Jump to content

Impreza GT upgrade hamulców


potas
 Share

Recommended Posts

Różnica polega na tym że w GT masz zacisk tylny pływający,natomiast w WRX jest stały.Jeżeli faktycznie chcesz poprawić skutecznośc hamulców tylnych musiałbyś przejśc na pełny set WRX. Moim zdaniem sam zacisk niewiele poprawi hamowanie, ale Twoja wola :wink:

Link to comment
Share on other sites

musiałbyś przejśc na pełny set WRX

Co masz na myśli? :roll:

 

Zacisk(plus adaptery), tarcze, klocki?

Jeśli tak.. to ok. Chyba właśnie na tym polega upgrage tylnego hamowania w GT na to z WRX.

Link to comment
Share on other sites

Chodzi mi o to, że różnica w hamowaniu z pełnym setem WRX będzie skuteczniejsza, tzn.większa tarcza śr.290mm i stały zacisk.Przy dobrym klocku różnica jest duża.Porównuję to bo wiem jaka jest różnica hamowania Typ-R a GT. Typ-r ma z tyłu fabrycznie set od WRX.

Link to comment
Share on other sites

Jak masz auto z 2000, to masz już z przodu 4-ro tłoczkowe zaciski, i moim zdaniem, w zupełności wystraczą, zmiana tyłu to raczej korzyść niewpólmierna do wydanej kasy i włożonej roboty....lepiej zadbaj, żeby to co masz z tyłu, było 100% sprawne, i już jest oki..... :smile:

Link to comment
Share on other sites

Każdy z Was ma swoje i jest ok, chodziło mi o tarcze ,klocki zaciski,można by zapiąć tarcze kotwiczną od Typ-R ,stabilniejsza,mocniejsze łożyska.Sądzę że eRka lepiej hamuje...Michael porównywałeś.. :?:

Link to comment
Share on other sites

Nie. Mam porównanie tylko z serią GT. Mam wrażenie, że po zmianie jest minimalnie lepiej, ale nie można powiedzieć, że różnica jest diametralna. Natomiast mam wrażenie, że ręczny sporo lepiej działa :???:

Link to comment
Share on other sites

Po założeniu 6cio tłoczkowego kitu AP Racing na przód przy standardowych tylnych hamulcach nie zauważyłem z byt dużej różnicy podczas normalnej jazdy w porównaniu do zacisku 4-tłoczkwego (co innego podczas hamowań podczas ostrej jazdy). Największe moje zdziwienie było gdy założyłem zestaw 190mm na tył z wrx. Auto zaczęło mocniej hamować i teraz ufam temu zestawowi w 100%. Nie wiem jak tą różnicę opisać w słowach. Ostatnio byłem na torze i pierwszy raz w życiu widziałem tylne tarcze w kolorze fioletu. Reasumując nigdy nie spodziewałem się aż takiego wpływu tylnych hamulców na ogólną skuteczność.

Link to comment
Share on other sites

Nie. Mam porównanie tylko z serią GT. Mam wrażenie, że po zmianie jest minimalnie lepiej, ale nie można powiedzieć, że różnica jest diametralna. Natomiast mam wrażenie, że ręczny sporo lepiej działa :???:

 

Ręczny powinien tak samo działać jak standardzie chyba ze założyłeś kit z type-r który ma 180mm średnicę bębna. WRX ma 160mm jak GT.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...