wil3 Opublikowano 25 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2009 Witam! Jako, że wreszcie rusza salon i serwis w Kielcach, mam pytanie jak wyglądają kompetencje "nowych" w branży? Subaru to dość specyficzna marka i szczerze mówiąc wybierając się na wgranie nowego oprogramowania np. skrzyni biegów mam wątpliwości, czy wybrać nowy serwis w Kielcach, czy doświadczony np. w Krakowie. Czy ekipa jest szkolona w zakresie niuansów związanych z naszymi samochodami, czy po prostu stają się autoryzowani i hulaj dusza? Z góry przepraszam za może banalne pytanie, ale jak wszyscy chcę dla autka jak najlepiej :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
morti Opublikowano 25 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2009 Osobiście trochę na początku od razu się zraziłem, ogłaszają się w necie że jest serwis, są części, dzwonie o rozrząd, a tu lipa, pan informuje że dopiero za 2 miesiące najwcześniej. Były serwis fiata obecnie seat. Bywałem na usuwanie jakiś usterek w ibizie, i powiem szczerze że chłopaki uczyli się dopiero na moim aucie obsługo kompa serwisowego VASA, co do subarki to chyba wolałbym wycieczkę do kraka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ojciec Założyciel ex-Dyrekcja Opublikowano 3 Czerwca 2009 Ojciec Założyciel Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2009 Wszystkie nowe serwisy uczestniczą naturalnie w programach szkoleniowych. Niemniej trudno jest oczekiwać, aby od razu posiadały tak duże doświadczenie, jak te pracujące z Subaru już od wielu lat. Niemniej pomoc ze strony SIP naturalnie jest. Pozdrowienia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
esilon Opublikowano 9 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2009 Jak na razie pierwszy kontakt polegający na zadaniu pytania o cenę części zakończył sie całkiem dobrze, Miły Pan oddzwonił zgodnie z obietnicą i podał precyzyjnie koszt części oraz montażu a jutro jade na zrobienie geometrii czyli zobaczymy, zobaczymy pierwsze koty za płoty :grin: p.s. na jakiś komputer podobno jeszcze czekaja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tiger Opublikowano 9 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2009 To niestety nie jest tak, jeśli SIP dopuszcza żeby ASO Subaru miało maszyny niedostosowane do aut z napędem 4*4 (o czym pisałem w Pytaniach do Działu Technicznego, a nikt z SIP nie zadał sobie nawet trudu, żeby odpisać) to znaczy, że problem jest dużo poważniejszy, niż tylko "krótki staż w sieci". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ŁukaszG. Opublikowano 9 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2009 To niestety nie jest tak, jeśli SIP dopuszcza żeby ASO Subaru miało maszyny niedostosowane do aut z napędem 4*4 (o czym pisałem w Pytaniach do Działu Technicznego, a nikt z SIP nie zadał sobie nawet trudu, żeby odpisać) to znaczy, że problem jest dużo poważniejszy, niż tylko "krótki staż w sieci". dajmy szansę "nowym", na pewno chwilkę zajmie zbieranie doświadczenia ale na pewno przy pomocy SIP chłopaki wszystko będą ogarniać :smile: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 10 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2009 a nikt z SIP nie zadał sobie nawet trudu, żeby odpisać) A ja pytalem Pana jaki cel i kto zlecil te badanie na linii diagnostycznej/maszynach panskiego auta :?: ......i tez Pan nie odpowiedzial :?: :wink: .... AK ps.nie spotkalem sie z obowiazkiem posiadania tego typu urzadzen , rowniez w innych bardzo wymagajacych firmach....awd czy fwd Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tiger Opublikowano 13 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2009 I znowu odpowiada diler, a nie dyrekcja. Proszę mi wyjaśnić czy jest różnica dla wyników testów na ścieżce diagonstycznej, w zależności od tego, kto zleca to badanie. Cel jest chyba jasny, sprawdzenie zawieszenia i hamulców. Oprócz tego OT dokładnie pod Pana ASO Subaru wczoraj około 23 widziałem jak biegła sobie kuna, ciekawy jestem czy gryzą przewody w autach w okolicy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michal K Opublikowano 13 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2009 Znam te kune, u kolegi pogryzła kable zapłonowe w BMW na Bemowie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 13 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2009 Proszę mi wyjaśnić czy jest różnica dla wyników testów na ścieżce diagonstycznej, w zależności od tego, kto zleca to badanie. Pytam bo spotkalem sie z celowym ( platnym ) kierowaniem aut na sciezke diagnostyczna...ale skoro Pan sam chciał wjechac na sciezke