plejadek Opublikowano 23 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2013 Marcin LU, gratulacje !!!!!!!! Prezentuje się rewelka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej8 Opublikowano 23 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2013 (edytowane) Wiem,że nie ten temat,ale może ktoś z obeznanych krajanów pomoże... numer mojego dżirboksa to TY752VN4AA.Przekopałem trochę w sieci i ni cholery nie mogę znaleść tej skrzyni i jej specyfikacji.Dysponuje ktoś taką wiedzą ? aa i klasycznie pozdro dla Piacha widzianego kilka razy w piaskownicy Może tutaj coś znajdziesz http://www.gearhack....nsmission Chart Edytowane 23 Czerwca 2013 przez Andrzej8 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drift_king Opublikowano 24 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2013 Wiem,że nie ten temat,ale może ktoś z obeznanych krajanów pomoże... numer mojego dżirboksa to TY752VN4AA.Przekopałem trochę w sieci i ni cholery nie mogę znaleść tej skrzyni i jej specyfikacji.Dysponuje ktoś taką wiedzą ? aa i klasycznie pozdro dla Piacha widzianego kilka razy w piaskownicy Może tutaj coś znajdziesz http://www.gearhack....nsmission Chart eee,aż takim leniem nie jestem Zanim napisałem o tym sprawdziłem wszystkie te rozpiski i okazuje się,że popularnego,europejskiego my96 tam nie ma.Tzn jest,ale oznaczenie skrzyni ma różniące się jedną literką TY752VN4AA mam a w katalogu jest TY752VN4BA. Więc albo jest babol w katalogach,albo mam dziwną wersję Gieteka.Całe szczęście...już niedługo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
naLeśnik Opublikowano 24 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2013 etam, nie masz dziwnej wersji tylko jak widac nikomu nie chciało się spisywać wszystkich modeli, o mojej skrzyni też nic nie ma - ja mam 5AA Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
STILU Opublikowano 24 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2013 Więc albo jest babol w katalogach,albo mam dziwną wersję Gieteka.Całe szczęście...już niedługo Łooooo no to pochwal się planami, a może już jest coś o czym nie wiemy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drift_king Opublikowano 24 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2013 Mozliwe nalesnik,ale zeby nigdzie w sieci nie bylo o niej nic? Interesuja mnie przelozenia inie moge sie dokopac.Arti jak dobrze pojdzie skroci mi sie troche skrzynia... A moze i konikow pare przybedzie jak ogarne to napisze... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
joanna7f Opublikowano 24 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2013 Pozdrowienia dla granarowego buga WRX ze swinka co smignal kilkanascie min temu ze staszica w radziwillowska. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzioba Opublikowano 24 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2013 @@Marcin LU, gratki . ładna swołocz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
joanna7f Opublikowano 25 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2013 Pozdrowienia dla Boku, który śmignął dzisiaj o 7.50 Kraśnicką Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siekla Opublikowano 25 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2013 drift king- Twoja skrzynia występowała - więc oznaczenie jest jak najbardziej poprawne - ale był to bardzo krótki okres - dwie ostatnie litery - to kod do części do tej skrzyni. Jeżeli dobrze pamiętam z jakiegoś japońskiego forum - to jest to to samo co BA - tylko ostatnie przełożenie ma 4.44 zamiast 4.11. Skrzynie, które zostały zainstalowane na Subaru Impreza G10 dla EU. Daty: Listopad 1992 - lipiec 2000 Sedan: GC1, GC2, GC4, GC6, GC8 Uniwersalny: GF1, GF2, GF3, GF4, GF5, GF6, GF8, GFA Coupe: GC1, GC4 32000AC700 TM702KU3AA 32000AC710 TM702KU3BA 32000AC760 TY752XW3AA 32000AC850 TY752VW3AA 32000AC870 TM702KZ3AA 32000AC880 TY752XZ3AA 32000AC930 TY752VZ3AA 32000AC910 32000AC940 TY752VL3AA 32000AD110 TY752VN3AA 32000AD130 TM702KY3DA 32000AD140 TM702KY3EA 32000AD150 TY752VY3BA 32000AD160 TY752XY3BA 32000AD120 TY752VN3BA 32000AD110 TY752VN3AA 32000AD150 TY752VY3BA 32000AD160 TY752XY3BA 32000AD300 TM752RY3AA 