the.wolf Posted June 16, 2009 Share Posted June 16, 2009 Siema, ostatnio zaobserwowalem dziwne zachowanie pompy paliwa. Po przekreceniu zaplonu oczywsicie slychac ze sie wlacza. Jednak sluchac z baku bulgotanie-przelewanie sie benzyny.... W baku mialem jakies 3/4 benzy. Walbro zamontowana w pazdzierniku. Zdarzylo mi sie upalac ponizej polowy benzyny w baku i niestety silnik pare razy przerwal. Moze wymienic sitko na ori, jak mi poradzono i obserowac, czy moze Walbro mowi papa.... zastanawiam sie czy na cyne nie wstawic ori pompy po prostu, w trosce o silnik... Link to comment Share on other sites More sharing options...
jako Posted June 16, 2009 Share Posted June 16, 2009 Siema, ostatnio zaobserwowalem dziwne zachowanie pompy paliwa. Po przekreceniu zaplonu oczywsicie slychac ze sie wlacza. Jednak sluchac z baku bulgotanie-przelewanie sie benzyny.... W baku mialem jakies 3/4 benzy. Walbro zamontowana w pazdzierniku. Zdarzylo mi sie upalac ponizej polowy benzyny w baku i niestety silnik pare razy przerwal. Moze wymienic sitko na ori, jak mi poradzono i obserowac, czy moze Walbro mowi papa.... zastanawiam sie czy na cyne nie wstawic ori pompy po prostu, w trosce o silnik... Załóż sitko ori. Te dołączane w komplecie to jakaś pomyłka. Tylko wsześniej wymyj je w benzynie ekstrakcyjnej i przedmuchaj sprężonym powietrzem dmuchając w króciec, który zakłada się na pompę, kilkukrotnie wymyj i przedmuchaj. Co do bulgotania nie wiem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
siekla Posted June 16, 2009 Share Posted June 16, 2009 Nie chce Cie martwic Piter ale u mnie po podobnych objawach zjarala sie pompa Link to comment Share on other sites More sharing options...
motorajdy Posted June 18, 2009 Share Posted June 18, 2009 a mozecie powiedziec gdzie takie sitko kupic bo ostatnio tez zamontowałem walbro do gtka i załozyłem sitko to co było razem z pompą, może jakies zdjęcie? dzięki Link to comment Share on other sites More sharing options...
GC8 Posted June 18, 2009 Share Posted June 18, 2009 a mozecie powiedziec gdzie takie sitko kupic bo ostatnio tez zamontowałem walbro do gtka i załozyłem sitko to co było razem z pompą, może jakies zdjęcie?dzięki A nie masz swojego starego sitka? Pewnie w ASO maja albo w tym, no jak im tam, 6piston.pl czy jakos tak. ATB Link to comment Share on other sites More sharing options...
adamusmax Posted June 18, 2009 Share Posted June 18, 2009 panowie - jezdze na tym sitku malym z walbro od 2 lat i nic sie nie dzieje - pompa byla w czerwonej teraz jest w bialej moze trzeba je po prostu dobrze zamontowac :roll: Link to comment Share on other sites More sharing options...
emotorsport Posted June 18, 2009 Share Posted June 18, 2009 panowie - jezdze na tym sitku malym z walbro od 2 lat i nic sie nie dzieje - pompa byla w czerwonej teraz jest w bialej moze trzeba je po prostu dobrze zamontowac :roll: .....tyrtyrki, drut, poxipol a potem jeszcze czarnym matem.... :grin: Link to comment Share on other sites More sharing options...
GC8 Posted June 18, 2009 Share Posted June 18, 2009 panowie - jezdze na tym sitku malym z walbro od 2 lat i nic sie nie dzieje - pompa byla w czerwonej teraz jest w bialej moze trzeba je po prostu dobrze zamontowac :roll: Adas, wszystkiego najlepszego! A w temacie, pewnie masz racje. ATB Link to comment Share on other sites More sharing options...
the.wolf Posted June 18, 2009 Author Share Posted June 18, 2009 adamusmax, nie wiem czy montowałeś pompe u siebie, ale tam nie ma czego schrzanic.... wszystko jest bolt-on.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
adamusmax Posted June 18, 2009 Share Posted June 18, 2009 panowie - jezdze na tym sitku malym z walbro od 2 lat i nic sie nie dzieje - pompa byla w czerwonej teraz jest w bialej moze trzeba je po prostu dobrze zamontowac :roll: Adas, wszystkiego najlepszego! A w temacie, pewnie masz racje. ATB dzieki a racje mam na pewno a wolf to po prostu psuja a na serio wolfenstein sprawdz stan swojego zbiornika [ Dodano: Czw Cze 18, 2009 2:29 pm ] adamusmax, nie wiem czy montowałeś pompe u siebie, ale tam nie ma czego schrzanic.... wszystko jest bolt-on.... uwierz mi ze jest co schrzanic - np obsadzenie filterka Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bartezz Posted June 18, 2009 Share Posted June 18, 2009 mam u siebie podobny problem: przy upalaniu moge zapomniec o jezdzie ponizej polowy baku :shock: tez mam walbro , czy to moze byc faktycznie wina tego sitka :?: i jeszcze ostatnio wiesza mi sie paliwomierz (przy upalaniu) pokazuje rezerwe i do tego zaswieca sie check engine (na komp. pokazuje bledna wartosc paliowmierza) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Norbi GT Posted June 22, 2009 Share Posted June 22, 2009 uwierz mi ze jest co schrzanic - np obsadzenie filterka ostatnio miałem problemy z pompą... zabrałem się za ten temat i podobno fabryki się nie poprawia, ale zawsze można coś ulepszyć oczywiście do swoich potrzeb... teraz nie martwię się czy mam 1/2 baku paliwa czy nie... poprawnie zamontowana część samochodu jaką jest pompa paliwa... daje dużą satysfakcję, naturalnie liczę się z tym że za jakiś czas będzie trzeba znowu ją wymienić... ale teraz nowa pompa + prawidłowe podejście do tematu (montaż) daje mi na jakiś czas spokój POZDRO! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now