AMI Opublikowano 20 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2009 Witam, zaswiecil mi sie wczoraj przez chwile check engine, potem zgasl, ale dzis na wszelki wypadek go zczytalem komputerem: P0111 - Intake Air Temperature Circuit Range/Performance Szybkie pytanie - jak rozumiem, chodzi o ten czujnik temperatury ktory jest zamontowany w plastiku pod maska jeszcze przed tlumikiem szmerow na dolocie? A tak juz z czystej ciekawosci - czy ten czujnik, odczyty z niego sa realnie wykorzystywane przez ECU w klasyku do czegokolwiek? I jeszcze przy okazji - wyglada na to, ze polskie tlumaczenie kodow bledow w FAQ nie istnieje juz Prosze sprawdzic link Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jako Opublikowano 20 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2009 Witam, zaswiecil mi sie wczoraj przez chwile check engine, potem zgasl, ale dzis na wszelki wypadek go zczytalem komputerem: P0111 - Intake Air Temperature Circuit Range/Performance Szybkie pytanie - jak rozumiem, chodzi o ten czujnik temperatury ktory jest zamontowany w plastiku pod maska jeszcze przed tlumikiem szmerow na dolocie? A tak juz z czystej ciekawosci - czy ten czujnik, odczyty z niego sa realnie wykorzystywane przez ECU w klasyku do czegokolwiek? I jeszcze przy okazji - wyglada na to, ze polskie tlumaczenie kodow bledow w FAQ nie istnieje juz Prosze sprawdzic link Ten grafitowy bolid, co to jest dokładniej? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 20 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2009 Aa sorry Impreza STi TypeR - my99 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 21 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2009 Aa sorry Impreza STi TypeR - my99 A ile ten typer z błedami? Może być we funtach? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 21 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2009 Funty sa dla mnie slabo interesujace Poza tym po tym co w niego powkladalem, to slabo mi sie chce go sprzedawac A przy Irlandzkich cenach lepiej poszukac samochodu w UK I bledu obecnie nie ma ;P ale wole dmuchac na zimne Juz jeden remont silnika mam za soba, wole nie powtarzac bledow Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 21 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2009 (...) ale wole dmuchac na zimne Juz jeden remont silnika mam za soba, wole nie powtarzac bledow tak z ciekawosci: co bylo przyczyna? p.s. moglbys opisac swego Type-R'a w nielegalu, btw :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 21 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2009 Przyczyna byla padnieta panewka, wygieta korba i wal Kiedys pisalem zdaje sie o tym na forum - tak z poltora roku temu Generalnie kwestia otwarta pozostaje, dlaczego ta panewka poszla - czy ze starosci, czy jej "pomoglem" upalajac glupio na 1.2 bara (przez cale 2km by byc szczerym, ale moze i wystarczylo - normalnie jezdzil na 1.1)) Tak czy inaczej lekcja odebrana A silnik naprawiony w ramach przekuwania porazki w sukces Pewnie bym i opisal, ale zawsze mialem opory przed chwaleniem sie, zwlaszcza, ze i tak pewnie blado by to wypadlo w porownaniu do innych bryk - nawet po ostatniej konwersji na twin-scroll Ew. na szybko pare fotek: http://picasaweb.google.com/jacekrudowski/Subaru# Ale felgi sa juz inne - bo jak widac na dalszych zdjeciach Volki sie pogiely , dalej widac WRX'owe, ktore moim zdaniem wygladaja swietnie na tym samochodzie. No i wlot kompletnie inny, chociaz stylistycznie zblizony do oryginalu, tylko wyzszy. Obiecalem Adamusowi nawet fotki kiedys - ale sie cos zebrac nie moglem. No ale moze mi ktos chociaz w koncu powie, czy to o ten czujnik temperatury chodzi, o ktorym mysle? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się