xt6 Posted November 29, 2009 Share Posted November 29, 2009 witam wszystkich czy ktos mial cos takiego w automacie?tylne kola za szybko sie kreca przy manewrowaniu-na skreconych kolach czuje jakies opory przy skrecaniu na asfalcie.......a na miekiej nawierzchni czuje jak mi przeskakuja tylne kola jak by sie za szybko krecily.....dodam ze auto stalo bardzo dlugo-ponad rok dodatkowo pozyzej 100km /h czuc jakies wibracje na calym aucie ale do 90km/h wszystko jest ok ........ a i jeszcze podczas stania na swiatlach czuje jak by mi sie auto wyrywalo mocno do przodu mam na hamulcu noge i widze jak obroty spadaja do okolo 500 na minute ale jak zmienie przelozenie z pozycji d na p to silnik wraca do okolo 1000 na minute (ogolnie wrzenie mam takie jak bym na recznym prubowal ruszac manualem i prawie do konca puscil sprzeglo i jak by mial silnik zaraz zgasnac) jedno mnie jeszcze niepokoji co to moze byc?--jak odpalam silnik z rana i dodam troszke gazu to slychac jak by sie jakis plyn przelewal mieszal sie przez pare sekund a potem przestaje..........olej w skrzyni ??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Legacy96 Posted November 30, 2009 Share Posted November 30, 2009 Sprawdz poziom oleju w skrzyni, wymien olej i zobaczymy. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest IRAZU Posted November 30, 2009 Share Posted November 30, 2009 Nic nie da się stwierdzić po takim opisie . Potrzebny mechanik , który oceni organoleptycznie Twoją skrzynię . Powodem może być właśnie to , że auto stało . Zdarza się tak , że ten cały pył z tarcz i innych części zastał się gdzieś w skrzyni i teraz szwankuje . Może wymiana oleju coś pomoże ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
xt6 Posted November 30, 2009 Author Share Posted November 30, 2009 Dzis sprawdzilem olej w przednim dyrerencjale i w skrzyni. W dyferencjale brakowalo dużo-szybko dolalem orlenowski 75w/90 (1 litr) . Teraz mam troszkę ponad stan,strasznie duży ubytek....hmmm. W skrzyni sprawdzalem stan na ciepłym oleju,mam troszke za dużo. Niepokoi mnie dziwny kolor.Olej w skrzyni jest żólty... Co odpowiada za różnice predkosci przedniej i tylnej osi podczas manewrowania na skrajnie skreconych kolach? tylny dyferencjal? skrzynia? przedni dyferencjal? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest IRAZU Posted November 30, 2009 Share Posted November 30, 2009 dzis sprawdzilem olej w przednim dyrerencjale i w skrzyniw dyferencjale brakowalo i to duzo szybko dolalem orlenoski 75w/90 1 litr i mam troszke ponad stan strasznie duzy ubytek a plam nie widac pod autem....hmmm natomiast w skrzyni co prawda na cieplym oleju sprawdzalem ale mam ponad stan ale jakis dziwny kolor ma ten olej w skrzyni zolty... mam pytanie co odpowiada za ruznice predkosci kol podczas manewrowania na skrajnie skreconych kolach???tylny dyferencjal skrzynia czy przedni dyferencjal??? Kurde , szanuj forumowiczów i zacznij stosować interpunkcję . Chciałbym coś zrozumieć , ale nie chce mi się tego nawet zacząć czytać . To jest po prostu brak szacunku dla innych :shock: Link to comment Share on other sites More sharing options...
