demol Opublikowano 17 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2005 Pytanie dość proste .... ma ktos doswiadczenie z uzywaniem 17" felg w legacy ? Jakie dobrac optymalne ET ... jaki rozmiar opon. Jaki jest komfort uzytkowania itp. Ma ktoś w ogóle 17 zamontowane w tym modelu? Glownie chodzi mi o model z 96 roku. sedan Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 17 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2005 Polecam dwie strony: http://www.miata.net/garage/tirecalc.html http://toy4two.home.mindspring.com/offset.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Abt Opublikowano 17 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2005 JotEn ma u siebie 17 ('92). wyglada to przepieknie, auto oprocz tego jest obnizone... mmmmmiod. ale po krakowie nie chcialbym opon 214/45/17. jezdze czasem na takich w gt i przyjemnoscia bym tego nie nazwal . u siebie mam 205/55/16 i to jest chyba nienajgorszy kompromis. wyglada calkiem calkiem prowadzi sie przyjemnie, no i opony maja znosna cene. nie ma tylko tego szalonego usmiechu codziennie rano jak wchodze do garazu :wink: . pozdr, abt Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moniqa Opublikowano 17 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2005 17'stki.doswiadczenie..hmm Demol temat dosc prowokacyjny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gal Opublikowano 17 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2005 W Outbacku są 215/55/17 i (jak dotąd) OK, ale Outback jest wyżej zawieszony. W normalnym Legacy, największe co będziesz mógł założyć, to pewnie 45 albo nawet 40 - a to na polskich drogach masakra. Żeby nie prostować lub wymieniać felg trzy razy do roku, musisz pompować około 3 barów, ale wtedy najpierw skontroluj zęby u dentysty, żeby ci plomby nie powypadały w czasie jazdy. :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gal Opublikowano 17 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2005 17'stki.doswiadczenie..hmm Demol temat dosc prowokacyjny Ciekawe, że wszystkim panom ten tekst tylko z felgami się kojarzył... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ComeToDaddy Opublikowano 17 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2005 Ciekawe, że wszystkim panom ten tekst tylko z felgami się kojarzył... ja wogole nie zajazylem o co chodzi, ale wiadomo, kazdy z wlasnego doswiadczenia mowi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
demol Opublikowano 18 Kwietnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2005 17'stki.doswiadczenie..hmm Demol temat dosc prowokacyjny hmm ... legacy +ciemne szyby + 17stka to mogloby być niezłe połączenie wracając do felg to wlasnie balansuję pomiedzy 16 a 17 cali ... wiem ze przy 16 taniej i wiekszy komfort ale auto nie wyglada tak jak na 17 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JotEn Opublikowano 18 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2005 Dzięki Abt na naszych drogach jest strasznie niewygodnie, auto się tłucze i się wydaje ze sie zaraz rozpadnie ale to wszystko to kwestia przyzwyczajenia. Gdzie nie ma nowego asfaltu jeździ się wolniej i ostrożniej a jak jest dobra nawierzchnia to ile się da:) Opony mam 215/40 są może trochę przesadzone, lepiej może 225/45 ale pewnie niewielka różnica. Żeby było widać koła warto obniżyć auto..... Najważniejsze jednak że trzyma się niewiarygodnie drogi - to jest podstawowa zaleta obnizenia i sportowych opon - dlatego WARTO! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
QK Opublikowano 18 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2005 demol: Ja bym nawet się nie zastanawiał....dobierz tylko ET. Ja mam w Clio 215 40/16. Fakt, że stracił na dynamice i spalanie wzrosło ale jakiego mam banana gdy rano się patrzę na auto -----> , o takiego. Jeżdzę ostrożniej, pompuję więcej powietrza (za dużo też nie dobrze) i jest git. A dziur w mieście nauczyłem się na pamięć także nic mi nie grozi. Co do ceny opon to dałem 150zł/szt - GoodYear F1. Używane ale wyglądają jak nówki. Za parę dni będę miał cyfrę także z chęcią wkleję fotke. "Jak Masz Hajs To Się Wylansuj Jeszcze Raz, Poczujesz To, Poczuj To, Baunsuj..." O&B Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
demol Opublikowano 19 Kwietnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2005 Clio 215 40/16 Rozumiem że nie namawiasz mnie do 16 -stek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gal Opublikowano 19 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2005 Clio 215 40/16 Rozumiem że nie namawiasz mnie do 16 -stek ...i to jeszcze z wymiarami 215/40... toż to zboczenie... :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
QK Opublikowano 19 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2005 Namawiam do 17-stek choć na pierwszy rzut oka nie widać. Gal: Nie jesteś na czasie 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lacky Opublikowano 20 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2005 W moim GT jezdze na 215/45/17 i niestety albo felgi sa zle dobrane, alebo opony za szerokie bo trze. W kazdym badz razie chcialbym sie pozbyc tych felg i zalozyc 16". A faktem jest ze wyglada na tych lackach niesamowicie. @ strona na 215 strasznie czuc koleiny, skoro na zimowkach 205/50/16 wogole nie byly odczowalne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
QK Opublikowano 20 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2005 Lacky: Nie napisałeś gdzie trą Twoje opony. Jeśli przednie opony trą o wewnętrzne osłony nadkoli to rzeczywiście masz koła (opony) za duże. Jeśli trą od zewn. cześci o blachy nadkoli a nie trą o metalowe części zawieszenie to problem tkwi tylko w ET. pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lacky Opublikowano 21 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2005 Tra o zewnetrzne elementy, niestety letnie felgi z oponami dostalem do samochodu i nie ja wybieralem opony Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
QK Opublikowano 21 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2005 Rozumiem. Szkoda, że trą bo napewno fajnie wyglądają. Raczej do tego auta się nie przydadzą chyba, że się "wypchnie" nadkola....co się wiąże z malowaniem alementów.... pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
QK Opublikowano 13 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2005 Witam. Wrzucam zdj. moich felg jak obiecałem. Co do Twojego postu odnośnie felg to 950 najbardziej mi podchodzą ale i tak jakośnie pasują. Zbyt nowoczesny design do tego auta (bez obrazy). pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się