32000AD310 TM752RZ3AA 32000AD440 TM752RY4AA 32000AD450 TM752RZ4AA 32000AD460 TY752VY4AA 32000AD470 TY752XY4AA 32000AD480 TY752VN4AA 32000AD630 TY752VRBAA 32000AD650 TY752XRBAA 32000AD490 TY752VN4BA 32000AE140 TY752XRBAB 32000AE150 TY752VN5AA 32000AE200 TM752RRCAA 32000AE210 TY752VRCAA 32000AE240 TY752XRCAA 32000AE160 TY752VN5BA 32000AE210 TY752VRCAA 32000AE240 TY752XRCAA 32000AE310 TY752XRCAB 32000AE360 TY752VRCAB 32000AE400 TY752XY6AA 32000AE420 TY752XRDAA 32000AE630 TY752VN6AB 32000AE410 TY752XR6AB 32000AE470 TY752VN6AA 32000AE730 TM754RU1AA 32000AE740 TY754VU1AA 32000AE800 TM754RY1AA 32000AE810 TM754RR1AA 32000AE820 TY754VR1AA 32000AE840 TY754XY1AA 32000AE850 TY754XR1AA 32000AE880 TY754VN1AB 32000AE500 TY754VBAAA 32000AE830 TY754VR1AB 32000AE860 TY754XR1AB 32000AE870 TY754VN1AA Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drift_king Opublikowano 25 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2013 Siekla dzięki wielkie za zaangażowanie i pomoc.Widzisz ja się tak głęboko nie dokopałem.Nie zgodzę się natomiast z informacją o przełożeniu.Nie jest możliwym,żeby moja autostradowo długa skrzynia była 4,44 baa rozważam czy ona czasem nie jest 3,9 chociaz dla tej BA oznaczenie jest 4.11 Chciałem porównać jej wszystkie przełożenia ze skrzynią TY752VB3FA ponieważ mam takową do kupienia(wraz z dyfrem oczywiście).Jeździłem autem w którym siedzi-różnica przełożeń jest dość spora i skoro final w obu jest taki sam 4.11 to ciekawe,czy ta różnica prędkości wynika tylko z różnicy pomiędzy poszczególnymi biegami. Byłbyś tak uprzejmy i zerknął gdzieś po tych jp forach w celu weryfikacji tych informacji ?Stawiam wieeelkie bro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hattorihonza Opublikowano 25 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2013 skoro final w obu jest taki sam 4.11 to ciekawe,czy ta różnica prędkości wynika tylko z różnicy pomiędzy poszczególnymi biegami hmmmmm hmmmmm... (będzie wymądrzanie) Wartość którą podajecie to 4.111 jest to wartość przełożenia głównego. Jeżeli pomimo takiego samego przełożenia głównego masz różne prędkości pojazdu na tym samym biegu i przy tej samej prędkości obrotowej silnika, to musi to wynikać z różnych przełożeń poszczególnych biegów. Wynika to ze wzoru: V= (pi*ns*rd)/(30*ig*ib) gdzie: ig - przełożenie przekładni głównej ib - przełożenie na wybranym biegu rd - promień dynamiczny koła ns - obroty silnika skoro final w obu jest taki sam 4.11 to ciekawe,czy ta różnica prędkości wynika tylko z różnicy pomiędzy poszczególnymi biegami ewentualnie z różnicy promienia dynamicznego kół Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziarus007 Opublikowano 25 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2013 (edytowane) Wynika to ze wzoru: V= (pi*ns*rd)/(30*ig*ib) gdzie: ig - przełożenie przekładni głównej ib - przełożenie na wybranym biegu rd - promień dynamiczny koła ns - obroty silnika ale się zrobiło naukowo a może któryś prędkościomierz przekłamuje bo niektóre nawet 15% zawyżają Edytowane 25 Czerwca 2013 przez ziarus007 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
naLeśnik Opublikowano 25 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2013 Ja mam inaczej w swojej wannie, jak jadę za Artim to jadę jakby wolniej bo mnie odjeżdża a jak jadę za oplem astrą to jadę bardzo szybko bo ją doganiam. To musi sprawka tego promienia dynamikrznego czy jak tam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piacho Opublikowano 25 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2013 Ja mam inaczej w swojej wannie, jak jadę za Artim to jadę jakby wolniej bo mnie odjeżdża a jak jadę za oplem astrą to jadę bardzo szybko bo ją doganiam. To musi sprawka tego promienia dynamikrznego czy jak tam A może promila dynamikrznego ??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
