Skocz do zawartości

Coś szumi - kto ma pożyczyć zawór DV


AdaSch

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć,

 

od jakiegoś już czasu mój forek przy przyspieszaniu szumi powietrzem jakby z pod maski. Jak wdepnę na maxa rczej nie szumi, nie szumi tez przy obrotach około 2-2,5kpm, dopiero tak przy 3k zaczyna się szum tylko podczas przyspieszania, przy utrzymywaniu obrotów tego nie ma. Szum jest identyczny do tego jak się puszcza nogę z gazu i słuchać szum powietrza upuszczanego z zaworu DV. Nie zauważyłem tego wcześniej, może tam tak być. Czy ktoś to również zauważył?

 

wg mojego miernika doładowania przy pełnym bucie jest raczej ok ale ciśnienie mierzę na małym wężyku zaworu dv tak jak kazała instrukcja.

 

Czy ten szum oznacza, że mam jakiś problem czy jakiś przewrażliwiony jestem.

 

Być może ktoś ma pożyczyć zawór dv to wtedy będę miał pewność że ew on jest winny.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

masz wskaznik doladowania?

 

a co, chcesz kupić...? :mrgreen::lol:

 

nie...sprzedac :lol::lol::lol:

 

a tak na powaznie zastanawialo mnie co zegar wskazuje przy takiej przypadlosci, mi podobny swist do opisanego pojawil sie jak wybuchl slawetny i poszukiwany w pewnych kregach Y pipe ;)

 

AdaSch mam rozumiec, ze zegar jest nie w pelni sprawny?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dlaczego nie w pełni sprawny? Sprawny jest, ciśnienie pokazuje tak jak zawsze, ale coś mi gdzieś szumi a szum jest identyczny jak się jedzie w miarę wolno depnie się gaz i odrazy odpuści to słychać jak zawór dv upuszcza ciśnienie. U mnie ten szum się pojawia przy oko 3 k rpm przy normalnym przyspieszaniu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

auto działa poprawnie, wskaźniki też tyle, że słyszę szum ale chyba to zasługa elektroniki. Jak na 3 biegu przyspieszam to słychać turbinkę. W pewnym momencie auto przestaje przyspieszać (3,5 k rpb) bo tak nacisnęłem pedał gazu (elektroniczny) to być moze nadmiar ciśnienia jest upuszczany bo nie daje więcej paliwa a turbina już swoje napompowała. Ale nie wiem czy na pewno

 

[ Dodano: Sro Paź 07, 2009 12:40 pm ]

wywaliłem zawór i wydaje się być ok natomiast może być inny problem. Zawór nie dolega idealnie do IC. tam gdzie są śruby to dolega idealnie ale dokładnie po środku widzę pomarańczową uszczelkę i nie wiem czy tam jest odpowiednia szczelność. Inne przewody sprawdzone. Sprężyna Jest bardzo twarda i cięzko wogóle to wcisnąć. Nie wiem przy jakim podciśnieniu zawór powinien się otwierać. U mnie gdy jest zimny silnik nic nie szumi. Po nagrzaniu kiedy się przyspiesza np 3 lub 4 bieg od 2k jest ciśnienie ok 0,5 bara. i coś zaczyna szumieć. Potem przestaje albo może jest za głośno żeby to usłyszeć. Przy lekkim przyspieszaniu szum pojawia się głównie wtedy gdy wskazówka doładowani zbliża się do 0. Wg mnie albo zawór dv przepuszcza po nagrzaniu albo puszcza uszczelka. Nie wiem czemu mój ic się odkształca. DV jest ze stopu a ic alu plus plastik i łącznie z dv jest plastikowe. i przy dokreceniu śrub uszczelka odkształca plastik Ale może tam jest szczelnie bo nie widać żadych zacieków niczego.

 

chyba będę musiał się bujnąć do olsztyna :mrgreen::mrgreen::mrgreen:

 

[ Dodano: Pią Lut 26, 2010 9:19 am ]

znalezione :mrgreen::mrgreen::mrgreen:

 

znowu samemu naprawiłem :mrgreen:

 

kiedy mocno pompuje turbo w dolocie powstaje analogiczne podciśnienie. Minimalnie niedokręcone opaski przy przepływce i w ogóle na rurze dolotowej i powstaje szum. O dziwo wszystko działało dobrze.

 

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...