Rafcio78 Opublikowano 18 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2010 A moze jakis zestaw turbo oczywiscie nie jakies masakralne takie z rosadnym przyrostem mocy. Sa wogole takie zestawy w sprzedazy czy z innych autek ? moze to glupia mysl ale mechanik ze mnie nie jest ale sie szkole :cool: Ciekawym wyjściem może być kompresor (np. Raptor Supercharger), chociaż trzeba mieć świadomość, że koszt takiej modyfikacji jest pewnie równy różnicy, jaką musiałbyś dopłacić do WRX. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cypis Opublikowano 18 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2010 a co w turbo ?? W tej chwili mam kata przelot 2,5 cala i ostatniu tłumik. Silnik ej20K raczej seryjny, rozumiem ze bez map sie nie obejdzie jak bym go wywalił?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 18 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2010 a co w turbo ??W tej chwili mam kata przelot 2,5 cala i ostatniu tłumik. Silnik ej20K raczej seryjny, rozumiem ze bez map sie nie obejdzie jak bym go wywalił?? Ktory rocznik masz? Jesli masz jedna lambde przed katalizatorem, to raczej nic Ci nie grozi. Moze jedynie czasem pewne przeladowania z powodu "wyluzowanego" wydechu - ale to tyle. Jesli masz oryginalnie lambde jeszcze za katalizatorem, to juz sprawa troszke trudniejsza, ale tez pewnie do obejscia bez remapu? Tylko kwestia, czy jest sens? No tak - jak ej20k to pewnie raczej przed 2000 zdaje sie - no to chyba raczej spokojnie mozesz sie pozbyc katalizatora. Ale nadal pozostaje kwestia sensu - no, chyba, ze ew. jeszcze sobie chcesz jakos lekko, w granicach rozsadku i mozliwosci ecu, podniesc doladowanie. A silnika nie wywalaj-seryjny czy nie, jak go wywalisz, to zadne mapy Ci nie pomoga Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cypis Opublikowano 18 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2010 Silnik to w forku stb skrecony do 240-250ps z turbo td04l rok 99 seryjnie z 1 lambda. Dlaczego czy ma sens???Mozesz bardziej ozwinąć :cool: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 18 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2010 Silnik to w forku stb skrecony do 240-250ps z turbo td04l rok 99 seryjnie z 1 lambda.Dlaczego czy ma sens???Mozesz bardziej ozwinąć :cool: Kwestia co chcialbys przez to osiagnac - jesli jezdzi ok i osiagi Ci pasuja z katalizatorem, to po co go usuwac? Jesli planujesz isc w jakiejs wieksze moce i katalizator Cie ogranicza - wtedy go wywalasz i problem z glowy. Ew. jesli musisz miec katalizator - zakladasz w centerpipe metalowy, sportowy 200 cel i jazda. Skoro masz te 240-250KM z katalizatorem, to i tak pewnie dosc ladnie. Kwestia czy na duzo wiecej Ci turbo pozwoli - w co chyba watpie. No i kwestia skrzyni. Masz calkiem przyjemna moc i jesli nie planujesz dalszego dlubania, to po co usuwac katalizator? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cypis Opublikowano 18 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2010 To raczej było teoretyczne pytanie z czystej ciekawości, po wczorajszej wizycie na torze i tak ta moc mnie jeszcze przerasta wiec bede starał sie dbac o to co mam i opanowac to co mam. Jak to ogarne zaczne myslec dalej ale to troche zajmnie. A skrzynia jest z sti RA wiec mysle ze da rade Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 18 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2010 A skrzynia jest z sti RA wiec mysle ze da rade Adamus podobno nie takie zabijal Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzywaczewski Opublikowano 18 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2010 Adamus podobno nie takie zabijal A teraz TurboDziadka z plastelinowa skrzynia chce kupic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tosianie Opublikowano 18 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2010 Powracajac do tematu podniesienia mocy czy taki zestaw cos by zdzialal ? http://cgi.ebay.com/ebaymotors/SUBARU-I ... ccessories Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cypis Opublikowano 18 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2010 zdziała destrukcje silnika.......seryjne graty nie zniosą tego. Dodaj do tego montarz, strojenie wydech, i pewnie sto innych spraw jakie wyjda. To naprawde jest nieopłacalne!! Przewabiałem tematy tuningo N/A szkoda zdrowia i kasy!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzywaczewski Opublikowano 18 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2010 Powracajac do tematu podniesienia mocy czy taki zestaw cos by zdzialal ? http://cgi.ebay.com/ebaymotors/SUBARU-I ... ccessories SUBARU IMPREZA REBUILD 450+ Tak, pod warunkiem ze nie kosztowalby 750 USD tylko 7'500 USD :roll: Zestaw jest bardzo rozwojowy - sa trytytki! