Skocz do zawartości

Dziwna awaria


gieta

Rekomendowane odpowiedzi

do rozrusznika dojdziesz z góry, musisz wyjąć IC, śruby na klucz 12 plus śrubokręt do opasek przewodów powietrza, potem nasadowy/oczkowy 14 do rozrusznika, nie zapomnij odpiąć akumulatora przed wyjęciem rozrusznika. ale jak wyjmiesz IC, najpierw postukaj w rozrusznik trzonkiem młotka, może zawiesiły się szczotki, czasami wystarczy postukać :smile: i jest dobrze...

 

Już go stukałem i to nie tylko młotkiem :) padł całkowicie :) Dzięki za pomoc, zaraz go wykręcę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mały update:

auto już sprawne! Okazało sie, że szlak trafił napinacz paska rozrządu. Pasek przeskoczył o 3 zęby. Na szczęście nie doszło do spotkania zaworów z tłokami... miałem dużo szczęścia...

 

Kurka, żeczywiście - ja bym jeszcze chyba w Lotto pleciał zagrać - a może się fuks skumuluje :razz:

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...