Skocz do zawartości

Szybkie pytanie o blad


AMI

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

zaswiecil mi sie wczoraj przez chwile check engine, potem zgasl, ale dzis na wszelki wypadek go zczytalem komputerem:

 

P0111 - Intake Air Temperature Circuit Range/Performance

 

Szybkie pytanie - jak rozumiem, chodzi o ten czujnik temperatury ktory jest zamontowany w plastiku pod maska jeszcze przed tlumikiem szmerow na dolocie?

 

A tak juz z czystej ciekawosci - czy ten czujnik, odczyty z niego sa realnie wykorzystywane przez ECU w klasyku do czegokolwiek?

 

I jeszcze przy okazji - wyglada na to, ze polskie tlumaczenie kodow bledow w FAQ nie istnieje juz :) Prosze sprawdzic link :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

zaswiecil mi sie wczoraj przez chwile check engine, potem zgasl, ale dzis na wszelki wypadek go zczytalem komputerem:

 

P0111 - Intake Air Temperature Circuit Range/Performance

 

Szybkie pytanie - jak rozumiem, chodzi o ten czujnik temperatury ktory jest zamontowany w plastiku pod maska jeszcze przed tlumikiem szmerow na dolocie?

 

A tak juz z czystej ciekawosci - czy ten czujnik, odczyty z niego sa realnie wykorzystywane przez ECU w klasyku do czegokolwiek?

 

I jeszcze przy okazji - wyglada na to, ze polskie tlumaczenie kodow bledow w FAQ nie istnieje juz :) Prosze sprawdzic link :)

 

Ten grafitowy bolid, co to jest dokładniej?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Funty sa dla mnie slabo interesujace :)

Poza tym po tym co w niego powkladalem, to slabo mi sie chce go sprzedawac :)

A przy Irlandzkich cenach lepiej poszukac samochodu w UK :)

 

I bledu obecnie nie ma ;P ale wole dmuchac na zimne :) Juz jeden remont silnika mam za soba, wole nie powtarzac bledow ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przyczyna byla padnieta panewka, wygieta korba i wal ;)

Kiedys pisalem zdaje sie o tym na forum - tak z poltora roku temu :)

 

Generalnie kwestia otwarta pozostaje, dlaczego ta panewka poszla - czy ze starosci, czy jej "pomoglem" upalajac glupio na 1.2 bara :) (przez cale 2km by byc szczerym, ale moze i wystarczylo - normalnie jezdzil na 1.1))

Tak czy inaczej lekcja odebrana :) A silnik naprawiony w ramach przekuwania porazki w sukces :)

 

Pewnie bym i opisal, ale zawsze mialem opory przed chwaleniem sie, zwlaszcza, ze i tak pewnie blado by to wypadlo w porownaniu do innych bryk - nawet po ostatniej konwersji na twin-scroll :)

 

Ew. na szybko pare fotek: http://picasaweb.google.com/jacekrudowski/Subaru#

Ale felgi sa juz inne - bo jak widac na dalszych zdjeciach Volki sie pogiely :) , dalej widac WRX'owe, ktore moim zdaniem wygladaja swietnie na tym samochodzie.

No i wlot kompletnie inny, chociaz stylistycznie zblizony do oryginalu, tylko wyzszy.

Obiecalem Adamusowi nawet fotki kiedys - ale sie cos zebrac nie moglem.

 

No ale moze mi ktos chociaz w koncu powie, czy to o ten czujnik temperatury chodzi, o ktorym mysle? :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...