Skocz do zawartości

REZERWA


Tomany22

Rekomendowane odpowiedzi

hmmm bo mi zgasl silnik i nie moglem go odpalic a po przebierzece na stacje beznynowa i zalaniu 5ciu litrow bez problemu odpalil??

 

 

No to nieźle... Może jakaś górka była... Nie wierzę, że tak na prostej zgasł. Jeżdżę Foresterem już 1,5 roku, nigdy nie tankuję dopóki rezerwa mi się nie zaświeci. Rekord chyba, że weszło 55,5 litra... czyli 4,5 było w baku i nigdy mi się nie zająknął podczas jazdy. A tak na marginesie, głupi wątek i nie brać ze mnie przykładu :-) Można zjarać pompę paliwa:-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

siekla, wygląda na to że zaciągnęła powietrze albo jakiś syf i się zjarała. A teraz działa? Wydaje jakieś dziwne dźwięki czy stoi zupełnie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Co może oznaczać jak podczas jazdy w korku zapaliła mi się rezerwa ? Normalnie zapala się jak wskazówka jest już na ostatniej kresce (tej na zero) a teraz zapaliła się na tej przedostatniej (wiec jeszcze masa paliwa jest) na jakieś pół minuty i zgasła. O co chodzi ?

To symbolizuje jakiś blad czy coś ?

 

Dodam ze akurat poprawiałem zapięcie sandała na lewej nodze schylając się więc moze gdzies coś trąciłem jakiś kabel czy otwieraczkę od klapki wlewu czy co jeszcze tam jest w okolicy :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 9 miesięcy temu...
Czy w forku MY06 wersja USA mam kontrolkę rezerwy paliwa? Wskaźnik jest już niebezpiecznie blisko dolnej kreski, a kontrolka

ma to chyba głęboko w poważaniu.

 

mi się kontrolka zapala jak mam 8-9 litrów jeszcze w baku

a wskaźnik pokazuje 0

choć nie mam wersji hamerykańskiej też miałem obawy że coś jest zepsute :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zassać może najwyżej powietrze. Ja syfu do baku nie wrzucam :wink: Gdyby na dnie zbierał się syf to zasysałoby go cały czas. Nie powinno się jeździć z minimalnym poziomem paliwa z innych powodów:

1) chłodzenie pompy paliwa,

2) pusty zbiornik ma w sobie dużo powietrza, a to z kolei zawiera wilgoć i będzie niekorzystnie wpływać na ścianki zbiornika, które z kolei z czasem mogą korodować i wtedy będzie faktycznie syf,

3) ryzyko zassania powietrza w trakcie dynamicznej jazdy, a to może spowodować zagrożenie na drodze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...