naLeśnik Opublikowano 25 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2013 A może promila dynamikrznego ??? o właśnie, to może być to. Przy bardziej dynamikrznym promilu ruchy bardziej płynne i jazda lepsza. Apropo jazdy, sękju sękju piachu, testowałem dzisiaj intensywnie Carbony Lorejny i rzeczywiście zębami w kierownicę No dobra, koniec przerywnika, idę dalej pić piwo z browaru na Felinie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drift_king Opublikowano 25 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2013 Hattorihonza to się Pan wymądrzył A nie wiem czy wiedziałes,że jeszcze w tym układzie jest dyfer środkowy i nie w każdej skrzyni ma przełożenie 1:1 Tu poczytaj -> http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/58433-skrzynia-39-11/ Możliwe,że jest właśnie tak.Kurka,że akurat tę skrzynię musieli pominąć w opisach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hattorihonza Opublikowano 26 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2013 A nie wiem czy wiedziałes,że jeszcze w tym układzie jest dyfer środkowy na tym forum nikt tego nie wie jak ze środkiem masy A tak na poważnie. Dyfry 1:1 to raczej mega rzadkość o ile wogule występują. 1:1 masz czasem przełożenia IV biegu jak V jest nadbiegiem albo po prostu V bieg może mieć 1:1 (ale akurat nie w subaru) Za przełożenie główne uważa się to przez co musisz mnożyć przełożenia poszczególnych biegów, aby uzyskać rzeczywiste przełożenie. Nie wiem czy w subaru występują dyfry przednie i tylne z różnymi przełożeniami, ale mnożąc przełożenie takiego dyfra przez przełożenie centralnego wyjdzie Ci przełożenie główne. Jak robiłem obliczenia trakcyjne to pomijałem to bo przełożenie główne to główne i używając danych 4.111 wszystko wyszlo idealnie. Hattorihonza to się Pan wymądrzył Tu poczytaj -> http://www.forum.sub...skrzynia-39-11/ Nie czytaj takich głupot Jak chcesz to pożyczę Ci bardziej wiarygodne źródła wiedzy, tyle że w formie papierowej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drift_king Opublikowano 26 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2013 Dalej nie zrozumiałeś,przeczytaj ten temat,który Ci wskazałem.Z niego wynika,że są skrzynie,w których przedni dyfer ma inne przełożenie,tylny inne,a równoważy je dyfer na środku z przełożeniem 1:1,1 Anyway... daj wiarygodne źródło,gdzie będą przełożenia konkretnie mojej skrzyni Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
naLeśnik Opublikowano 26 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2013 no to panowie sobie porozmawiali naukowo. To tak dla rozluźnienia może ktoś wie co jest najważniejsze w czołgu, i taka mała podpowiedź Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
joanna7f Opublikowano 26 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2013 (edytowane) Podobno tylko Piachu zna odpowiedz na to rzyciowe pytanie... Edit bo podobnież nie wszyscy znają znaczenie... słowa rzyć http://sjp.pl/rzy%E6 i taki fajny żarcik diabli wzięli... Edytowane 26 Czerwca 2013 przez joanna7f Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzioba Opublikowano 26 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2013 @@naLeśnik, jak to co? Pies Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Agata Opublikowano 26 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2013 cześć dzieje się coś w tym tygodniu w Lublinie? może przypadkiem organizujecie jakiegoś spota? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hattorihonza Opublikowano 26 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2013 (edytowane) ktoś wie co jest najważniejsze w czołgu a) miec biale felgi? b ) takie same przelozenia na lewej i prawej gasienicy? c) telefon do pwena? Edytowane 26 Czerwca 2013 przez Hattorihonza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
STILU Opublikowano 26 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2013 Oj widzę że nikt nie uważał na ostatnim spocie...... , Ja tam wiem, "....wiem ale nie powiem...." Dalej nie zrozumiałeś,przeczytaj ten temat,który Ci wskazałem.Z niego wynika,że są skrzynie,w których przedni dyfer ma inne przełożenie,tylny inne,a równoważy je dyfer na środku z przełożeniem 1:1,1 Anyway... daj wiarygodne źródło,gdzie będą przełożenia konkretnie mojej skrzyni DK za bardzo praktycznie to napisałeś, musisz HH jakiś wzór wstawić albo definicje książkową bo jak widzisz jest tak: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się