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kashmere Opublikowano 18 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2010 Powracajac do tematu podniesienia mocy czy taki zestaw cos by zdzialal ? http://cgi.ebay.com/ebaymotors/SUBARU-I ... ccessories łooo :shock: , z czystej ciekawości powiedziałby Ci że tak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 18 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2010 W cenie tego zestawu tak naprawde nie kupisz nawet porzadnego turbo. Wnioski wyciagnij sam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tosianie Opublikowano 18 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2010 [quote=" SUBARU IMPREZA REBUILD 450+ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 18 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2010 Wiec co za tani zestaw ? Za malo profesjonalny ? Za malo w tym jakosci - pewnie tandetna chinszczyzna, ktora dobrze jak bedzie do siebie pasowac jak nalezy przy zakladaniu, a jeszcze lepiej, jak sie po dwoch miesiacach nie rozleci. Niestety, jakosc kosztuje nieco wiecej. Nie mowie, ze trzeba nie wiadomo w jakie kawiory od razu isc... ale to juz nawet pasztet nie jest Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owoc666 Opublikowano 18 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2010 widocznie nie u każdego Po czym wnosisz? Np. u mnie po założeniu przelotu myślałem, że mi się sprzęgło ślizga . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tosianie Opublikowano 18 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2010 a gdyby zakupic taki zestaw i zastosowac turbine od WRX orginal ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 18 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2010 A co Ty konkretnie chcesz tak naprawde osiagnac w ogole? Przerabiac ten swoj wolnossacy na turbo nadal? Naprawde - sprzedaj go lepiej i kup sobie turbo-impreze. Teraz taki rynek, ze w UK na pewno za nieduze pieniadze znajdziesz jakas calkiem fajna turbo-impreze. Taniej wyjdzie i lepiej bedzie jezdzilo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kashmere Opublikowano 18 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2010 owoc666, po swoim wykresie: [ Dodano: Pon Sty 18, 2010 7:20 pm ] Taniej wyjdzie i lepiej bedzie jezdzilo ale nie będzie miało 450+ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tosianie Opublikowano 18 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2010 He sam nie wiem :roll: Ale nie szukam napewno 300kucykow sam nie wiem jakies extra 50 konikow i chyba by styknelo a szkoda mi sprzedawac za dobrze go nabylewm i jest jak nowy [ Dodano: Pon Sty 18, 2010 7:30 pm ] WIEM wstawie GAZ i bedzie smigal jak marzenie i do tego te szyby przyciemnione ale tak powaznie nie wiem sam co dzialac i co myslec :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 18 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2010 To sobie kup Turbo 2000 w serii i bedziesz mial 220 koni i po sprawie. Albo jezdz tym co jest i nie cuduj - bo rzezba, na ktora chcialbys sie porwac bedzie w efekcie droga i wkurzajaca, bo co chwila pewnie sie bedzie okazywalo ,ze cos trzeba poprawic, cos siada, cos nie pasuje, cos trzeba dorobic, przerobic... a na koniec jak juz wydasz kupe kasy, to sie okaze, ze za polowe tej kasy moglbys miec Turbo 2000. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kashmere Opublikowano 18 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2010 juz wydasz kupe kasy, to sie okaze, ze za polowe tej kasy moglbys miec Turbo 2000. albo nawet superturbo 2000 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 18 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2010 A jak juz bardzo musisz, bo tak bardzo lubisz obecna karoserie - to kup sobie rozbite, najlepiej po rolce-bo czolowka to bardzo prawdopodobny koniec silnika, turbo-subaru i przeloz wszystko do swojej budy. [ Dodano: Pon Sty 18, 2010 6:33 pm ] albo nawet superturbo 2000 Niezla suszarka... jak ze spool-upem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tosianie Opublikowano 18 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2010 A jak juz bardzo musisz, bo tak bardzo lubisz obecna karoserie - to kup sobie rozbite, najlepiej po rolce-bo czolowka to bardzo prawdopodobny koniec silnika, turbo-subaru i przeloz wszystko do swojej budy. Ze takie cos mi trzeba ? http://cgi.ebay.co.uk/SUBARU-IMPREZA-WR ... 20aef26b1f Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 18 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2010 Miedzy innymi - moze byc i taki. No dobra, zeby nie bylo nieporozumien - oczywiscie silnik, to nie jedyna rzecz, ktora musisz wymienic. Wlasciwie to musisz wymienic prawie wszystko - procz budy i tapicerki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się