AMI Posted July 25, 2009 Share Posted July 25, 2009 Mam pare szybkich pytanek do specow - mam sobie taki wykresik z hamowni: Nie moj, wiec niestety za wielu informacji o samochodzie nie mam, poza tym, ze to Legacy turbo z jakimis tam modyfikacjami. Co moze byc przyczyna takiego dziwnego (przynajmiej jak dla mnie) wykresu momentu obrotowego? Czy moze to byc np. slizgajace sie przy pomiarach sprzeglo - o ile taka koncepcja ma sens w ogole Nawiasem mowiac, czy maksymalny moment obrotowy nie jest rozwijany nieco wysoko? Pozdrawiam [ Dodano: Sob Lip 25, 2009 10:10 pm ] Wlasnie sobie przypomnialem, ze to jest przeciez bi-turbo. Wiec jak mniemam stad taki wykres? Link to comment Share on other sites More sharing options...
AdaSch Posted July 25, 2009 Share Posted July 25, 2009 mega dziwny, jak dla mnie nieszczelność na dolocie ale brak na wykresie afr i boost więc ciężko. Ale wg mnie tak nie powinien tak wyglądać. Po to jest biturbo aby utrzymywać w miarę stały moment. Poszukaj w necie alternatywnych wykresów. Wszystkie które ja znalazłem przypominają normalne turbo pozdro Link to comment Share on other sites More sharing options...
AMI Posted July 25, 2009 Author Share Posted July 25, 2009 Ciekawe jest to, ze wg. operatorow hamowni podobno wszystko jest ok i w ogole super... Link to comment Share on other sites More sharing options...
AdaSch Posted July 25, 2009 Share Posted July 25, 2009 to looknij na biturbo audi i itp. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now