padre218 Opublikowano 11 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2009 witam nie moglem znaleźć przez szukaj tak wiec gdybym powtorzyl temat to przepraszam mam do wymiane wiskoze w swojim forku s-turbo '99, po dlugiej zrobionej trasie, przy jezdzie do tylu na skreconych mocno kolach czuc szarpanie i teraz pytanie ile wiskoz ma forek, jedna centralna? czy jest jakos inaczej pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
burzum Opublikowano 11 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2009 w centralnym i tylnim dyfrze jest VC. pozdrawiam, Piotr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
padre218 Opublikowano 11 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2009 to teraz ktora trzeba wymienic? na ktora wskazuja objawy? pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 11 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2009 to teraz ktora trzeba wymienic? na ktora wskazuja objawy?pozdrawiam w skrzyni biegów, nie musisz wyciągac skrzyni do tego, jest zamontowana w tylnej częsci obudowy która jest rozkręcana Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
padre218 Opublikowano 13 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2009 czy potocznie zwana wiskoza to sprzegło wiskotyczne i je musze wymienic? bo juz sam sie zamotalem po dlugiej lekturze o napedach i reszcie :/ pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość IRAZU Opublikowano 13 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2009 czy potocznie zwana wiskoza to sprzegło wiskotyczne i je musze wymienic?bo juz sam sie zamotalem po dlugiej lekturze o napedach i reszcie :/ pozdrawiam Tak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pin555 Opublikowano 14 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2009 czy potocznie zwana wiskoza to sprzegło wiskotyczne i je musze wymienic?bo juz sam sie zamotalem po dlugiej lekturze o napedach i reszcie :/ pozdrawiam Tak No, tak precyzyjnie, to musisz wymienic caly centralny dyferencjal, bo jest w jednej obudowie z wiskoza. Taka pieciokilogramowa maczuga z czarna, smierdzaca mazia w srodku ;-) Mozesz tez jezdzic tak, jak jest, ale grozi to wypadnieciem pierscienia zabezpieczajacego i zmieleniem zebow jednej lub dwoch zebatek (niezaleznie od wariantu i tak wypada wymienic obie, a sa w cenie uzywanej wiskozy. U mnie szarpiaca wiskoza pojezdzila rok :-) ) Leszek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
padre218 Opublikowano 17 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2009 panowie jeszcze jedno pytanie skąd wsiąść ten mechanizm roznicowy centralny , prosze podac sklepy na pw najlepiej z linkiem do konkretnie pasujacej juz czesci i czy mechanik obyty z dyferencjalami (dobry spec) poradzil by sobie w mymianie wnetrznosci centralnego dyfra, czy jakies regolacje sa skomplikowane i trzeba udezyc do serwisu? pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość IRAZU Opublikowano 17 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2009 pw Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się