Skocz do zawartości

Lublin spoty...


pmlody

Rekomendowane odpowiedzi

Wiem,że nie ten temat,ale może ktoś z obeznanych krajanów pomoże... numer mojego dżirboksa to TY752VN4AA.Przekopałem trochę w sieci i ni cholery nie mogę znaleść tej skrzyni i jej specyfikacji.Dysponuje ktoś taką wiedzą ?

 

aa i klasycznie pozdro dla Piacha widzianego kilka razy w piaskownicy ;)

Może tutaj coś znajdziesz ;)

http://www.gearhack....nsmission Chart

Edytowane przez Andrzej8
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiem,że nie ten temat,ale może ktoś z obeznanych krajanów pomoże... numer mojego dżirboksa to TY752VN4AA.Przekopałem trochę w sieci i ni cholery nie mogę znaleść tej skrzyni i jej specyfikacji.Dysponuje ktoś taką wiedzą ?

 

aa i klasycznie pozdro dla Piacha widzianego kilka razy w piaskownicy ;)

Może tutaj coś znajdziesz ;)

http://www.gearhack....nsmission Chart

 

eee,aż takim leniem nie jestem :P

Zanim napisałem o tym sprawdziłem wszystkie te rozpiski i okazuje się,że popularnego,europejskiego my96 tam nie ma.Tzn jest,ale oznaczenie skrzyni ma różniące się jedną literką TY752VN4AA mam a w katalogu jest TY752VN4BA.

 

 

Więc albo jest babol w katalogach,albo mam dziwną wersję Gieteka.Całe szczęście...już niedługo :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

drift king- Twoja skrzynia występowała - więc oznaczenie jest jak najbardziej poprawne - ale był to bardzo krótki okres - dwie ostatnie litery - to kod do części do tej skrzyni. Jeżeli dobrze pamiętam z jakiegoś japońskiego forum - to jest to to samo co BA - tylko ostatnie przełożenie ma 4.44 zamiast 4.11.

 

Skrzynie, które zostały zainstalowane na Subaru Impreza G10 dla EU.

 

Daty: Listopad 1992 - lipiec 2000

Sedan: GC1, GC2, GC4, GC6, GC8

Uniwersalny: GF1, GF2, GF3, GF4, GF5, GF6, GF8, GFA

Coupe: GC1, GC4 32000AC700 TM702KU3AA 32000AC710 TM702KU3BA 32000AC760 TY752XW3AA 32000AC850 TY752VW3AA 32000AC870 TM702KZ3AA 32000AC880 TY752XZ3AA 32000AC930 TY752VZ3AA 32000AC910 32000AC940 TY752VL3AA 32000AD110 TY752VN3AA 32000AD130 TM702KY3DA 32000AD140 TM702KY3EA 32000AD150 TY752VY3BA 32000AD160 TY752XY3BA 32000AD120 TY752VN3BA 32000AD110 TY752VN3AA 32000AD150 TY752VY3BA 32000AD160 TY752XY3BA 32000AD300 TM752RY3AA 32000AD310 TM752RZ3AA 32000AD440 TM752RY4AA 32000AD450 TM752RZ4AA 32000AD460 TY752VY4AA 32000AD470 TY752XY4AA 32000AD480 TY752VN4AA 32000AD630 TY752VRBAA 32000AD650 TY752XRBAA 32000AD490 TY752VN4BA 32000AE140 TY752XRBAB 32000AE150 TY752VN5AA 32000AE200 TM752RRCAA 32000AE210 TY752VRCAA 32000AE240 TY752XRCAA 32000AE160 TY752VN5BA 32000AE210 TY752VRCAA 32000AE240 TY752XRCAA 32000AE310 TY752XRCAB 32000AE360 TY752VRCAB 32000AE400 TY752XY6AA 32000AE420 TY752XRDAA 32000AE630 TY752VN6AB 32000AE410 TY752XR6AB 32000AE470 TY752VN6AA 32000AE730 TM754RU1AA 32000AE740 TY754VU1AA 32000AE800 TM754RY1AA 32000AE810 TM754RR1AA 32000AE820 TY754VR1AA 32000AE840 TY754XY1AA 32000AE850 TY754XR1AA 32000AE880 TY754VN1AB 32000AE500 TY754VBAAA 32000AE830 TY754VR1AB 32000AE860 TY754XR1AB 32000AE870 TY754VN1AA

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siekla dzięki wielkie za zaangażowanie i pomoc.Widzisz ja się tak głęboko nie dokopałem.Nie zgodzę się natomiast z informacją o przełożeniu.Nie jest możliwym,żeby moja autostradowo długa skrzynia była 4,44 baa rozważam czy ona czasem nie jest 3,9 chociaz dla tej BA oznaczenie jest 4.11

 

Chciałem porównać jej wszystkie przełożenia ze skrzynią TY752VB3FA ponieważ mam takową do kupienia(wraz z dyfrem oczywiście).Jeździłem autem w którym siedzi-różnica przełożeń jest dość spora i skoro final w obu jest taki sam 4.11 to ciekawe,czy ta różnica prędkości wynika tylko z różnicy pomiędzy poszczególnymi biegami.

