło. Wydaje mi się, że kiedyś warsztaty były bardziej solidne, jak panom majstrom się chciało, oczywiście. Malowane "moją" farbą tłumiki trzymały się 2-3 lata, a nie jak teraz tylko rok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arq Opublikowano 16 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2012 Bo może zamiast malować warto natrysnąć łukowo aluminium jest lekko chropowato ale nic nie odpada i trzyma nawet w agresywnych warunkach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi