Skocz do zawartości

Subaru + Apple = ??


sfaragdas

Rekomendowane odpowiedzi

Witam...

 

Jestem posiadaczem Subaru i jednocześnie jestem posiadaczem urządzeń Apple oraz udzielam się na forum Subaru jak i na forum Apple, poznaję ludzi i ich opinie oraz ich sposób bycia, myślenia...

 

Doszedłem do wniosku ze Subaru w śród marek samochodowych jest tak jak by pewnym wyjątkiem, który wyróżnia się tym że ma symetryczny napęd AWD, silnik typu Boxer oraz pierwszy w na świecie 4 suwowy boxer Diesel (w latach 30-tych był 2-suwowy diesel boxer)(pomijając Justy) i ogólnie marka kojarzy się ze sportowym stylem. Po prostu Subaru nie należy do szarej grupy samochodów, jak i szarej grupy ludzi.

 

Apple, marka z logiem ugryzionego jabłka znana jest od lat 90-tych (tak jak Subaru kiedy Colin McRae zaczął jeździć w team-ie Subaru), Apple od zawsze kojarzy się z innowatorstwem w dziedzinie informatyki, posiada swoje własne rozwiązania, swój system, który jest równie przyjazny dla użytkownika jak Windows, ale za to bardziej bezpiecznym. Jednocześnie urządzenia produkowane przez tą firmę, są najwyższej jakości produktami na rynku i to w cale nie za wygórowaną cenę (tak jak Subaru).

 

Tak jak i subaru wniosło do motoryzacji Symetrical AWD, czy natrysk wody na IC, tak Apple wniósł myszkę czy port USB. Jest jeszcze wiele innych wspólnych rzeczy...

 

Jak zauważyłem, to spora część ludzi, posiadających Subaru, posiadają również urządzenia firmy Apple. Na moje pytanie dlaczego, to słyszałem właśnie taką odpowiedź, że to jest jak Subaru ;-)

 

Jak zauważyłem ze nie tylko ja tak myślę to stwierdziłem że może współpraca reklamowo/handlowa Apple i SIP mogla by doprowadzić do zwiększenia sprzedaży marki Subaru jak i produktów Apple.

 

Przykładowo, nowe Subaru wspiera iPOD-a, czy dużym kosztem było by dodawanie iPod NANO do nowych samochodów?? Oczywiście ze strony Apple musiała by być też akcja reklamowa, jak np. do nowych komputerów dodawany jakiś malutki gadget, czy płyta DVD z prezentacja oferty Subaru i rożnymi dodatkami do komputera (tapety, wygaszacze, czy prosty programik do monitorowania przeglądów serwisowych pojazdu).

Wiadomo ze ceny za iPOD w sklepie a ceny na potrzeby reklamowe firmy są bardzo niskie.

Myślę że koszt nie jest duży, a efekt końcowy może być zaskakująco pozytywny ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam...

Jestem posiadaczem Subaru i jednocześnie jestem posiadaczem urządzeń Apple oraz udzielam się na forum Subaru jak i na forum Apple, poznaję ludzi i ich opinie oraz ich sposób bycia, myślenia...

witamy Cię, sfaragdas :mrgreen:
Subaru (...) ogólnie marka kojarzy się ze sportowym stylem
no właśnie od jakichś dwóch lat Subaru silnie "pracuje" nad tym, żeby ten wizerunek zmienić (Lanos, diesle, itd.)
Po prostu Subaru nie należy do szarej grupy samochodów' date=' jak i szarej grupy ludzi.[/quote']
Apple od zawsze kojarzy się z innowatorstwem w dziedzinie informatyki
sfaragdas, podsumuję się i sorry za OT - bo to rzeczywiście nie jest ten dział - IMHO zarówno Apple, jak i Subaru nie są już markami niszowymi, a ich specjaliści od marketingu od dawna pracują żeby właśnie tak było. W przypadku wierunku Subaru* - moim zdaniem ze słabym skutkiem.

 

 

 

 

*nie mylić wizerunku ze sprzedażą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...
  • 3 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...