EVAN Posted November 28, 2009 Share Posted November 28, 2009 Mam taki mały problem. Mam tarcze Taroxa i klocki EBC. Ale po krótkiej jeździe z lewą nogą na hamulcu , pedał staję się twardy i mało skuteczny. Czy to może być wina płynu hamulcowego? Nie wiem jaki jest i ile nie był wymieniany. Ale myślałem , że skuteczność hamowania na Taroxie i EBC będzie lepsza. Link to comment Share on other sites More sharing options...
07STILtd Posted November 28, 2009 Share Posted November 28, 2009 Zmien plyn. Sam mozesz zrobic w garazu i plyn nie kosztuje drogo. Zaloze sie ze masz duzo wody w plynie i ona sie po prostu gotuje po paru hamowaniach. Daj znac jak potrzebujesz pomocy jak to zrobic. Link to comment Share on other sites More sharing options...
niumen Posted November 28, 2009 Share Posted November 28, 2009 EVAN, klocki EBC to nie jest akurat jakaś super-hiper mieszanka. Link to comment Share on other sites More sharing options...
EVAN Posted November 28, 2009 Author Share Posted November 28, 2009 OK dzięki za info- tak myślałem. [ Dodano: Sob Lis 28, 2009 6:59 pm ] EVAN, klocki EBC to nie jest akurat jakaś super-hiper mieszanka. Tez tak słyszałem dlatego następne będą chyba ferrodo?Chyba , że macie jakieś inne propozycję. Tylko chodzi mi o klocki do użytku codziennego- tak żeby nie trzeba było ich grzać przez 2km żeby zaczęły hamować :grin: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adam. Posted November 28, 2009 Share Posted November 28, 2009 to nie wina klockow ani plynu, to normalne zjawisko. serwo (wspomaganie hamulca) jest "napedzane" podcisnieniem z kolektora, ktorego pod obciazeniem nie ma bo panuje nadcisnienie, innymi slowy gdy turbo laduje podcisnienia nie bedzie wiec i serwo nie zadziala Link to comment Share on other sites More sharing options...
GeOrGe Posted November 28, 2009 Share Posted November 28, 2009 Gdy zagotujesz płyn pedał raczej zrobi się miękki. Te zjawisko co opisałeś to albo przegrzany hamulec, tz. fading albo to co opisuje Adam., Link to comment Share on other sites More sharing options...
niumen Posted November 28, 2009 Share Posted November 28, 2009 No to teraz pozostaje kwestia wyjaśnienia czy hamulec robi się twardy w trakcie czy po hamowaniu lewą nogą. U mnie na padaczkowych klockach po kilku ostrzejszych przyhamowaniach pedał był twardy przy normalnym hamowaniu, a skuteczność była...przerażająca. Link to comment Share on other sites More sharing options...
EVAN Posted November 29, 2009 Author Share Posted November 29, 2009 Kilka razy hamowałem i przy kolejenj próbie pedał stał siś twardy i skuteczność hamowania mocno spadła. Po krótkiej chwili wszystko wróciło do normy. Czyli faktycznie może to być chwilowy brak wspomagania :roll: Link to comment Share on other sites More sharing options...
ErichRX Posted September 4, 2010 Share Posted September 4, 2010 u mnie w foresterze S-turbo z seryjnymi hamulcami jest podobnie, jak lewą nogę popuszczę z hamulca i znów zahamuje wszystko wraca do normy Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now