mlodybb Opublikowano 15 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2010 Witam wszystkich mam problem i ni wiem czym on jest spowodowany. Otóż na przodzie miałem założone oponki 175/65/14 a zalecane są opony minimum 180/70 i wczoraj przy skręcie pękła mi opona gdyż zahaczyła o śrubę gdzieś koło gałki kierowniczej czy może to być spowodowane tym że opony były za małe ?[/code] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzywaczewski Opublikowano 15 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2010 gałki kierowniczej :shock: Koncowki drazka? Moim zdaniem nie bylo to tym spowodowane. Przy duzo za malych oponach moglbys haczyc podwoziem o krawezniki, nie osiagac predkosci maksymalnej, moze ABS by zle pracowal. Twoje opony sa tylko troche mniejsze (acz wiecej niz 'zalecane' 2 czy 3%), a do tego to wieksze kolo ma szanse o cos w aucie zahaczyc/obetrzec, a nie za male. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misior Opublikowano 15 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2010 Raczej jak za małe to predzej gdzies podłogą/zderzakiem zaryjesz bo auto jest nizej, ale we wnęce w nadkolu predzej przytrze opona za wysoka. Tak wiec raczej to nie to. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 15 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2010 mlodybb, żeby zahaczyć o śrubę to coś musi być pokombinowane bo w serii to niemożliwe jest i na pewno nie z powodu nieco mniejszej opony. Felgi masz w seryjnym rozmiarze? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mlodybb Opublikowano 15 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2010 felgi kupowałem oryginalne subarowskie to czym to może być spowodowane? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzywaczewski Opublikowano 15 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2010 Moze lozysko jest tak wybite, ze kolo chodzi? Ale to az absurdalne. A moze bylo tak male cisnienie, ze sie jakos opona zawinela? E... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misior Opublikowano 15 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2010 A kto Ci zdiagnozował ze uszkodzenie opony nastąpiło wskutek: gdyż zahaczyła o śrubę gdzieś koło gałki kierowniczej moze zawadziłes o jakiegos preta albo jakąs dziure? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość IRAZU Opublikowano 15 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2010 Przecież ta gałka - tfu - końcówka drążka jest w stałej odległości od koła . Coś Ci się pomyliło . Może jest w Twoim aucie zamontowane coś czego nie powinno być w takim miejscu ? Może uszkodziłeś z innego powodu ? To niemożliwe uszkodzić oponę o końcówkę drążka kierowniczego . Oprócz końcówki , to tam nie ma takich śrub seryjnych i wystających . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
uszaty69 Opublikowano 15 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2010 masz coś zwalone w aucie tak jak mówią powyżej. umów się z mechanikiem na podnośnik, żeby oglądnąć od spodu. Geometria zawieszenia? coś żle przymocowane? To niemożliwe uszkodzić oponę o końcówkę drążka kierowniczego Jest możliwe. Niektóre auta maja końcówki wygięte, lub wyprofilowane , żeby mijać felgę. Jak założysz odwrotnie stronami, to przy max skręcie końcówka idzie po feldze, albo oponie. Ale nie wiem jak w tym akurat aucie. Jedyna rada => przegląd auta na podnośniku, ew. kanale i szukać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misior Opublikowano 15 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2010 Jak założysz odwrotnie stronami, to przy max skręcie końcówka idzie po feldze, albo oponie. no tak ale musiałby na maks skrecie jechac z pol godziny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzywaczewski Opublikowano 15 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2010 Predzej ktos druciarsko wymienil sruby w osprzecie - typu dal np. za dlugie mocowania podstawy akumulatora - przeszlo przez nadkole, na wyboju dobilo i poszla opona. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dv24v Opublikowano 15 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2010 mlodybb, A czy to nie Ty, kupowałes kiedys ode mnie drzwi itp. ?? To chyba bede mial rozwiazanie Twojego problemu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mlodybb Opublikowano 16 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2010 pewnie brałem od ciebie drzwi:) jakie masz to rozwiąznianie. chodzi o to że zachacza dokładnie drążek stabilizatora przy maksymalnym skrecie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się