 

Byłbyś tak uprzejmy i zerknął gdzieś po tych jp forach w celu weryfikacji tych informacji ?Stawiam wieeelkie bro :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

skoro final w obu jest taki sam 4.11 to ciekawe,czy ta różnica prędkości wynika tylko z różnicy pomiędzy poszczególnymi biegami

hmmmmm hmmmmm... (będzie wymądrzanie) :scenic:

Wartość którą podajecie to 4.111 jest to wartość przełożenia głównego.

Jeżeli pomimo takiego samego przełożenia głównego masz różne prędkości pojazdu na tym samym biegu i przy tej samej prędkości obrotowej silnika, to musi to wynikać z różnych przełożeń poszczególnych biegów.

Wynika to ze wzoru:

V= (pi*ns*rd)/(30*ig*ib)

gdzie:

ig - przełożenie przekładni głównej

ib - przełożenie na wybranym biegu

rd - promień dynamiczny koła

ns - obroty silnika

:pstryk::scenic::ok::OO:

 

skoro final w obu jest taki sam 4.11 to ciekawe,czy ta różnica prędkości wynika tylko z różnicy pomiędzy poszczególnymi biegami

ewentualnie z różnicy promienia dynamicznego kół :yahoo::D:yahoo:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wynika to ze wzoru: V= (pi*ns*rd)/(30*ig*ib) gdzie: ig - przełożenie przekładni głównej ib - przełożenie na wybranym biegu rd - promień dynamiczny koła ns - obroty silnika

ale się zrobiło naukowo :biglol: a może któryś prędkościomierz przekłamuje :) bo niektóre nawet 15% zawyżają

Edytowane przez ziarus007
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam inaczej w swojej wannie, jak jadę za Artim to jadę jakby wolniej bo mnie odjeżdża a jak jadę za oplem astrą to jadę bardzo szybko bo ją doganiam. To musi sprawka tego promienia dynamikrznego czy jak tam :P

A może promila dynamikrznego ???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A może promila dynamikrznego ???

o właśnie, to może być to. Przy bardziej dynamikrznym promilu ruchy bardziej płynne i jazda lepsza. Apropo jazdy, sękju sękju piachu, testowałem dzisiaj intensywnie Carbony Lorejny i rzeczywiście zębami w kierownicę :lol:

No dobra, koniec przerywnika, idę dalej pić piwo z browaru na Felinie :krecka_dostal:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hattorihonza to się Pan wymądrzył :D

A nie wiem czy wiedziałes,że jeszcze w tym układzie jest dyfer środkowy i nie w każdej skrzyni ma przełożenie 1:1

Tu poczytaj -> http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/58433-skrzynia-39-11/

Możliwe,że jest właśnie tak.Kurka,że akurat tę skrzynię musieli pominąć w opisach :rolleyes:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A nie wiem czy wiedziałes,że jeszcze w tym układzie jest dyfer środkowy

na tym forum nikt tego nie wie :D jak ze środkiem masy :biglol:

A tak na poważnie. Dyfry 1:1 to raczej mega rzadkość o ile wogule występują. 1:1 masz czasem przełożenia IV biegu jak V jest nadbiegiem albo po prostu V bieg może mieć 1:1 (ale akurat nie w subaru)

Za przełożenie główne uważa się to przez co musisz mnożyć przełożenia poszczególnych biegów, aby uzyskać rzeczywiste przełożenie.

Nie wiem czy w subaru występują dyfry przednie i tylne z różnymi przełożeniami, ale mnożąc przełożenie takiego dyfra przez przełożenie centralnego wyjdzie Ci przełożenie główne. Jak robiłem obliczenia trakcyjne to pomijałem to bo przełożenie główne to główne i używając danych 4.111 wszystko wyszlo idealnie. ;)

 

Hattorihonza to się Pan wymądrzył :D

Tu poczytaj -> http://www.forum.sub...skrzynia-39-11/

Nie czytaj takich głupot :)

Jak chcesz to pożyczę Ci bardziej wiarygodne źródła wiedzy, tyle że w formie papierowej ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dalej nie zrozumiałeś,przeczytaj ten temat,który Ci wskazałem.Z niego wynika,że są skrzynie,w których przedni dyfer ma inne przełożenie,tylny inne,a równoważy je dyfer na środku z przełożeniem 1:1,1

Anyway... daj wiarygodne źródło,gdzie będą przełożenia konkretnie mojej skrzyni :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oj widzę że nikt nie uważał na ostatnim spocie...... :P, Ja tam wiem, "....wiem ale nie powiem...."

 

Dalej nie zrozumiałeś,przeczytaj ten temat,który Ci wskazałem.Z niego wynika,że są skrzynie,w których przedni dyfer ma inne przełożenie,tylny inne,a równoważy je dyfer na środku z przełożeniem 1:1,1

Anyway... daj wiarygodne źródło,gdzie będą przełożenia konkretnie mojej skrzyni :P

DK za bardzo praktycznie to napisałeś, musisz HH jakiś wzór wstawić albo definicje książkową bo jak widzisz jest tak:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...