xt6 Posted November 30, 2009 Author Share Posted November 30, 2009 dzis sprawdzilem olej w przednim dyrerencjale i w skrzyniw dyferencjale brakowalo i to duzo szybko dolalem orlenoski 75w/90 1 litr i mam troszke ponad stan strasznie duzy ubytek a plam nie widac pod autem....hmmm natomiast w skrzyni co prawda na cieplym oleju sprawdzalem ale mam ponad stan ale jakis dziwny kolor ma ten olej w skrzyni zolty... mam pytanie co odpowiada za ruznice predkosci kol podczas manewrowania na skrajnie skreconych kolach???tylny dyferencjal skrzynia czy przedni dyferencjal??? Kurde , szanuj forumowiczów i zacznij stosować interpunkcję . Chciałbym coś zrozumieć , ale nie chce mi się tego nawet zacząć czytać . To jest po prostu brak szacunku dla innych :shock: Poprawiłem. Wyrazy szacunku dla wszystkich forumowiczów .... Co odpowiada za różnice predkosci przedniej i tylnej osi podczas manewrowania na skrajnie skreconych kolach? tylny dyferencjal? skrzynia? przedni dyferencjal? Czy Outback '98 2,5 w automacie posiada wiskoze? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Legacy96 Posted December 1, 2009 Share Posted December 1, 2009 OBK MY98 nie ma centralnego dyferencjalu tylko sprzeglo wieloplytkowe pracujace na mokro w ATF. Radze wymienic plyn, widzialem juz ludzi ktorzy przez pomylke dolali oleju przekladniowego do automatu... dlatego lepiej zmienic plyn jesli nie wiadomo co jest w srodku. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest IRAZU Posted December 1, 2009 Share Posted December 1, 2009 xt6 ja mam imprezę z tamtego okresu i miałem legacy 2,2 ale mi zginął . Nie przejmuj się za bardzo , bo to dość normalny objaw - takie opory i szarpnięcia . Wymień płyny ustrojowe w układzie napędowym . Jeśli jest coś nie tak , to natychmiast się rozpierniczy , ale jeśli jest dobrze , to pojeżdzisz kilka lat . Po takiej operacji powinno płynniej działać . Dzięki za reakcję , bo trudno Cię było zrozumieć Link to comment Share on other sites More sharing options...
xt6 Posted December 1, 2009 Author Share Posted December 1, 2009 Miałem kiedyś slużbowy legacy 2,2 w automacie.Znalazłem w Outbacku miejsce na bezpiecznik FWD (analogicznie jak w slużbowym).Wsadzilem bezpiecznik 20 Amper i napreżenia w napedzie snikły.Nie jest to naprawa,ale przynajmniej mam nadzieje że nic sie nie zepsuje dalej.Mysle że to wszystko moze by spowodowane za wysokim poziomem płynu w skrzyni.Niech mnie ktos poprawi jesli moja droga jest zla... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest IRAZU Posted December 1, 2009 Share Posted December 1, 2009 Miałem kiedyś slużbowy legacy 2,2 w automacie.Znalazłem w Outbacku miejsce na bezpiecznik FWD (analogicznie jak w slużbowym).Wsadzilem bezpiecznik 20 Amper i napreżenia w napedzie snikły.Nie jest to naprawa ale przynajmniej mam nadzieje że nic sie nie zepsuje dalej.Mysle ze to wszystko moze by spowodowane za wysokim poziomem płynu w skrzyni.Niech mnie ktos poprawi jesli moja droga jest zla... Droga jest dobra . Podjedż do ASO to Ci ocenią pod każdym względem skrzynię i sprzęgło . Może wszystko jest dobrze , tylko Ty jesteś przewrażliwiony . A oleju musi być tyle ile manual powiada . Link to comment Share on other sites More sharing options...
xt6 Posted December 4, 2009 Author Share Posted December 4, 2009 Wystarczyło tylko zmienic olej w skrzyni i wszystko przeszło.Swietnie się teraz smiga !!! Nie chce już zawracac wam glowy nowym tematem ale czy ktoś z was może wie jak się zabrac do wymiany termostatu?zacina mi sie czasem.Jak go najprościej wyjąc?(mniemam iż znajduje się on pod układem dolotowym na górze silnika) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now