EVAN Opublikowano 28 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2009 Mam taki mały problem. Mam tarcze Taroxa i klocki EBC. Ale po krótkiej jeździe z lewą nogą na hamulcu , pedał staję się twardy i mało skuteczny. Czy to może być wina płynu hamulcowego? Nie wiem jaki jest i ile nie był wymieniany. Ale myślałem , że skuteczność hamowania na Taroxie i EBC będzie lepsza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
07STILtd Opublikowano 28 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2009 Zmien plyn. Sam mozesz zrobic w garazu i plyn nie kosztuje drogo. Zaloze sie ze masz duzo wody w plynie i ona sie po prostu gotuje po paru hamowaniach. Daj znac jak potrzebujesz pomocy jak to zrobic. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niumen Opublikowano 28 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2009 EVAN, klocki EBC to nie jest akurat jakaś super-hiper mieszanka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
EVAN Opublikowano 28 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2009 OK dzięki za info- tak myślałem. [ Dodano: Sob Lis 28, 2009 6:59 pm ] EVAN, klocki EBC to nie jest akurat jakaś super-hiper mieszanka. Tez tak słyszałem dlatego następne będą chyba ferrodo?Chyba , że macie jakieś inne propozycję. Tylko chodzi mi o klocki do użytku codziennego- tak żeby nie trzeba było ich grzać przez 2km żeby zaczęły hamować :grin: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam. Opublikowano 28 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2009 to nie wina klockow ani plynu, to normalne zjawisko. serwo (wspomaganie hamulca) jest "napedzane" podcisnieniem z kolektora, ktorego pod obciazeniem nie ma bo panuje nadcisnienie, innymi slowy gdy turbo laduje podcisnienia nie bedzie wiec i serwo nie zadziala Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GeOrGe Opublikowano 28 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2009 Gdy zagotujesz płyn pedał raczej zrobi się miękki. Te zjawisko co opisałeś to albo przegrzany hamulec, tz. fading albo to co opisuje Adam., Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niumen Opublikowano 28 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2009 No to teraz pozostaje kwestia wyjaśnienia czy hamulec robi się twardy w trakcie czy po hamowaniu lewą nogą. U mnie na padaczkowych klockach po kilku ostrzejszych przyhamowaniach pedał był twardy przy normalnym hamowaniu, a skuteczność była...przerażająca. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
EVAN Opublikowano 29 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2009 Kilka razy hamowałem i przy kolejenj próbie pedał stał siś twardy i skuteczność hamowania mocno spadła. Po krótkiej chwili wszystko wróciło do normy. Czyli faktycznie może to być chwilowy brak wspomagania :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ErichRX Opublikowano 4 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2010 u mnie w foresterze S-turbo z seryjnymi hamulcami jest podobnie, jak lewą nogę popuszczę z hamulca i znów zahamuje wszystko wraca do normy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się