sfaragdas Opublikowano 8 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2009 Witam... Jestem posiadaczem Subaru i jednocześnie jestem posiadaczem urządzeń Apple oraz udzielam się na forum Subaru jak i na forum Apple, poznaję ludzi i ich opinie oraz ich sposób bycia, myślenia... Doszedłem do wniosku ze Subaru w śród marek samochodowych jest tak jak by pewnym wyjątkiem, który wyróżnia się tym że ma symetryczny napęd AWD, silnik typu Boxer oraz pierwszy w na świecie 4 suwowy boxer Diesel (w latach 30-tych był 2-suwowy diesel boxer)(pomijając Justy) i ogólnie marka kojarzy się ze sportowym stylem. Po prostu Subaru nie należy do szarej grupy samochodów, jak i szarej grupy ludzi. Apple, marka z logiem ugryzionego jabłka znana jest od lat 90-tych (tak jak Subaru kiedy Colin McRae zaczął jeździć w team-ie Subaru), Apple od zawsze kojarzy się z innowatorstwem w dziedzinie informatyki, posiada swoje własne rozwiązania, swój system, który jest równie przyjazny dla użytkownika jak Windows, ale za to bardziej bezpiecznym. Jednocześnie urządzenia produkowane przez tą firmę, są najwyższej jakości produktami na rynku i to w cale nie za wygórowaną cenę (tak jak Subaru). Tak jak i subaru wniosło do motoryzacji Symetrical AWD, czy natrysk wody na IC, tak Apple wniósł myszkę czy port USB. Jest jeszcze wiele innych wspólnych rzeczy... Jak zauważyłem, to spora część ludzi, posiadających Subaru, posiadają również urządzenia firmy Apple. Na moje pytanie dlaczego, to słyszałem właśnie taką odpowiedź, że to jest jak Subaru ;-) Jak zauważyłem ze nie tylko ja tak myślę to stwierdziłem że może współpraca reklamowo/handlowa Apple i SIP mogla by doprowadzić do zwiększenia sprzedaży marki Subaru jak i produktów Apple. Przykładowo, nowe Subaru wspiera iPOD-a, czy dużym kosztem było by dodawanie iPod NANO do nowych samochodów?? Oczywiście ze strony Apple musiała by być też akcja reklamowa, jak np. do nowych komputerów dodawany jakiś malutki gadget, czy płyta DVD z prezentacja oferty Subaru i rożnymi dodatkami do komputera (tapety, wygaszacze, czy prosty programik do monitorowania przeglądów serwisowych pojazdu). Wiadomo ze ceny za iPOD w sklepie a ceny na potrzeby reklamowe firmy są bardzo niskie. Myślę że koszt nie jest duży, a efekt końcowy może być zaskakująco pozytywny ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mac-iek Opublikowano 8 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2009 4 sówowy 2-sówowy :shock: sUwowy... :!: Sorry, ale nie moglem sie powstrzymac, jestem "wzrokowcem" i to zabolalo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sfaragdas Opublikowano 8 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Października 2009 Mac-iek, na taki duzy post 1 blad to powinienem nobla dostac ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 8 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2009 Przypominam, że to dział "Pytania do Dyrekcji" a nie "Pytania do forumowiczów". Do rozmów zapraszam tutaj :arrow: http://www.forum.subaru.pl/viewtopic.php?p=928851#928851 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
anakinsky Opublikowano 8 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2009 Witam... Jestem posiadaczem Subaru i jednocześnie jestem posiadaczem urządzeń Apple oraz udzielam się na forum Subaru jak i na forum Apple, poznaję ludzi i ich opinie oraz ich sposób bycia, myślenia... witamy Cię, sfaragdas Subaru (...) ogólnie marka kojarzy się ze sportowym stylem no właśnie od jakichś dwóch lat Subaru silnie "pracuje" nad tym, żeby ten wizerunek zmienić (Lanos, diesle, itd.) Po prostu Subaru nie należy do szarej grupy samochodów' date=' jak i szarej grupy ludzi.[/quote']Apple od zawsze kojarzy się z innowatorstwem w dziedzinie informatyki sfaragdas, podsumuję się i sorry za OT - bo to rzeczywiście nie jest ten dział - IMHO zarówno Apple, jak i Subaru nie są już markami niszowymi, a ich specjaliści od marketingu od dawna pracują żeby właśnie tak było. W przypadku wierunku Subaru* - moim zdaniem ze słabym skutkiem. *nie mylić wizerunku ze sprzedażą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sfaragdas Opublikowano 2 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2010 http://www.subaru.eu/EN/ temat do zamkniecia ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MBO Opublikowano 18 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2010 4 sówowy 2-sówowy :shock: sUwowy... :!: Sorry, ale nie moglem sie powstrzymac, jestem "wzrokowcem" i to zabolalo. No kolega naprawdę bardzo się postarał, tylko dwa błędy, gratuluję, widać postęp. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się