AMI Opublikowano 25 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2009 Mam pare szybkich pytanek do specow - mam sobie taki wykresik z hamowni: Nie moj, wiec niestety za wielu informacji o samochodzie nie mam, poza tym, ze to Legacy turbo z jakimis tam modyfikacjami. Co moze byc przyczyna takiego dziwnego (przynajmiej jak dla mnie) wykresu momentu obrotowego? Czy moze to byc np. slizgajace sie przy pomiarach sprzeglo - o ile taka koncepcja ma sens w ogole Nawiasem mowiac, czy maksymalny moment obrotowy nie jest rozwijany nieco wysoko? Pozdrawiam [ Dodano: Sob Lip 25, 2009 10:10 pm ] Wlasnie sobie przypomnialem, ze to jest przeciez bi-turbo. Wiec jak mniemam stad taki wykres? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 25 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2009 mega dziwny, jak dla mnie nieszczelność na dolocie ale brak na wykresie afr i boost więc ciężko. Ale wg mnie tak nie powinien tak wyglądać. Po to jest biturbo aby utrzymywać w miarę stały moment. Poszukaj w necie alternatywnych wykresów. Wszystkie które ja znalazłem przypominają normalne turbo pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 25 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2009 Ciekawe jest to, ze wg. operatorow hamowni podobno wszystko jest ok i w ogole super... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 25 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2009 to looknij na biturbo audi i itp. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się