dla fwd autem awd to ok. AK ps. ta kuna to kolezanka moich kotów Od lat mieszka gdzies w tym niedokonczonym domu obok motelu. Fajna do ogladania zimą , jak siedzi razem z kotami i cos tam kombinują..... Ale kun w miescie sporo :!: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tiger Opublikowano 14 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2009 ale skoro Pan sam chciał wjechac na sciezke dla fwd autem awd to ok. AK Nigdzie nie napisałem, że sam chciałem wjechać na ścieżkę dla fwd autem awd, po prostu po przeglądzie dostałem wydruk z maszyny, z którego wynikało że zarówno hamulce jak i zawieszenie są do niczego, więc zacząłem dociekać o co chodzi. Ścieżki ani nie zlecałem, ani za nią nie płaciłem osobno, myślałem że w ramach opłaty za przegląd. Jednak to wszystko moim zdaniem nie powinno mieć miejsca, w wyposażenie ASO Subaru w maszyny do fwd jest chyba nieporozumieniem. ps. ta kuna to kolezanka moich kotów Od lat mieszka gdzies w tym niedokonczonym domu obok motelu. Fajna do ogladania zimą , jak siedzi razem z kotami i cos tam kombinują..... Ale kun w miescie sporo :!: W niektórych rejonach Niemiec kuny niemal masowo gryzą przewody w autach, jest to problem do tego stopnia duży, że można tam kupić specjalne elektroniczne urządzenia, które odstraszają te zwierzęta, więc zacząłem się martwić czy jak zostawia się auto na licznych niedaleko parkingach dla osób wylatujących z Okęcia, to nie trzeba takich urządzeń instalować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 14 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2009 Ścieżki ani nie zlecałem, ani za nią nie płaciłem osobno, myślałem że w ramach opłaty za przegląd. to wlaśnie mnie interesowalo. AK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tiger Opublikowano 21 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2009 Szanowny Pan Diler zaspokoił swoją ciekawość, ale NIKT z Dyrekcji dalej nawet nie raczył zareagować. Ponadto, proszę o info czy skoro instrukcja obsługi zabrania holowania pojazdu na dwóch kołach, to czy ta ścieżka diagnostyczna dla aut fwd mogła zaszkodzić mojemu Forkowi? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 21 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2009 Szanowny Pan Diler zaspokoił swoją ciekawość, ale NIKT z Dyrekcji dalej nawet nie raczył zareagować. Ponadto, proszę o info czy skoro instrukcja obsługi zabrania holowania pojazdu na dwóch kołach, to czy ta ścieżka diagnostyczna dla aut fwd mogła zaszkodzić mojemu Forkowi? Zdecydowanie nie zaszkodziła myslałem , ze finansowo wplynela jakos...... AK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ojciec Założyciel ex-Dyrekcja Opublikowano 27 Lipca 2009 Ojciec Założyciel Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2009 To niestety nie jest tak, jeśli SIP dopuszcza żeby ASO Subaru miało maszyny niedostosowane do aut z napędem 4*4 (o czym pisałem w Pytaniach do Działu Technicznego, a nikt z SIP nie zadał sobie nawet trudu, żeby odpisać) to znaczy, że problem jest dużo poważniejszy, niż tylko "krótki staż w sieci". Zgodnie z obowiązującym prawem wyposażenie techniczne autoryzowanych stacji serwisowych musi odpowiadać wymaganiom producenta. Tak więc to nie "SIP dopuszcza", lecz FHI . Łączę pozdrowienia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ares Opublikowano 18 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2009 w poprzednim aucie Seat Leon mialem uszkodzony zamek maski, pojechalem do ASO Solo w Kielcach zamowilem nowy i chcialem go takze u nich zamontowac, czekalem 3h ogladajac telewizje w poczekalni w tym czasie panowie 'serwisanci' przykrecili go na chybil trafil i przez 3 godziny !! tlukli sie maska o zamek, po czym zwiazali mi maske na tryktyki i dali mi wizytowke do ich blacharza w sobote o 14 !! oczywiscie dopiero w poniedzialek byl warsztat czynny wiec auto dzieki temu ASO mialem unieruchomione na weekend, po tym jak zjawilem sie u blacharza okazalo sie, ze ASO uszkodzilo zamek tlukac sie bezmyslnie maska nie regulujac go !! zostalem z wgnieceniem na masce i z zamkiem nadajacym sie tylko na smietnik... 2 dni temu pytalem o cene rozrzadu do WRX MY04 Pan zajmujacy sie sprzedaza czesci zapytal, krotko diesel czy benzyna ? mysle, ze nic wiecej nie trzeba dodawac, ryzykujesz zostawiajac tam samochod Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 18 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2009 2 dni temu pytalem o cene rozrzadu do WRX MY04 Pan zajmujacy sie sprzedaza czesci zapytal, krotko diesel czy benzyna ? numer roku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się