kubanow Opublikowano 10 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2009 Witam wczoraj robiłem trasę (około 120 km) i było wszystko OK dziś rano jak wracałem auto zaczęło się dziwnie zachowywać przy przyśpieszaniu tak pomiędzy 2 a 3 tyś obrotów auto bardzo odczuwalnie szarpie, dzieje się tak na każdym biegu powyżej 3 tyś obr auto już jedzie w miarę OK, do tego wydaje mi się że w zakresie obrotów gdzie auto szarpie silnik głośniej pracuje niż po przekroczeniu obr od których już jedzie płynnie trasa pokonywana i w jedną i w drugą stronę na tym samym paliwie (auto tankowane tylko i wyłącznie na Statoil) zresztą po drodze powrotnej zatankowałem żeby sprawdzić czy to paliwo i nie pomogło, także złe paliwo raczej odrzucam auto to Forek 2.0 z 2007 czy spotkał się ktoś z czymś takim , co się może dziać z autem i czy mogę spokojnie jeździć z tym od jakiegoś czasu lubi mi się zaświecić kontrolka od poduszek powietrznych, oraz przestało działać sterowanie radiem z kierownicy ale to raczej odrzucam (jeszcze nie zdążyłem tego zgłosić w serwisie) auto jest na gwarancji więc sprawdzę to w serwisie, ale póki co chce poznać wasze sugestie co może być nie tak pozdrawiam Kuba Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lisek Opublikowano 10 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2009 Ja mam takie objawy jak dluzej jezdze na PB98 ,na 3cim baku zaczyna tak wlasnie przerywac,jak sie wroci do PB 95 problem znika. Tez tankuje na Statoil Supreme 95 ,wg mnie lepsza od Eurosuper ,PB98 tez super ale spala sie o wiele szybciej. Czasemu uzywam czarnego preparatu STP do oczyszcania wtryskow ,po nim silnik jako zywiej chodzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GREGG Opublikowano 10 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2009 ja to miałem kilka razy, na tym samym paliwie wiec chyba nie w tym problem. z innych watkow wychodzi ze to raczej wady sterownika (programu). akurat udalo mi sie za kazdym razem szarpanie "przełamać" dając przez parenascie km ostrzej w palnik i odpukac od dluzszego czasu mam spokoj :wink: takze chyba spokojnie mozesz tak sprobowac jak dalej beda problemy to aso... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lisek Opublikowano 10 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2009 Ja mialem wgrywane to nowe oprogramowanie sterowania wtryskiem i co ciekawe problem wystepuje tylko po zmianie.Ogolnie wszystko jest dobrze ale jak juz pisalem za dluga jazda na PB98 i szarpanie sie pojawia przy ok 40km/h przerwa i nagle wystrzal i potem ciagnie normalnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubanow Opublikowano 10 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2009 ja też miałem wgrywany ten soft przy przeglądzie na 15 kkm teraz mam 26 kkm i takie objawy pojawiły mi się pierwszy raz szarpanie które eliminowało wgranie softu było dużo łagodniejsze, teraz szarpie dość mocno auto cały czas jeździ na eurosuper ze statoilu (oprócz tankowań jak byłem za granicą ale to dość dawno temu było, jeszcze przed pierwszym przeglądem) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lisek Opublikowano 10 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2009 Mi to wgrywali ok 20-30 tys km ,dzis mam 123 tys km i "problem" nadal wystepuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GREGG Opublikowano 10 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2009 dlatego nawet nie mowilem nic na przegladzie i nie chcialem nowego softu wgrywac, skoro "przepalenie" mi pomogło - moze to opatentuje? :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zyg Opublikowano 9 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2010 ja też miałem wgrywany ten soft przy przeglądzie na 15 kkm teraz mam 26 kkm i takie objawy pojawiły mi się pierwszy razszarpanie które eliminowało wgranie softu było dużo łagodniejsze, teraz szarpie dość mocno auto cały czas jeździ na eurosuper ze statoilu (oprócz tankowań jak byłem za granicą ale to dość dawno temu było, jeszcze przed pierwszym przeglądem) Szarpanie się skończyło? U mnie pomogła zmiana przewodów w/n z SENTECH na NGK. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się