Skocz do zawartości

Czy usunac katalizatory ?


tosianie

Rekomendowane odpowiedzi

A moze jakis zestaw turbo oczywiscie nie jakies masakralne takie z rosadnym przyrostem mocy. Sa wogole takie zestawy w sprzedazy czy z innych autek ? moze to glupia mysl ale mechanik ze mnie nie jest ale sie szkole :cool:

Ciekawym wyjściem może być kompresor (np. Raptor Supercharger), chociaż trzeba mieć świadomość, że koszt takiej modyfikacji jest pewnie równy różnicy, jaką musiałbyś dopłacić do WRX.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 55
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

a co w turbo ??

W tej chwili mam kata przelot 2,5 cala i ostatniu tłumik.

Silnik ej20K raczej seryjny, rozumiem ze bez map sie nie obejdzie jak bym go wywalił??

 

Ktory rocznik masz? Jesli masz jedna lambde przed katalizatorem, to raczej nic Ci nie grozi.

Moze jedynie czasem pewne przeladowania z powodu "wyluzowanego" wydechu - ale to tyle.

Jesli masz oryginalnie lambde jeszcze za katalizatorem, to juz sprawa troszke trudniejsza, ale tez pewnie do obejscia bez remapu?

Tylko kwestia, czy jest sens?

 

No tak - jak ej20k to pewnie raczej przed 2000 zdaje sie - no to chyba raczej spokojnie mozesz sie pozbyc katalizatora. Ale nadal pozostaje kwestia sensu - no, chyba, ze ew. jeszcze sobie chcesz jakos lekko, w granicach rozsadku i mozliwosci ecu, podniesc doladowanie.

 

A silnika nie wywalaj-seryjny czy nie, jak go wywalisz, to zadne mapy Ci nie pomoga ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Silnik to w forku stb skrecony do 240-250ps z turbo td04l rok 99 seryjnie z 1 lambda.

Dlaczego czy ma sens???Mozesz bardziej ozwinąć :cool:

 

Kwestia co chcialbys przez to osiagnac - jesli jezdzi ok i osiagi Ci pasuja z katalizatorem, to po co go usuwac?

 

Jesli planujesz isc w jakiejs wieksze moce i katalizator Cie ogranicza - wtedy go wywalasz i problem z glowy.

Ew. jesli musisz miec katalizator - zakladasz w centerpipe metalowy, sportowy 200 cel i jazda.

 

Skoro masz te 240-250KM z katalizatorem, to i tak pewnie dosc ladnie.

Kwestia czy na duzo wiecej Ci turbo pozwoli - w co chyba watpie. No i kwestia skrzyni.

Masz calkiem przyjemna moc i jesli nie planujesz dalszego dlubania, to po co usuwac katalizator?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To raczej było teoretyczne pytanie z czystej ciekawości, po wczorajszej wizycie na torze i tak ta moc mnie jeszcze przerasta wiec bede starał sie dbac o to co mam i opanowac to co mam.

Jak to ogarne zaczne myslec dalej ale to troche zajmnie.

A skrzynia jest z sti RA wiec mysle ze da rade :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zdziała destrukcje silnika.......seryjne graty nie zniosą tego.

Dodaj do tego montarz, strojenie wydech, i pewnie sto innych spraw jakie wyjda.

 

To naprawde jest nieopłacalne!!

 

Przewabiałem tematy tuningo N/A szkoda zdrowia i kasy!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powracajac do tematu podniesienia mocy

czy taki zestaw cos by zdzialal ?

 

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/SUBARU-I ... ccessories

 

SUBARU IMPREZA REBUILD 450+ :lol:

Tak, pod warunkiem ze nie kosztowalby 750 USD tylko 7'500 USD :roll:

Zestaw jest bardzo rozwojowy - sa trytytki!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiec co za tani zestaw ? Za malo profesjonalny ?

 

Za malo w tym jakosci - pewnie tandetna chinszczyzna, ktora dobrze jak bedzie do siebie pasowac jak nalezy przy zakladaniu, a jeszcze lepiej, jak sie po dwoch miesiacach nie rozleci.

 

Niestety, jakosc kosztuje nieco wiecej.

Nie mowie, ze trzeba nie wiadomo w jakie kawiory od razu isc... ale to juz nawet pasztet nie jest :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co Ty konkretnie chcesz tak naprawde osiagnac w ogole?

Przerabiac ten swoj wolnossacy na turbo nadal?

Naprawde - sprzedaj go lepiej i kup sobie turbo-impreze. Teraz taki rynek, ze w UK na pewno za nieduze pieniadze znajdziesz jakas calkiem fajna turbo-impreze.

Taniej wyjdzie i lepiej bedzie jezdzilo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

He sam nie wiem :roll:

Ale nie szukam napewno 300kucykow

sam nie wiem jakies extra 50 konikow i chyba by styknelo a szkoda mi sprzedawac za dobrze go nabylewm i jest jak nowy

 

[ Dodano: Pon Sty 18, 2010 7:30 pm ]

WIEM

wstawie GAZ i bedzie smigal jak marzenie :twisted:

i do tego te szyby przyciemnione :twisted::twisted:

ale tak powaznie nie wiem sam co dzialac i co myslec :?:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To sobie kup Turbo 2000 w serii i bedziesz mial 220 koni i po sprawie.

Albo jezdz tym co jest i nie cuduj - bo rzezba, na ktora chcialbys sie porwac bedzie w efekcie droga i wkurzajaca, bo co chwila pewnie sie bedzie okazywalo ,ze cos trzeba poprawic, cos siada, cos nie pasuje, cos trzeba dorobic, przerobic... a na koniec jak juz wydasz kupe kasy, to sie okaze, ze za polowe tej kasy moglbys miec Turbo 2000.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jak juz bardzo musisz, bo tak bardzo lubisz obecna karoserie - to kup sobie rozbite, najlepiej po rolce-bo czolowka to bardzo prawdopodobny koniec silnika, turbo-subaru i przeloz wszystko do swojej budy.

 

[ Dodano: Pon Sty 18, 2010 6:33 pm ]

albo nawet superturbo 2000

 

Niezla suszarka... jak ze spool-upem? ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jak juz bardzo musisz, bo tak bardzo lubisz obecna karoserie - to kup sobie rozbite, najlepiej po rolce-bo czolowka to bardzo prawdopodobny koniec silnika, turbo-subaru i przeloz wszystko do swojej budy.

 

 

Ze takie cos mi trzeba ?

http://cgi.ebay.co.uk/SUBARU-IMPREZA-WR ... 20aef26b1f

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...